چگونگی ذخیره کردن jpg در SharedObject ؟؟

meysamk

Active Member
سلام،
اگر بخوام یک jpg رو در SharedObject ذخیره کنم چه راهی رو پیشنهاد می‌کنید؟
یعنی jpg رو چطور میشه به نوعی از داده‌ها تبدیل کرد که بشه در SharedObject ذخیرش کرد و اون رو بعدا برای نمایش لود کرد؟
کلی هم اظهار نظر بفرمایید ممنونتون میشم.

تشکر فراوان!
 

++Hadi++

Active Member
فک می کنم اشتباه باشه این حجم رو تو sharedObject ذخیره کنید ولی با کلاس Base64 می تونید bytearray رو (هر فایل) تبدیل به string کنید و اونو تو sharedObject ذخیره کنید و با همون کلاس Base64 ،تصویر string شده رو دوباره به فایل تبدیل کنید...
 
آخرین ویرایش:

aliamel

کاربر فعال
فک می کنم اشتباه باشه این حجم رو تو sharedObject ذخیره کنید ولی با گلاس Base64 می تونید bytearray رو (هر فایل) تبدیل به string کنید و اونو تو sharedObject ذخیره کنید و با همون کلاس Base64 ،تصویر string شده رو دوباره به فایل تبدیل کنید...

دقیقا با هادی خان موافقم و به نظرم SharedObject ها معمولا جهت تبادل داده های کم حجم(متنی) بین کلاینت ها و سرور استفاده میشه. بر همین اساس جهت بارگذاری یا ذخیره تصاویر باید به صورت غیر مستقیم از کلاس ByteArray استفاده بشه.
البته بهتره به جای String بگیم مجموعه بایت ها چوه واقعا با بایت سروکار داریم.
:rose:
 

meysamk

Active Member
تشکر دوستان!
ولی من فک می‌کنم وجود میزان ذخیره سازی اطلاعات در sharedObject تا حد Unlimited برای روزهایی مثل امروز قرار گرفته باشه.
 

aliamel

کاربر فعال
The SharedObject class is used to read and store limited amounts of data on a user's computer or on a server. Shared objects offer real-time data sharing between multiple client SWF files and objects that are persistent on the local computer or remote server. Local shared objects are similar to browser cookies and remote shared objects are similar to real-time data transfer devices
 

meysamk

Active Member
حتی اگر این تعریف رو در نظر بگیریم، بازم به همون روش میشه مقدار بی‌نهایتی از اطلاعات رو در sharedObject ذخیره کرد. این رو باید قبول داشته باشید.
 

aliamel

کاربر فعال
بنده هم تو صحبت هام حرف شما رو نفی نکردم و در واقع انجام پذیر بودنش رو توضیح دادم.اما اینکه دقیقا چی رو میخواین به من بقبولونید رو متوجه نمی شم.
 

benyamin_pc

Well-Known Member
حتی اگر این تعریف رو در نظر بگیریم، بازم به همون روش میشه مقدار بی‌نهایتی از اطلاعات رو در sharedObject ذخیره کرد. این رو باید قبول داشته باشید.

این کار اشتباهه دوست عزیز , این sharedobject که میبینید یک پارسر داره که فایل شمارو میاره لود میکنه و دقیقا برای همین نوشته شده دیتای محدود چون اگه شما بخاین عکس بریزید توش سریع حجم فایلتون میره بالا , یکم بره بالا حجمتون به 10 -12 مگ نرسیده کلا تو لود این فایل sharedobject فلش پلیرتون هنگ میکنه ...
کلا نحوه کار با بانک های داده کاریه که اون پارسر یا dbms برای یک دیتا بیس از نحو های بسیار پیچیده انجامش میده که بحثش مفصله و انقد اینجا لازمه بگم که مثلا access دیتاهای زیر 200 هزارتا رکوردو میتونه پاسخ بده و sql میلیونی و oracle اینطور که میگن بیشتر ..
هم تعداد رکورد هم حجم هر رکورد توی این غول های دیتا بیس هم محدودیت داره ...
شما عکستونو توی sqllite بریزید که فلش هم باهاش میتونه ارتباط برقرار کنه و راه معمولی هست ...
 

meysamk

Active Member
به هر صورت از تمامی دوستان تشکر دارم.
حالا ما سعی می‌کنیم این روش رو امتحان کنیم تا ببینیم چی می‌شه!
 

erfan.h

Member
من اومدم فایل jpg رو توی یه sprite وارد کردم و اسپرایت را در shard object ذخیره کردم و وقتی خواستم اون رو لود کنم این ارور رو داد
[CPPS]
TypeError: Error #1034: Type Coercion failed: cannot convert Object@35887b39 to flash.display.DisplayObject.
at Untitled_fla::MainTimeline/frame1()


[/CPPS]
فکر نکنم از یه حجم مشخصی بالاتر در shardobject ذخیره بشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا