حتی اگر این تعریف رو در نظر بگیریم، بازم به همون روش میشه مقدار بینهایتی از اطلاعات رو در sharedObject ذخیره کرد. این رو باید قبول داشته باشید.
این کار اشتباهه دوست عزیز , این sharedobject که میبینید یک پارسر داره که فایل شمارو میاره لود میکنه و دقیقا برای همین نوشته شده دیتای محدود چون اگه شما بخاین عکس بریزید توش سریع حجم فایلتون میره بالا , یکم بره بالا حجمتون به 10 -12 مگ نرسیده کلا تو لود این فایل sharedobject فلش پلیرتون هنگ میکنه ...
کلا نحوه کار با بانک های داده کاریه که اون پارسر یا dbms برای یک دیتا بیس از نحو های بسیار پیچیده انجامش میده که بحثش مفصله و انقد اینجا لازمه بگم که مثلا access دیتاهای زیر 200 هزارتا رکوردو میتونه پاسخ بده و sql میلیونی و oracle اینطور که میگن بیشتر ..
هم تعداد رکورد هم حجم هر رکورد توی این غول های دیتا بیس هم محدودیت داره ...
شما عکستونو توی sqllite بریزید که فلش هم باهاش میتونه ارتباط برقرار کنه و راه معمولی هست ...