من چند وقت پیش دقیقا همین پروژه رو میخواستم بسازم اما واقعا پیداکردن بهترین راه سخته. آموزشی که حمید جان معرفی کرد روهم دانلود کردم اما چون توی Real flow بود بیخیالش شدم و تصمیم گرفتم خودم یه راهی براش پیدا کنم. حالا اون چیزی که خودم انجام دادم رو بهت مبگم
صحنه ی من شامل دوتا ماشین اصلی میشد که سر یک چهار راه بهم برخورد میکنن، حرکت ماشین ناشی (!) رو با Craft شبیه سازی کردم که خیلی ساده از بین ماشین های دیگه ویراژ میده و به اونور چهار راه میرسه. ماشین دوم هم با سرعت معمولی از سمت راست چهار راه رد میشه که بصورت دستی حرکتش دادم. برای شبیه سازی برخورد از MassFX استفاده کردم، به این صورت که هر دو جسم رو بصورت Kinematic بهش معرفی کردم و تا یک فریم قبل از محل تلاقی ماشین ها بهم ثابت نگه ش داشتم (گزینه ی Until Frame در MassFX) و برای اینکه چرخ ها از بدنه جدا نشن اونهارو بوسیله ی Constrait های MassFX به بدنه متصل کردم و شبیه سازی کردم.
برای له شدن بدنه هم راه های زیادی رو امتحان کردم، و بهترین راهی که نتیجه داد تلفیقی از Cloth و Morph بود.
امیدوارم بدردت خورده باشه، موفق باشی.