چگونه يك آگهی خوب بنويسيم! (2)

marketingmaster

New Member
با سلام،

خوب حالا كه آگهی‌های خوب را پيدا كرديد و با در نظر گرفتن فاكتورها، طرز نوشتن آگهی‌های خوب را ياد گرفتيد، آگهی‌های بد را روی يك صفحه كاغذ نوشته و شروع به اصلاح آنها بكنيد. ببينيد چگونه می‌توانيد آنها را تبديل به آگهی‌های خوب بكنيد. بعد از اصلاح آنها می‌توانيد نوشته خود را در قالب يك فايل به ايميل نويسنده آن بفرستيد. منتظر باشيد و ببينيد چگونه آگهی‌های اصلاح شده توسط شما شروع به جمع‌آوری بازديد كننده بيشتر می‌كنند و از اينكه توانسته‌ايد به هموطن خود در نوشتن آگهی خوب كمك كنيد، لذت ببريد. اشكالات آگهی‌های بد را به صورت خلاصه در پائين آگهی بنويسيد. تيتر يا عكس آگهی جالب توجه نيست. پاراگراف اول قادر نيست خواننده را ترغيب به خواندن ادامه آن بكند. متن آگهی قادر به بيدار كردن حس نياز خفته نيست. پاراگراف آخر قادر به القاء عمل نيست.

نوشتن پاراگراف آخر

در نوشتن پاراگراف آخر (القاء كننده عمل) بايد در نظر داشته باشيد كه اين پاراگراف متنی شبيه به تلگراف دارد. مثلا: می‌خواهيم يك تلگراف به دوست خود بنويسم و به او بگوييم: من فردا ۲۲ ارديبهشت ۸۷ ساعت ۹ صبح به فرودگاه مهرآباد می‌رسم. مرا در فرودگاه ملاقات كن، دوستدار تو بازارياب. حالا اين متن را می‌خواهيم طوری بنويسيم كه با كمترين كلمه منظور خود را برسانيم: مرا فردا ۲۲/۲ ساعت ۹ صبح در فرودگاه مهرآباد ببين. دوستت بازارياب.
حالا فرض كنيم، يك سايت فروش سی‌دی داريم. می‌خواهيم در پاراگراف آخر آگهی ...
بقيه مقاله را در وبلاگ بخوانيد:
http://marketingmasters.blogfa.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا