چگونه می توان یک گرافیست حرفه ای شد؟

a_mehr

Member
رقصیدن؟؟؟؟ بحث ما درباره ی چیه شما چی میگی؟

دوست گرامی من درباره یک واقعیت عمیق حرف می زنم

در باره رسیدن به یک خودآگاهی و یک مفهوم عمیق

مجالی نیست که زیاده گویی کنم عذر مرا با تمام شرمندگی ها پذیرا باش

سرو باشید
 

[REZA]

Member
ممنون شهرام جان
دوست گرامی من درباره یک واقعیت عمیق حرف می زنم

در باره رسیدن به یک خودآگاهی و یک مفهوم عمیق

مجالی نیست که زیاده گویی کنم عذر مرا با تمام شرمندگی ها پذیرا باش

سرو باشید
میبخشید یکمی تند رفتم
حالم زیاد خوب نبود
شرمنده
 
بالا