چگونه می توان با استفاده از اسکرابر آلاینده های سطوح بتنی را از بین برد؟؟

avina120

New Member

نحوه نظافت کف‌پوش‌های بتنی​

عمر کف‌پوش شما بستگی به نحوه تمیز کردن آن دارد. مناطق استفاده تهاجمی، به‌ویژه در جاهایی که آلاینده‌هایی مانند غذا و گریس وجود دارد، ممکن است کف شما را لکه‌دار کرده و منجر به پوششی کدر شود. انباشته شدن لایه صابون نیز منجر به ایجاد کف بتن صیقلی خواهد شد. با ایجاد یک برنامه تمیز کردن برنامه‌ریزی‌شده، کف همچنان به ظاهر و عملکرد خود مانند روز نصب خود ادامه می‌دهد.

  • نظافت کف‌پوش‌های بتنی به روش سنتی
کف را جارو بکشید تا زباله‌های سست از بین برود. طبق دستورالعمل سازنده برای “تمیز کردن روزانه”، کف شوی را در آب گرم رقیق کرده و بمالید. محلول تمیزکننده را با اسپری اتوماتیک، پمپ سم‌پاش یا موپ پخش کنید. اجازه دهید محلول ۵ تا ۱۰ دقیقه پس از شستشوی پاک کننده روی زمین بماند. محلول تمیز کننده را به وسیله یک پارچه نخی و الیاف بردارید و کف را با آب تمیز بشویید. آب شستشو را از روی زمین خشک کنید تا رد بر جا نگذارد. نکته کلیدی برای یک کف تمیز این است که به تمیز کننده اجازه دهید کار خود را با استفاده از آب تمیز انجام دهد و محلول تمیز کننده کثیف را کاملاً پاک کنید.

  • نظافت کف‌پوش‌های بتنی به روش مدرن
نظافت کف‌پوش‌های بتنی به روش مدرن با استفاده از دستگاه‌هایی نظیر سوییپر و اسکرابر، روشی کارآمد و مؤثر برای حفظ و نگهداری این سطوح است. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌های خاص، به طور کامل آلودگی‌ها، ذرات و لکه‌های موجود را پاک می‌کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا