خرید از اویشو (Oysho) ترکیه و تحویل فوری در ایران

اویشو یک برند لباس زنانه اسپانیایی است. این شرکت بخشی از گروه Inditex است و در سال 1977 به عنوان یک فروشگاه مد زنانه در گالیسیا تأسیس شد. در سال 2000، شرکت اوشیو نام خود را به Oysho España تغییر داد. در حال حاضر این شرکت در کاتالونیا مستقر است. این برند دارای 650 فروشگاه در بیش از 44 کشور در سراسر جهان است که 190 تا از این فروشگاه‌ها در اسپانیا فعالیت دارد. در سال2016 این مارک اولین فروشگاه خود را در جاکارتا اندونزی باز کرد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین لیوایز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت اویشو ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند اویشو (Oysho)​


اویشو یک خرده‌ فروشی لباس اسپانیایی متخصص در لباس‌های زنانه است. این شرکت بخشی از گروه Inditex است و در سال ۱۹۷۷ به عنوان یک فروشگاه مد زنانه در گالیسیا تأسیس شد. در سال ۲۰۰۰، شرکت اوشیو نام خود را به Oysho España تغییر داد. در حال حاضر این شرکت در کاتالونیا مستقر است. این مارک دارای ۶۵۰ فروشگاه در بیش از ۴۴ کشور در سراسر جهان است که ۱۹۰ تا از این فروشگاه‌ها در اسپانیا فعالیت دارد. همچنین به صورت خرید اینترنتی از ترکیه هم می توان برای خرید محصولات مورد نظر خود از این برند اقدام کنید. در سال ۲۰۱۶ این مارک اولین فروشگاه خود را در جاکارتا اندونزی باز کرد. در سال ۲۰۱۷ اویشو نژاد زنانه علیه سرطان سینه را در شهر اندونزی تشکیل داد. اویشو سبک‌های لحظه‌ای را به اصول ابدی ظرافت زنانه اقتباس می‌کند. مجموعه Oysho به‌دقت سرپرستی می‌شود تا بتواند روندهای امروز را با اصول بی‌نظیر ظرافت زنانه و عاشقانه انجام دهد. امروزه به علت محبوبیت بالای این برند، از تمامی آنلاین شاپ های ترکیه می توانید برای خرید این محصول اقدام نمایید.


Oysho در سال ۲۰۰۱ به‌طور رسمی تأسیس شد و در زمینهٔ لباس‌ زیر زنانه، لباس ورزشی، لباس ساحلی و لباس‌های خانه متخصص می‌باشد. لباس‌های زنانه به شکل زنانه در مجموعه‌ای با عشق و به‌ صورت دوستانه طراحی‌شده است و لباس‌های عروس با دقت و منطبق با مد طراحی شده‌اند. تمرکز بر پیچیدگی‌های زنانه در فروشگاه‌های اویشو و زیباشناسی به سبک مدیترانه با تکنولوژی‌های معاصر باعث ایجاد فضای گرم و بازتاب خوبی از این فروشگاه‌ها شده است. تعهد نام تجاری اویشو به پایداری نیز منعکس شده است. تمام خطوط Oysho شامل پوشاک‌هایی هستند که از مواد پایدار ساخته شده‌اند و تحت برنامه عملی جهانی نظارت می‌شوند. هدف اویشو کاهش استفاده از منابع طبیعی به حداقل رساندن تأثیرات زیست‌ محیطی هر فاز و به‌ دست آوردن آنها و همچنین حفاظت از تنوع زیستی است.


مارک Oysho گروه Inditex نخستین فروشگاه لیتوانی را در مرکز خرید Akropolis در ویلیام در تاریخ ۱۷ می باز کرد. اولین فروشگاه Oysho دارای فضایی با اندازه ۳۴۰ مترمربع بود و نمای این فروشگاه بیش از ۳۵ متر طراحی‌ شده بود. درست مانند دیگر فروشگاه‌های اویشو، در این فضای جدید مشتریان می‌توانند انواع لباس‌های این برند را مشاهده کنند. لباس‌های برند اویشو شامل لباس‌خواب، لباس‌زیر زنانه، لباس ورزشی، لباس ساحلی، کفش و لوازم جانبی می‌باشد. مجموعه بزرگ اویشو هر هفته تغییر کرده و به روز می‌شود، محصولاتی که اویشو هرساله به بازار عرضه می‌کند بر اساس نیاز بازار محلی و جهانی و روندهای غالب مد عرضه می‌شود.


اویشو متعلق به گروه Inditex یکی از بزرگ‌ترین خرده‌ فروشان مد در جهان است. علاوه بر اویشو Inditex دارای هفت برند دیگر از جمله Zara - Pull & Bear - Massimo Dutti - Bershka - Stradivarius - Zara Home - Uterqüe و همچنین ۴۷۵ فروشگاه در ۹۶ بازار از سراسر جهان است.


برای خرید لباس‌های این برند می‌توانید خرید خود را از ترندیول در سایت ایپک پورت انجام دهید. خرید از ترندیول بسیار آسان بوده و با سرعت انجام می‌شود. شما می‌توانید سفارش‌ها خود را درب منزل تحویل بگیرید و دیگر وقت زیادی را در فروشگاه‌ها برای پیدا کردن لباس صرف نکنید.


این برند در سال‌های اخیر محبوبیت خود را افزایش داده است و خود را به عنوان یک رقیب اصلی در تجارت مد معرفی کرده است. در این مقاله وبلاگ به شایستگی های برند اویشو در مقایسه با رقبای خود خواهیم پرداخت.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت اویشو ترکیه:​

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت اویشو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​

اگر قصد خرید محصولات اورجینال اویشو oysho را دارید، کافیست وارد وب سایت اینترنتی برند اویشو ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی اویشو درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از اویشو ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از برند اویشو ترکیه oysho

آنلاین از وب سایت اویشو ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند oysho و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)​

برند اویشو (Oysho) یک برند اسپانیایی است که به گروه ایندیتکس (Inditex) تعلق دارد و در ترکیه نیز فعالیت دارد. این برند به‌خاطر طراحی‌های مدرن و با کیفیت در زمینه لباس‌های زنانه، لباس زیر، لباس‌های راحتی و لباس‌های ورزشی شناخته شده است.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند اویشو هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا