چگونه فضای داخلی را سریع و مدرن با گارانتی 5 ساله بخش بندی کنیم ؟

sadegh2170

New Member
پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر داشتن مزایای پارتیشن از نظر شفافیت و عبور خوب نور، قابل جابجایی بوده و در هر نقطه از محیط قابل استفاده است. با خرید پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید سایز پارتیشن ها را در هر زمان تغییر دهید و به راحتی دکوراسیون را تغییر دهید. پارتیشن های شیشه ای متحرک را می توان بر اساس سطح داخلی فضا، ویژگی های محیطی فضا از قبیل ارتفاع سقف، میزان نور و بر اساس نوع کاربری ساختمان از نظر سکونت یا تجاری، ویلا طراحی کرد. مزایای پارتیشن های شیشه ای قیمت ارزان و تحرک بسیار زیاد است. از جمله زیبایی و استایل این پارتیشن ها و عدم تاثیر بر رنگ محیط است. این پارتیشن های شیشه ای امکان استفاده کارآمدتر از فضاهای محدود را فراهم می کنند و ضمن تقسیم بندی محیط، مقرون به صرفه بوده و می توانند باعث روشنایی طبیعی محیط شوند. نصب سریع یکی از مزایای این پارتیشن های شیشه ای است. از پارتیشن شیشه ای متحرک برای جداسازی محیط های سازمانی و شلوغ و گاهی اوقات در خانه استفاده می شود.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست؟

پارتیشن شیشه ای چهارچوبی شیشه ای است و کاربرد آن بسیار بالاست. یک پارتیشن شیشه ای می تواند به شما کمک کند تا از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. پارتیشن شیشه ای فضا را مرتب می کند و کارآمدتر می کند و بیهوده فضا را اشغال نمی کند. سازه های دیگری مانند دیوار که عملکردی مشابه پارتیشن شیشه ای دارند و می توانند یک محیط را به قطعات کوچکتر تقسیم کنند، اغلب فضای زیادی را اشغال می کنند، از عبور نور جلوگیری می کنند و قسمت زیادی از مکان بی مصرف را می سازند. پارتیشن شیشه ای طرح های مختلفی دارد و شما باید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود تصمیم به خرید پارتیشن شیشه ای کارآمد بگیرید. پارتیشن شیشه ای متحرک یکی از این طرح هاست که یکی از بهترین و رایج ترین انواع پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن شیشه ای متحرک کار شما را راحت کرده و برای رفت و آمد از آن مشکلی نخواهید داشت. جابجایی پارتیشن های شیشه ای متحرک آسان تر خواهد بود و می توانید آنها را به دلخواه شخصی سازی کنید. نوع ثابت این پارتیشن ها دسترسی شما را دشوارتر و گزینه های شما را کمتر می کند. در ادامه به معرفی انواع پارتیشن شیشه ای متحرک و توضیح کاربرد هر کدام می پردازیم تا در خرید پارتیشن شیشه ای متحرک تصمیم بهتری بگیرید.

پارتیشن شیشه ای متحرک کشویی

همانطور که از نام آن پیداست، این نوع پارتیشن شیشه ای متحرک به عنوان جایگزینی برای درب های سنتی با باز و بسته شدن کشویی عمل می کند. مزیت پارتیشن کشویی این است که می توانید پانل ها را از هر دو طرف کشویی و باز کنید، در حالی که درهای معمولی با فضای شما سازگاری ندارند و فضای زیادی را اشغال می کنند.

پارتیشن شیشه ای متحرک تاشو

پارتیشن های تاشو پنل های شیشه ای لولایی هستند که می توانید به روش های مختلفی باز و بسته کنید. شما می توانید انتخاب کنید که یک پارتیشن در یک طرف باز شود یا در چند طرف. این آزادی سبک به شما این امکان را می دهد که عرض (یا باریکی) ورودی خود را انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای متحرک مزایای زیادی نسبت به سایر پارتیشن ها دارد زیرا در صورت آسیب دیدن باید هزینه کمتری برای تعمیر آن پرداخت کنید. علاوه بر این، هر زمان که بخواهید مدل و مد را تغییر دهید، امکانات بیشتری دارید و به راحتی و تنها با کمک یک متخصص می توانید این کار را انجام دهید. فرقی نمی کند که چه نوع پارتیشن شیشه ای متحرک را می خواهید، کافیست با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای شما توضیح دهند.



قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به سایر پارتیشن ها کاربردی تر و زیباتر است به همین دلیل یکی از رایج ترین پارتیشن های شیشه ای می باشد. البته قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به سایر پارتیشن ها گرانتر است، زیرا نوع یراق آلات و پروفیل هایی که باید در این پارتیشن متحرک استفاده شود متفاوت بوده و درجه سختی این نوع پارتیشن بیشتر است. اندازه در نظر گرفته شده برای پارتیشن، نوع پروفیل و فریمی که برای پارتیشن خود انتخاب می کنید، یراق آلات بکار رفته در پارتیشن شیشه ای متحرک، حمل و نقل آن بر روی طبقات، درجه سختی کار و .... از جمله عواملی هستند که بر قیمت پارتیشن های شیشه ای متحرک تاثیر می گذارند. اگر پارتیشن شیشه ای بدون فریم بخرید، هزینه کمتری خواهید پرداخت. گروه پارس پارتیشن با چندین سال سابقه در تولید و اجرای پارتیشن شیشه ای قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک را منصفانه ارائه می دهد و شما می توانید با قیمت مناسب در سایت پارس پارتیشن سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک با انواع دیوار ثابت مقایسه می شود. این نوع پارتیشن ها می توانند عایق صدا باشند که قیمت بالاتری دارند. قیمت پارتیشن شیشه ای علاوه بر عناصر ذکر شده به عناصری مانند اندازه محیط، رنگ و نوع پارتیشن و طرح روی آن نیز بستگی دارد. در مدل های آلومینیومی نوع و ضخامت فریم آلومینیومی تاثیر زیادی در قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک دارد. پارتیشن های شیشه ای متحرک جایگزین دیوارهای ثابت شده اند تا اتاق ها و دفاتر و منازل را به صورت موقت یا غیر دائم جدا کنند. در برخی از مدل های پارتیشن شیشه ای متحرک از پروفیل آلومینیومی به عنوان اسکلت و فریم اصلی و شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده می شود.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای متحرک و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا