با دکمه print screen هم میشه عکس رفت(محض اطلاع)
از چه نسخه ای از فتوشاپ استفاده میکنی؟
قبلا بود و الان نیست ؟ یا از اول نبود؟
فتوشاپ رو دوباره نصب کن
-------------------------------------
موفق باشی
دوست عزيز درست ميگيد شما
اما اگر دقت كنيد زماني كه ديفالت يك سند ميخواييد ايجاد كنيد مد روي 8 بيت هست !
پس بنا بر اين90% مشكل از همون rgb هست كه اكثر دوستان اين سوال رو ميپرسن
اما خوب ديگه دوستمون نكات رو ميخونن و با توجه بهش مشكلشون حل ميشه!!!
این یعنی باید فتوشاپ رو ریجیستر کنی
اما چون فتوشاپت کرک شده هست نمیتونی این کارو انجام بدی
حتما وقتی به اینترنت وصل بودی فتوشاپ رو باز کردی، اینکه اونم اتوماتیک به سایت وصل شده و مچت رو گرفته!
توی cs2-3 این مشکل کرک های ناقص زیاد بود
از من میشنوی یه فتوشاپ cs5 نصب کن. ورژن خاورمیانه که بتونی توش راحت فارسی هم تایپ کنی
از اینجا می تونی دانلود کنی. کرکش هم بی نقصه و وقتی به اینترنت وصل میشی به این مشکلات نمیخوری http://mihandownload.com/2010/05/_adobe_photoshop_cs5_extended_1.php