چند نکته که واسه خودم جالب بود

sepide.panahi

New Member
منم مثل بیشتر کسایی که توی شرکت هایی که سایت دارند و ایمیل شرکتی فعال است است خیلی به مشکل می خورم ، اولیش این که باید از outlook استفاده کنیم و خود این یک معضل و بعضی وقتها به مشکل می خوره .
تمام این میل ها در وب بیس و دیتا بیس هم ذخیره میشه و باید هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از از دست دادن کیل ها و امکان دریافت و ارسال میل باید میل ها در دیتا بیس حذف کرد و یا ظرفیت را نامحدود کرد که اینامر به سایت فشار میاره.
مورد دوم اینه که سرعت ارسال و دریافت نامه ها بسیار کند و زمانهایی که عجله داری میشه گفت که واقعا سرعتش ناامید کننده میشه و در نهایت مجبور میشی از میل شخصی ات ارسال نامه داشته باشی.
مورد سوم اینکه با اتمام vps ایمیل های شرکتی هم از کار می افته.
خیلی مراقب ایمیل های شرکتی باشید و هر روز صبح یک میل نمونه برای خودتون به میل شخصیتون بزنید تا مطئن شید که میلتون سالمه
 

ava282009

Member
مهاجرت به ترکیه و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه جذاب باشد. در زیر به برخی اطلاعات و مراحل مهم در خصوص مهاجرت و تحصیل در ترکیه اشاره شده است.1. **انتخاب برنامه تحصیلی:**- ترکیه دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با سطح بین‌المللی است. برای شروع، باید رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.2. **آموزش زبان:** - برخی از برنامه‌های تحصیلی به زبان ترکی برگزار می‌شوند. بنابراین، ممکن است نیاز به یادگیری زبان ترکی داشته باشید. در برخی از دوره‌های مقطع کارشناسی از دانشجویان خارجی نیاز به مهارت‌های زبان ترکی برای ثبت نام نداشته باشند.3. **درخواست پذیرش:** - پس از انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی، باید درخواست پذیرش را ارسال کنید. مدارک لازم ممکن است شامل مدارک تحصیلی، رزومه، نامه تحصیلی و گاهی اوقات آزمون‌های ورودی باشد.4. **دریافت ویزا:*— - پس از پذیرش، باید ویزای تحصیلی را اخذ کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد الزامات و مراحل دریافت ویزا، به سفارت یا کنسولگری ترکیه مراجعه کنید.5. **مالیات و اقامت:**— برای زندگی در ترکیه، نیاز به حساب بانکی و مالیات ممکن است داشته باشید. همچنین باید از اقامت موقت یا دائم استفاده کنید.6. **شروع تحصیلات:**— پس از اتمام مراحل مهاجرت و دریافت ویزا، می‌توانید به ترکیه برای شروع تحصیلات خود بروید.توصیه می‌شود که قبل از شروع هر مرحله، با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی و الزامات مهاجرت به ترکیه را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا