fardinamiri
New Member
1-کلمات کلیدی کارآمد را هدف قرار دهید
یافتن کلمات کلیدی مناسب ، کلیدی برای رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیک شما است. برای انتخاب موارد مناسب برای فعالیت خود ، وقت خود را برای انجام برخی تحقیقات عمیق بر روی کلید واژه ها انجام دهید. کلمات کلیدی با دم بلند واقعاً به شما کمک می کنند در جایی که رقبای شما در آن حضور ندارند ، در رده های خاصی قرار بگیرید. این کلمات کلیدی می توانند واقعاً نوع ترافیکی را که به دنبال آن هستید جذب کرده و نرخ تبدیل شما را افزایش دهند. به سؤالات کاربر فکر کنید. شما باید به کلمات کلیدی خود از نظر اهداف جستجوی کاربر فکر کنید.
2-از کلمات کلیدی استراتژیک در انکر تکست ها استفاده کنید
استفاده از انکر تکست برای تقویت SEO شما یک راه حل مناسب است. وب سایت تجارت الکترونیک شما مطمئناً پر از پیوندهایی است که به صفحات شما اشاره می کند و برای به حداکثر رساندن پتانسیل آنها باید لنگر خود را بهینه کنید. شما باید آنها را با لنگرهایی مانند "اینجا" طبیعی جلوه دهید اما می توانید از کلمات کلیدی استراتژیکی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید نیز استفاده کنید. بدیهی است ، برای جلوگیری از مجازات شدن توسط Google ، نباید از کلمات کلیدی مشابه برای تمام متون لنگر خود استفاده کنید. از جمله پیوندهای مهم به کلید واژه در توضیحات محصول شما همچنین می تواند بازدید کنندگان را به سمت صفحات محصولات مشابه مورد نظر سوق دهد.
3-از محتوای تکراری خودداری کنید
محتوای تکراری
وب سایت های فروشگاهی به ویژه با این که با توضیحات محصول زیادی سروکار دارند این مشکل را دارند. و این توضیحات اغلب توسط یک فروشنده ارائه می شود که می تواند آن محصولات را در قسمت های مختلف توزیع کند. این نتیجه می گیرد که وب سایت های تجارت الکترونیکی توضیحات محصول را در بسیاری از وب سایت های مختلف نمایش می دهند. همچنین ، گزینه های فیلتر و دسته بندی می توانند منجر به کپی شدن مطالب شوند زیرا این فیلترها URL های متفاوتی با همان محتوای ایجاد می کنند. برای اطلاع از چگونگی رفع این مشکلات می توانید به این لینک مراجعه کنید.
4-توضیحات قانع کننده ای برای محصول بنویسید
عناوین قانع کننده ، توصیفات جذاب محصول تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما می گذارد. به همین دلیل باید از استفاده از توضیحات محصول خشک و ماشینی دوری کنید. آنها را با کلمات کلیدی مربوطه منحصر به فرد و جذاب نگه دارید تا آنها را با سئو نیز هماهنگ تر کنید.
5-تصاویر محصول خود را بهینه کنید
فروشگاه های تجارت الکترونیکی به تصاویر متکی هستند. آنها عامل محرک فروش هستند. تصاویر شما باید کاملاً کیفی ، قانع کننده و منحصر به فرد باشند. اما داشتن تصاویر عالی کافی نیست به خصوص اگر می خواهید ربات ها برای پیدا کردن آنها وجود داشته باشند. تصاویر از SEO بالقوه بالایی برخوردار هستند زیرا نتایج جستجوی Google Images می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما بازگرداند.
مطمئن شوید که برچسب ALT را پر کرده اید ، توضیحی که می توانید کلمات کلیدی ارزشمند و بی نظیری را اضافه کنید.
URL-6 خود را برای خزیدن موتورهای جستجو بهینه کنید
URL ها از نظر ظاهری برای SEO شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. URL های بهینه شده واقعاً می توانند به رباتهای موتورهای جستجو برای یافتن و خزیدن وب سایت شما کمک کنند و بدانند که در مورد چیست. ساختارهای URL مناسب و سپس ایندکس سایت شما را سهولت می بخشد.
url
از طرف دیگر ، URL های کارآمد می توانند به بازدید کنندگان شما آنچه را که در مورد صفحه شما قرار دارند اطلاع دهند و تجربه آنها را بهبود بخشند. علاوه بر این، یک تجربه کاربری خوب مخاطبان شما را طولانی تر در وب سایت شما نگه می دارد. این شانس اضافی برای تبدیل آنها به مشتری را نشان می دهد.
فقط SEO خود را برای موتورهای جستجو فکر نکنید بلکه از نظر تجربه کاربر نیز بهینه کنید!
7-بهبود قابلیت استفاده
پیمایش سایت خود را آسان کنید. بدترین اشتباه این است که راه ناوبری روشنی را ارائه ندهید. فراموش نکنید که از صفحه اصلی به صفحات محصول خود پیوند داده و صفحات فرود مربوط را ارائه دهید. این همچنین به خزیدن وب سایت شما کمک می کند.
8-از پیوندهای شکسته خودداری کنید
شما می خواهید بهترین تجربه ممکن را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید. کلیک بر روی یک صفحه خاص و فرود روی "صفحه 404 یافت نشد" مطمئناً نتیجه ای نیست که انتظار داشتید. به همین دلیل است که پیوندهای خراب ایده ای وحشتناک است. سپس باید خزهای معمولی را اجرا کنید تا متوجه شوید که آیا 404 شماره دارید. داشتن تعداد زیادی از آنها می تواند یک فاجعه برای تجارت شما باشد.
منبع: http://mohtava22.mihanblog.com/post/15
یافتن کلمات کلیدی مناسب ، کلیدی برای رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیک شما است. برای انتخاب موارد مناسب برای فعالیت خود ، وقت خود را برای انجام برخی تحقیقات عمیق بر روی کلید واژه ها انجام دهید. کلمات کلیدی با دم بلند واقعاً به شما کمک می کنند در جایی که رقبای شما در آن حضور ندارند ، در رده های خاصی قرار بگیرید. این کلمات کلیدی می توانند واقعاً نوع ترافیکی را که به دنبال آن هستید جذب کرده و نرخ تبدیل شما را افزایش دهند. به سؤالات کاربر فکر کنید. شما باید به کلمات کلیدی خود از نظر اهداف جستجوی کاربر فکر کنید.
2-از کلمات کلیدی استراتژیک در انکر تکست ها استفاده کنید
استفاده از انکر تکست برای تقویت SEO شما یک راه حل مناسب است. وب سایت تجارت الکترونیک شما مطمئناً پر از پیوندهایی است که به صفحات شما اشاره می کند و برای به حداکثر رساندن پتانسیل آنها باید لنگر خود را بهینه کنید. شما باید آنها را با لنگرهایی مانند "اینجا" طبیعی جلوه دهید اما می توانید از کلمات کلیدی استراتژیکی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید نیز استفاده کنید. بدیهی است ، برای جلوگیری از مجازات شدن توسط Google ، نباید از کلمات کلیدی مشابه برای تمام متون لنگر خود استفاده کنید. از جمله پیوندهای مهم به کلید واژه در توضیحات محصول شما همچنین می تواند بازدید کنندگان را به سمت صفحات محصولات مشابه مورد نظر سوق دهد.
3-از محتوای تکراری خودداری کنید
محتوای تکراری
وب سایت های فروشگاهی به ویژه با این که با توضیحات محصول زیادی سروکار دارند این مشکل را دارند. و این توضیحات اغلب توسط یک فروشنده ارائه می شود که می تواند آن محصولات را در قسمت های مختلف توزیع کند. این نتیجه می گیرد که وب سایت های تجارت الکترونیکی توضیحات محصول را در بسیاری از وب سایت های مختلف نمایش می دهند. همچنین ، گزینه های فیلتر و دسته بندی می توانند منجر به کپی شدن مطالب شوند زیرا این فیلترها URL های متفاوتی با همان محتوای ایجاد می کنند. برای اطلاع از چگونگی رفع این مشکلات می توانید به این لینک مراجعه کنید.
4-توضیحات قانع کننده ای برای محصول بنویسید
عناوین قانع کننده ، توصیفات جذاب محصول تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما می گذارد. به همین دلیل باید از استفاده از توضیحات محصول خشک و ماشینی دوری کنید. آنها را با کلمات کلیدی مربوطه منحصر به فرد و جذاب نگه دارید تا آنها را با سئو نیز هماهنگ تر کنید.
5-تصاویر محصول خود را بهینه کنید
فروشگاه های تجارت الکترونیکی به تصاویر متکی هستند. آنها عامل محرک فروش هستند. تصاویر شما باید کاملاً کیفی ، قانع کننده و منحصر به فرد باشند. اما داشتن تصاویر عالی کافی نیست به خصوص اگر می خواهید ربات ها برای پیدا کردن آنها وجود داشته باشند. تصاویر از SEO بالقوه بالایی برخوردار هستند زیرا نتایج جستجوی Google Images می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما بازگرداند.
مطمئن شوید که برچسب ALT را پر کرده اید ، توضیحی که می توانید کلمات کلیدی ارزشمند و بی نظیری را اضافه کنید.
URL-6 خود را برای خزیدن موتورهای جستجو بهینه کنید
URL ها از نظر ظاهری برای SEO شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. URL های بهینه شده واقعاً می توانند به رباتهای موتورهای جستجو برای یافتن و خزیدن وب سایت شما کمک کنند و بدانند که در مورد چیست. ساختارهای URL مناسب و سپس ایندکس سایت شما را سهولت می بخشد.
url
از طرف دیگر ، URL های کارآمد می توانند به بازدید کنندگان شما آنچه را که در مورد صفحه شما قرار دارند اطلاع دهند و تجربه آنها را بهبود بخشند. علاوه بر این، یک تجربه کاربری خوب مخاطبان شما را طولانی تر در وب سایت شما نگه می دارد. این شانس اضافی برای تبدیل آنها به مشتری را نشان می دهد.
فقط SEO خود را برای موتورهای جستجو فکر نکنید بلکه از نظر تجربه کاربر نیز بهینه کنید!
7-بهبود قابلیت استفاده
پیمایش سایت خود را آسان کنید. بدترین اشتباه این است که راه ناوبری روشنی را ارائه ندهید. فراموش نکنید که از صفحه اصلی به صفحات محصول خود پیوند داده و صفحات فرود مربوط را ارائه دهید. این همچنین به خزیدن وب سایت شما کمک می کند.
8-از پیوندهای شکسته خودداری کنید
شما می خواهید بهترین تجربه ممکن را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید. کلیک بر روی یک صفحه خاص و فرود روی "صفحه 404 یافت نشد" مطمئناً نتیجه ای نیست که انتظار داشتید. به همین دلیل است که پیوندهای خراب ایده ای وحشتناک است. سپس باید خزهای معمولی را اجرا کنید تا متوجه شوید که آیا 404 شماره دارید. داشتن تعداد زیادی از آنها می تواند یک فاجعه برای تجارت شما باشد.
منبع: http://mohtava22.mihanblog.com/post/15