چطور میشه یک شی Skin شده رو Passive Rigid Body کرد؟

m2_farzan

Active Member
سلام، از عنوان معلومه، من میخوام کاراکترم توپ فوتبال رو شوت کنه و میخوام از سیستم داینامیکی استفاده کنم ولی وقتی کاراکتر انیمیت شده م رو انتخاب میکنم و Crate Passive Rigid Body رو میزنم اون پایین مینویسه Error:// . همین. چکار باید کرد؟ (مایا 2012)
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلاک
والا کار خاصی نباید کرد

دقیق بگین چه حرکی روی کاراکترون زدید فقط skin و بعد passive ؟
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
به آق داوود خودمون، مبارکه پسر :rose:

nCloth چی؟ این passive هم باید از tap ـ nDynamic بده که همشون به یه صورت ایجاد جسم ثابت (( از نظر dynamic )) میکنن اون هم همون passive collider

البت من به این دقت نرکده بودم که شاید دوستمون داره از dynamic قدیمی maya استفاده میکنه، چون خودم دیگه از اون بخش استفاده نمیکنم فکر کردم ایشون هم از nDynamic استفاده کرده.

دوست عزیز nDynamic > nMesh > creat passive collider

این 100% کارت رو راه میندازه عزیز.

حق یارت
 

davoodice

Well-Known Member
نه بابا ایشون از rigid body استفاده کرده
میام نهران حالا سید بزرگوار تا اخر ماه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا