چسب هبلکس و هر آنچه باید بدانید!

سبک ساران

New Member
چسب بلوک هبلکس و ابزار مناسب این چسب ها در دو نوع طوسی و سفید رنگ میباشد که معمولا در بسته بندی های 25 کیلویی موجود هستند. چسب بلوک هبلکس به صورت پودر است که هر بسته از این پودر را با 7 الی 8 لیتر آب مخلوط میکنیم و صبر میکنیم تا به خوبی واکنش دهد، چسب باید از کارایی مناسبی برخوردار باشد یعنی نه زیادی سفت باشد و نه خیلی رقیق. عمده مواد تشکیل دهنده آن شامل سیمان، آب، ماسه خشک و دو نوع چسب پلیمری می باشد. همچنین شما می توانید به طور دقیق استعلام قیمت بلوک هبلکس را از تیم فنی شرکت سبک ساران دریافت نمائید.

نحوه تولید چسب بلوک هبلکس​

شاید در وهله اول به این موضوع فکرکنید که تولید چسب هبلکس دارای یک فرایند بسیار پیچیده اسا اما باید بدانید که مراحل تولید چسب بلوک هبلکس چندان هم پیچیده نیست! مراحل بدین صورت می باشند که ابتدا مواد اولیه شامل سیمان و ماسه با هم مخلوط می شوند. سپس پودر چسب پلیمر و سیلیس به این مخلوط اضافه می شود تا محصول نهایی تولید شود. این مخلوط در کیسه های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. از آنجایی که کیفیت این چسب بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از شرکتی مناسب اقدام به خرید چسب بلوک هبلکس نمائید.

اندازه ها در به کارگیری چسب بلوک هبلکس به چه صورت است؟​

بر اساس تجربیات و آمارهای به دست آمده تقریباً برای هر متر مکعب، به طور میانگین بیست کیلوگرم چسب بلوک هبلکس مصرف می شود. به عبارت دیگر، برای ساختمان هایی با حداقل دویست متر مربع دیوار چینی، مقدار تقریبی ۷۵۰ کیلوگرم چسب بلوک هبلکس لازم است. همچنین هر بیست و پنج کیلوگرم چسب هبلکس با افزودن ۷ لیتر آب، حدوداً ۱۶ لیتر ملات آماده تولید می کند همچنین دمای مناسب برای اجرای چسب بلوک هبلکس در بازه پانزده تا چهل درجه سانتی گراد می باشد. از طرفی، زمان مجاز برای استفاده از چسب بلوک هبلکس قبل از خارج شدن از کیسه، یک سال است. بهتر است چسب هبلکس را از مرکزی معتبر تهیه نمائید. شرکت سبک ساران نماینده رسمی شیشه شناور اردکان می باشد که محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. چسب بلوک هبلکس شرکت سبک ساران با بالاترین کیفیت تحویل مشتریان محترم می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا