چرا پرچم ایستاده بخرم​

پرچم به عنوان یکی از نمادهای مهم هر سازمان به شمار می‌ رود که از معنا و مفهوم خاصی برخوردار است. انواع پرچم مانند پرچم رومیزی، پرچم تشریفات و… در طرح‌ و رنگ‌ مختلف و با توجه به لوگو سازمان و نوع کار آن قابل طراحی و تولید میباشد. پرچم به نوعی نشان دهنده هویت سازمان و برای معرفی برند و لوگو سازمانی به کار می‌ رود. چرا پرچم ایستاده بخرم و چگونه از پرچم ایستاده به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنم؟ وجود پرچم برای هر سازمانی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردارست از این رو خدمات چاپ پرچم امروزه بسیار گسترش یافته و سازمان‌ ها از ایدهای نوین تولید کنندگان بهره‌های بسیار در این زمینه دریافت نموده‌اند. اگر شما قصد دارید از دلایل قانع کننده نیاز سازمان‌ ها به پرچم مطلع شوید، پیشنهاد می‌‌کنیم این مقاله از وبسایت ایران پرچم را تا انتها دنبال و برای مشاهده محصولات به سایت ایران پرچم مراجعه نماید.
پرچم ایستاده همراه با پایه پرچم استیل

پرچم ایستاده یک ابزار مهم تبلیغاتی

استفاده از پرچم به گذشته‌‌های بسیار دور و دارای سابقه طولانی می باشد. در دوران باستان و پس از به وجود آمدن زندگی اجتماعی و تشکیل قبایل، پرچم اختراع شد. پرچم‌ ها که دارای نمادها و اشکال مختلف برای نشان دادن هویت، نام و نشان یک منطقه بودند. قبایل مختلف از پرچم، در زمان صلح یا جنگ استفاده‌ متفاوتی داشتند و برافراشته نگه داشتن آن از جایگاه و اهمیت ویژه ای داشت.
پرچم از دیرباز در تمامی جوامع مورد توجه و استفاده بوده است. علاوه بر کشورها که از پرچم مخصوص خود استفاده می‌ کنند، سازمان‌ های مختلف نیز از پرچم برای نشان دادن هویت و برند مجموعه خود بهره می‌ گیرند. انواع مختلفی از پرچم در سازمان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد که در ادامه به بررسی آنها می‌ پردازیم.
پرچم ایستاده کشورها و ملل

دلایل استفاده از پرچم ایستاده در سازمان ها

هر سازمان و مجموعه‌ ای نیاز به معرفی به دیگران و اثر گذاری بیشتر تبلیغات دارد. روش‌ های مختلفی برای این امر مانند تابلو ورودی سازمان، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و… وجود دارند. یکی از راه‌ های نشان دادن هویت یک مجموعه استفاده از پرچم است. پرچم به عنوان نمادی از سازمان محسوب شده که طرح آن باید دربرگیرنده نام سازمان باشد. از مهمترین دلایل استفاده از پرچم برای سازمان‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- معرفی هویت سازمانی

مانند هر کشور که با یک نام و پرچم واحد در جهان شناخته و معرفی شده؛ افراد با شنیدن اسم کشور و یا دیدن پرچم آن، ویژگی‌ و هویت آن کشور را به یاد می‌ آورند. برای سازمان‌ ها نیز استفاده از پرچم به معرفی بهتر هویت سازمانی آنها کمک می‌ کند. هر شرکت‌ و مجموعه‌ ای با طراحی پرچم و خرید و استفاده از آن، خود را بیشتر به افراد جامعه معرفی میکند.

با استفاده از پرچم می‌ توانید در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید و آنها هویت سازمان شما را به رسمیت بشناسند. پرچم یک سازمان در رویدادهای مختلف مانند جلسات کاری، همایش‌ ها، نمایشگاه‌ های معرفی محصولات و … به عنوان جزئی جدانشدنی آن سازمان محسوب می‌ گردد.

۲- ایجاد یک فضای زیبا کاری

از دیگر کاربردهای پرچم، زیباسازی محیط و فضای کاری است. پرچم‌‌های تشریفات و پرچم رومیزی جزئی از دکوراسیون اداری محسوب شده و در کنار سایر وسایل و اجزا باعث جذابیت بیشتر محیط کار شوند. بهتر اینکه طرح پرچم با توجه به نوع کار سازمان انتخاب و رنگ آن برای جلب توجه بیشتر به درستی و با دقت بیشتر انتخاب گردد.
پرچم ایستاده ریشه دار با پایه پرچم گردخورشیدی

۳- تبلیغات

چاپ لوگو و نماد سازمانی و یا خدمات و محصولات شما بر روی پرچم باعث بیشتر دیده شدن و معرفی بهتر مجموعه و خدمات می‌‌گردد. در زمان انتخاب طرح و رنگ پرچم دقت و توجه به آن امکان توجه افراد را جلب و باعث تبلیغات مثبت میگردد. وجود پرچم برای معرفی بهتر کسب و کار هر سازمان و مجموعه‌ ای تاثیرگذار بوده و باعث جذب بالای مراجعان و مشتریان و رونق و شهرت بیشتر سازمان گردد.

۴- ساخت نمادی برای اتحاد و همبستگی

پرچم برای مردم یک کشور بسیار مهم و مقدس است و همه افراد از تعصب خاصی نسبت به پرچم میهن خود برخوردارند. به همین دلیل یک سازمان نیز می‌ تواند با داشتن یک پرچم اتحاد و همبستگی زیادی در بین کارمندان خود ایجاد نماید. یک سازمان زمانی از پرچم استفاده میکند که این نشان دهنده اهمیت بالای کار آن مجموعه است. کارمندان با دیدن پرچم در فضاهای مختلف کاری متوجه ارزش بالای سازمان شده و نهایت تلاش خود را برای کسب موفقیت بیشتر مجموعه به کار می‌ گیرند.

انواع پرچم سازمانی

پرچم‌ های سازمانی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌ شوند که به شرح زیر می‌ باشند:
۱- پرچم رومیزی

پرچم رومیزی نوعی از پرچم سازمانی بوده که در اندازه و ابعاد کوچک طراحی، چاپ و تولید می‌ شود. این پرچم بر روی میز مدیر و کارمندان نصب شده و نشان دهنده لوگو و نماد سازمان است. با خرید پرچم رومیزی می‌ توانید علاوه بر زیباسازی دکوراسیون و فضای اداری و میز کار سازمان، توجه مراجعان را بیشتر جلب کنید.
پرچم رومیزی تی

۲- پرچم تشریفات

خرید پرچم تشریفات یکی از ضروریات مهم و پر اهمیت در هر مجموعه به شمار می‌ رود. این پرچم که در ابعاد بزرگ و به صورت ایستاده طراحی شده و میتواند در دفتر مدیر سازمان، اتاق همایش، سالن انتظار و دیگر بخش‌ یک مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد. بدلیل سایز بزرگ و جلوه بیشتر پرچم تشریفات، باید در طراحی و انتخاب رنگ آن دقت بسیاری شود تا زیبایی خاصی را به نمایش بگذارد.
پرچم ایستاده لیزری

شاید با خواندن این مقاله سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده باشد، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا سوالاتی که احتمال پرسیدن آن ها زیاد بود را مطرح کرده و پاسخ دهیم. چنانچه جواب سوالتان را نگرفته اید، خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید.
تماس با ما ایران پرچم

طرح و رنگ پرچم چگونه انتخاب می شود؟

طرح و رنگ پرچم باید با توجه به نوع سازمان و کار آن انتخاب شود. هنگام طراحی یک پرچم برای سازمان باید از لوگو آن مجموعه و نام آن به صورت واضح و خوانا استفاده گردد. رنگ سازمانی شما قطعاً مهمترین المان برای یادآوری برند و خدمات شرکت میباشد.

انواع پرچم سازمانی کدامند؟

هر سازمانی از پرچم رومیزی و پرچم تشریفات یا پرچم ایستاده در فضاها و بخش‌ اداری و کاری خود میتواند استفاده کند.

چه سازمان هایی از پرچم استفاده میکنند؟

سازمان‌ های مختلف انتفاعی، غیر انتفاعی، تولیدی، دولتی، خصوصی و… می‌ توانند انواع پرچم را برای خود انتخاب یا طراحی کنند.

جنس پرچم سازمانی و نوع چاپ آن چیست؟

پرچم های سازمانی با توجه به مدل خود می‌توانند با جنس پارچه‌ ساتن مات و براق، مخمل و یا ساتن تایوان تولید شوند. پرکاربردترین نوع چاپ برای پرچم های سازمانی چاپ سیلک اسکرین و چاپ دیجیتال است.

از کجا پرچم سازمانی تهیه کنیم؟

شما برای ثبت سفارش، خرید پرچم یا چاپ پرچم برای سازمان و مجموعه خود به وبسایت ایران پرچم مراجعه کنید. ایران پرچم انواع پرچم رومیزی، تشریفات و… را با بهترین کیفیت طراحی و تولید و به مشتریان خود ارائه می دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا