چرا صفحه mmb کاربرای برنامه هام سیاه میشه؟!!!

ali abedian

Banned
سلام


آقا من همیشه از فلش کامل توی mmb برنامه ها استفاده می کنم و این بعضی از کاربرا میگن که صفحشون سیاه میشه..
من هم فقط مثل تمام مهندسین (اوستای کامپیوتر) تا به اینجور مشکلا بر می خورم بهشون می گم برن ویندوز عوض کنن که ایشالله حل میشه و جالب اینکه تقریبا 90 درصدشون با تعویض ویندوز حل میشه..

خواهشا اگه دقیقا می دونید که اشکال کار چیه جواب بدین در غیر اینصورت هر چی دلتون خواست می تونین به این شماره های پایین اضافه کنید.. حداقلش به خودم زحمت می دم و دونه دونه تست می کنم تا ببینم واقعا اشکال از چیه.. حالا خودم که فکر می کنم یکی از اینا باشه اما کاملا تست نکردم واسه همین هم مطمئن نیستم (به هیچ وجه)..

1. فلش پلیر نصب شده رو سیستم کاربر

2. سرویس پک استفاده شده رو ویندوز

3. آپدیتای مشکلدار بعضی برنامه های مدیا رو سیستم

4. ...

5. ...


حالا الی آخرشو شما بگید.. خیلی باحالین به مولا! (البته اگه این مشکل منو اساسی حل کردین!!!!)

یا علی ، دست بجنبونین که خیلی کارم گیره..

منتظرم..


×× راستی بازار فلش هم که داره تو این mmb تون داغ میشه.. ایشالله که موفق باشین..:)
 

ali abedian

Banned
سلام!

آی قربونت که حداقل یه دو کلمه ای جواب دادی..

والله عزیزجون واست بگم که نمی دونم ناحیه فلش سیاه میشه یا خوده اصل پروژه!!!!!!!!!!!!!!! چون کل صفحه پروژه هام همش فلشه.. بعدشم من همیشه همراه برنامه هام به طور جداگانه فلش آخرین ورژن هم می ذارم تا کاربرا اونا رو هم نصب کنن.. نمی دونم والله اشکال کار چیه!! خودم که از نزدیک ندیدم ولی بالای 36،000،000 نفر از 2،030،920،074 نفر کاربر برنامه هام به این مشکل بر خوردن و همش هم از دو تا نسخه قبل تره mmb شروع شد.. البته یه سری از این کاربرا که ویندوزشون رو به قول خودشون عوض کردن مشکلشون حل شد.. حالا خیلی حال میدین اگه دلیله این اشکال رو پیدا کنین..

باز هم ممنون! ای ول دارین همتون!

یا علی!
 

silvercover

کاربر متخصص
از چه نسخه ای از Mmb برای ساختن برنامه استفاده کردین؟

فلش ها رو با چه نسخه ای از فلش ساختین و یا خروجی گرفتین؟

آیا فلش رو با کدنویسی کنترل میکنین یا نه تنها به صورت انیمیشن هست و اجرا میشه؟
 

ali abedian

Banned
سلام مجدد! سال نوتون مبارک!

از 2 تا نسخه قبل اینطوری شد.. الان دارم 4.9.8.13 استفاده می کنم.

انیمیشنا با سوییش مکس1 به همراه کدنویسی.. (یعنی دستور از سوییش تجزیه و تحلیل و اجرا از ام ام بی.. البته خوده سوییش هم بعضی دستورات رو خودش اجرا می کنه)


اینو هم بگم.. فکر نکنم با ورژنای قدیم تر سیاه میشد!!!!!!!! حداقلش اینکه کسی ایراد نگرفته بود.. (شاید سیاه میشد ولی کسی واسش مهم نبود)

آقا منتظرم..

ببخشید این همه زحمت میدم به شما! شرمنده دیگه!
 
آخرین ویرایش:

ali abedian

Banned
آقا به خدا این واسم مهمه خیلی..
یعنی نمی دونید ایرادش چیه! کسی تا حالا به این مورد برنخورده! ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
 

Saman

مدیر انجمن مولتی مدیا بیلدر
سلام
دليلش همونه هست كه حامد گفت...مشكل از فلش پلاير هستش...شما بايد به كاربر پيشنهاد بديد كه آخرين نسخه فلاش پلاير رو نصب كنه...يا ميتونيد كنار برنامه اون رو ارائه بديد...

تا بعد...!
 

ali abedian

Banned
مهندس سلام!

می خواستم ببینم که این حرفی که می زنی 100 درصد اطمینانیه؟!!!! چون دوس ندارم جلوی مردم ضایع بشم!!! متوجه می شید که!!!

البته این پروژه های آخری من همه با فلش پلیر 9 کار می کنن.. کلاً این ورژن از مالتی مدیا بیلدری که من دارم ازش استفاده می کنم در هنگام کامپایل پروژه، وقتی گزینه {Embed Flash Player Runtime} رو تیک می زنم، فلش پلیر 9 رو همراه پروژه کامپایل می کنه!!!
البته اوایل بدیش این بود که به زور فلش پلیر 9 رو توی سیستم کاربر نصب نمی کرد (اگه فلش پلیر دیگه نصب می بود رو سیستمش) اما الان با یه خورده دستکاری کوچولو به زور نصبش می کنه!
حالا با توضیحاتی که دادی، دیگه نباید این اتفاق واسه کاربرا بیافته! اگه درست باشه که خیلی حال میده! تو هم ای ول داری مهندس!

دستت درست! ممنون!

یا علی!
 

pedram_MMB

Member
Flash Player

در هنگام ذخیره فایل فلاش با برنامه Swish Max همانند تصویر زیر گزینه SWF5 یا SWF4 را انتخاب کن

علت اینه که اکثر افراد بعد از نصب WinXP نصخه ی 9 فلاش پلایر را نصب نمیکنند و فلاش پلایری که روی اقلب Win Xp Sp2 وجود داره نسخه ی 5 به پایین است و اگر شما با فلاشی بالاتر از 4 یا 5 فایل خود را ذخیره کننید فلاش پلایر 5 قادر به نمایش فلاشتون نمیباشد(در MMB هم صدق میکنه چون MMB از فلاش پلایر ویندوز استفاده میکنه و خودش فلاش پلایر جداگانه نداره)
البته فکر کنم یک پلاگین وجود داشته باشه که فلاش پالیرو به MMB اضافه کنه که متاسفانه من ندارمش



SWF%20Saved.GIF


البته این تصویر مربوط به Swish Max 5
در Swish Max 7 تا SWF9 وجود داره و گزینه های بیشتری برای تنظیم کردن Export فلاش وجود داره

موفق و پیروز باشید*************:wink:
 

[SOBHAN]

Active Member
شما اگه فلشت رو با فلش پلير 7 سيو كني تمام مشكلات حل ميشه
البته اگه تيك امبد رو بزني


موفق باشيد
محمد حسين
 

ali abedian

Banned
سلام!


با تشکر از همه ..

آقا پدرام! ...............
1. من تمام فایلهای فلشمو با نسخه 6 خروجی می گیرم.. علاوه بر امبد کردن پلیر خود مالتی مدیا بیلدر که 7 هست، یه نسخه بالاتر از اون رو هم کنار فایل اصلی میذارم واسه نصب توسط خود کاربر.. اینطوری همیشه آخرین ورژنا یا حداقل ورژنای بالاتر از فلش خوده برنامه توسط کاربر می تونه نصب بشه..

2. شما واقعاً حرفه ای هستید؟!‌ یا همینطوری دارید می گید؟! جدی دارم میگم، چون من خودم احساس می کنم که فلش پلیر {mmb} کامل نیست.


3. منظورتون از {swishmax 7} همون 2007 هست انشاالله دیگه؟؟؟!!!!!!! چون اینقدری که من میدونم چیزی به اسم {swishmax 3} و {swishmax 4} و {swishmax 5} و {swishmax 6} و {swishmax 7} نداریم.. آخریش که اومده 2 هست که یکی از قابلیتهای مهمی که بهش اضافه شده استفاده از فایلهای ویدئویی توو محیط برنامه هست.. جهت اطلاع شما در این زمینه باید بگم که هر سوییش مکس رو با تاریخ انتشارش می شناسن، مثلاً 2006.03.10 این مدلی هم که آخر از همه تا به حال اومده فلنی با اسم {swishmax 2} داره رووش کار میشه.. و احتمالا مث قبلی، هر سری اصلاحش می کنن و در فاصله های زمانی خیلی کم از هم، میدن بیرون.. (حتی اگر هم شد با تغییرات جزیی)

4. منظورتون از پلاگین واسه پلیر فلش، باز هم یه کاره حرفه ایه دیگه؟!!!!! (یه پلاگین حرفه ای دیگه!! آره؟!!) چون در غیر اینصورت باید بگم که خود مالتی مدیا بیلدر زمانی که پروژه رو کامپایل می کنی یه گزینه داره واسه اضافه کردن فلش پلیر به برنامه اصلی!

به هر حال ازت ممنونم! زحمت کشیدی هر طوری که بود! ممنون



حاج سبحان عزیز! ....................

از شما هم ممنونم.. شما هم ایشالله گرفتی که چه خبره؟!!!! و دارم چی میگم؟!!!!
به هر حال ازت ممنونم! زحمت کشیدی هر طوری که بود! ممنون


مجید آنلاینی ها! ....................

اما توو فاز اول این مبحث به این نتیجه می رسیم که احتمالاً اشکال کار از ورژن فلشا نیست!! چون اینو خودم تست کردم.. مثلاً نسخه خروجی فلشو 8 گرفتم و با پلیر 7 خوده {mmb} که امبد شده بود کار کردم که یه پیغام مثه همون پیغامی که می خواد فلش پلیر رو نصب کنه (مثه زمانی که فلش پلیری رو سیستم وجود نداره).. اما نهایتا فلش رو اجرا کرد.. به این نتیجه می رسیم که احتمالاً اون مقدار از فلشو که کدهاش با پلیر 7 اجرا میشه، اجرا می کنه.


شاید عامل سخت افزاری داشته باشه این سیاه شدنا! چون منطقی اینه که اگه مشکل نرم افزاری باشه با یه پیغام این مورد هشدار داده میشه.. و از اونجا که برنامه هایی که باهاشون کار می کنیم از ماله شرکتهای بزرگ و معتبری هستن پس میشه به این نظریه اطمینان کرد.
نمی دونم والا، شاید نرم افزاری باشه ولی اشکال از نرم افزارهای سخت افزارها مث درایوراشون.. یا همونطوری که گفتم یه سری از پلاگینای مشکلداره برنامه های مدیای رو سیستم کاربر...
البته در مورد سخت افزار میشه به گرافیک و رم و سی پی یو از بقیه بیشتر گیر داد..

به هر حال لطف کنید یه مقدار آگاهانه تر جواب بدین لطفا.. خواهش می کنم ازتون هر چی به ذهنتون می رسه رو اگه حصوله دارید حداقل تست کنید! در صورت امکان و فراهم بودن شرایط!!

فلن، خداحافظ!

یا علی!
 

pedram_MMB

Member
اگه هنوز مشکل داری یه نمونه کار برای دانلود بزار تا بقیه برای جواب دادن به مشکلت راحت تر باشن
منظورم از نمونه کار همون (صفحه سیاه) که میگی بعضی ها میگن.
در ظمن به اطلاعتون برسونم که MMB چیزی به عنوان فلاش پلایر نداره اون تیک Embedded هم فلاش پلایری که روی ویندوز وجود داره را به عنوان فلاش پلایر در برنامه شما ذخیره میکنه(این مطلبو در هفته نامه کلیک نوشته بود)
یا حق..................
 
آخرین ویرایش:

ali abedian

Banned
اینقدر حرص نخورین!

یه مقدار هم منطقی باشین!
اگه کاملاً مطالب این مبحثو خونده باشین می فهمین که من خودم گفتم تا به حال از نزدیک این اشکال رو ندیدم.. و فقط یه تعداد از کسانی که از برنامه ها استفاده می کردن، با این مشکل مواجه شدن و بعضی از اونها هم با تغییر (مدل) ویندوز (به گفته خودشون) مشکلشون حل شد.. من خوشحال میشم وقتی که می بینم اینقدر مشتاقید برای کمک کردن به دیگران.. ولی بدونید راهنماییهای غلط شما ممکنه که خیلی از کاربرا رو سردرگم کنه.. پس خیلی محترمانه خواهش می کنم که سعی کنید مطالعه و تحقیق توو این زمینه ها رو افزایش بدین تا ایشاالله یه روزی بتویند به همه بچه های این فروم کمک کنید..

جهت اطلاعتون باید بگم بهتر که فایل {flashplayer7_winax.exe} رو از مسیر {player} در پوشه برنامه {mmb} رو {unzip} کنی و بررسیشون کنی، می فهمی که فلش پلیری که {mmb} استفاده می کنه چیه و چه طور نصب میشه.. در ضمن اگه هر فلش پلیر جدیدی رو پیدا کردی و یا برنامه ای رو خودت ساختی به عنوان نصب کننده پلیر فلش، می تونی خیلی ساده جایگزین این فایل کنی (البته با اسم اصلی فایل برنامه) تا موقع امبد کردن، امبد بشه..


در حاشیه: .........................................

به pedram_MMB :
مرد حسابی! اگه شما وارد بودی که دیگه این حرفا رو نمی زدی.. اصلاً از کامپیوتر چیزی سرت میشه! خواهش می کنم دیگه توو این مبحث ، چیزی ننویس! بذار کسانی که واقعاً می فهمن من چی میگم جواب بدن (اگه جوابشو می دونن) کسی از افراد ناوارد نظری نخواست.. شما هم بفرما برو دنبال مباحث دیگه!! دیگه نمی دونم با چه زبونی باید واسه جنابعالی توضیح بدم.. هر چی می خوام وارد این بحثهای حاشیه ای نشم نمی ذارید!!!!!! خواهشاً برید اطلاعاتتون بالا ببرید بعد بیاید به سوالات من جواب بدید!!! شما ظاهراً خودت هم متوجه نیستی چی داری میگی! متاسفانه باید بگم که بعد از دیدن چند تا از پستهای شما که توو همین انجمن نوشتید،‌ به این نتیجه رسیدم که شما نمی تونید کاربر حرفه ای {mmb} باشید، ببخشید که این حرفو زدم، چون مجبور شدم در موردتون یه مختصر تحقیقاتی به عمل بیارم که نهایتاً به این نتیجه رسیدم.. آقا جان! مردم گرفتاری دارن،‌لطفا مزاحم نشید، بذارید اونایی که واردن، مشکل منو حل کنن.. البته خودم هم که بیکار ننشستم.. هر موقع ایرادشو فهمیدم.. همینجا میگم.. تا احیاناً اگر بعضی ها با این مشکل مواجه شدن، دلیلشو بدونن و راه حلشو به کار بگیرن!! خواهشاً بفرمائید بیرون!


به .::SaMaN:: :
سلام! آقا سامان؟!! شما دیگه چرا؟!!!!!!!!!!!!! از شما بعید بود.. وقتی که تشکر میندازی پای پست آقا، یعنی حرفشو تایید کردی و قبول داری.. واسه شما که دیگه نبایداینطوری توضیح بدم که!!!! .. جان خودم خیلی شرمنده شدم از کاری که ه ه ه ه شما کردید!
خواهشاً به عنوان همکار انجمن یه مقداری هم متوجه کارهاتون باشید.. شما نباید عملکرد حرفه ایتون رو توی این انجمن زیر سوال ببرید.. خواهشاً بیشتر دقت کنید.. من هم یه اشتباه هایی داشتم در گذشته توویه همین فروم، ولی به خدا دیگه توبه کردم.. این هم آخریشه.. اما واقعاً ‌لازم بود که بنویسم.. خواهشاً به عنوان بزرگتر این مباحث، جلوی افرادی رو که با بعضی پاسخای غلطشون باعث گمراه شدن کاربرای دیگه میشن رو بگیرید! ممنون! از دست من هم ناراحت نشید!
......................................................

با عرض معذرت از همه دوستان، قول میدم این آخرین پست حاشیه ای من باشه! (تحت هر شرایطی، هر چی هم بقیه گفتن می ذارم به حساب نادونیشون) .. بعد از آخرین اتفاقا توو همین انجمن،فهمیدم که نباید با هر کسی جر و بحث کرد..پس، فقط هستم اینجا تا ایرادهای خودمو در زمینه {mmb} برطرف کنم.. البته دوست دارم که به دیگران هم کمک کنم.. ولی اطلاعات من توو این زمینه از خیلی از دوستان حاضر در این انجمن کمتره و واونها، هم به من و هم به بقیه کاربرا لطف دارن و سوالاتمون رو پاسخ میدن.. همینجا ازشون تشکر می کنم!


باز هم میگم.. کسی شما رو مجبور به جواب دادن و یا نظر دادن نکرده.. ولی خواهش می کنم اگه واقعاً جوابو می دونید پست بذارید.. در غیر اینصورت چیزی نگید.. ممنون!

یا علی!
 
آخرین ویرایش:

silvercover

کاربر متخصص
جناب ali abedian لحن و گفتار شما پسندیده نیست. همه دوستان هدفشون توی این پست کمک کردن بوده و اینطور نیست که نوشته هاشون اینقدر بی ربط و در حاشیه باشه. تمام مباحث و نظراتی که در این پست داده شده قابل قبول هست و در راستای حل مشکل بوده.

لطفا خود دار باشید و بیشتر تامل کنید.
 

Sohrab Moghadam

New Member
با سلام من تازه عضو شدم البته موقع بدی هم عضو شدم شاید تا چند روز نتونم پست بنویسم یا سوال بپرسم چون کارام خیلی زیاده....امیدوارم چند روز دیگه که میام بتونیم لحضات خوبی با هم داشته باشیم
البته اگه اقا Ali abdian یکم اعصابش راحت تر شده باشه:razz:
راستی تو این فروم همه خشنن؟
برم یکم تو فروم بگردم ببینم چی دستگیرم میشه فعلا خدا پشت و پناه همتون
 

Saman

مدیر انجمن مولتی مدیا بیلدر
سلام
اگه هنوز مشکل داری یه نمونه کار برای دانلود بزار تا بقیه برای جواب دادن به مشکلت راحت تر باشن
منظورم از نمونه کار همون (صفحه سیاه) که میگی بعضی ها میگن.
در ظمن به اطلاعتون برسونم که MMB چیزی به عنوان فلاش پلایر نداره اون تیک Embedded هم فلاش پلایری که روی ویندوز وجود داره را به عنوان فلاش پلایر در برنامه شما ذخیره میکنه(این مطلبو در هفته نامه کلیک نوشته بود)
یا حق..................

آقای عابدیان این پست چه ایرادی داشته که شما میگی ؟؟؟ منظوره آقا پدارم اینه که MMB فلش پلیر مجزا نداره ... خوب این دقیقا
درسته ، اگه دقت کرده باشید وقتی که شما نسخه فلش پلیر رو ارتقا میدید ، فلش پلیری که MMB فایلهای Swf رو اجرا می کنه ... ارتقا پیدا می کنه ... به نظر شما این چه معنی میتونه داشته باشه ؟؟ یکم منطقی برخورد کنید...

خواهشاً به عنوان همکار انجمن یه مقداری هم متوجه کارهاتون باشید.. شما نباید عملکرد حرفه ایتون رو توی این انجمن زیر سوال ببرید..

اگه من متوجه کارهام نبودم ، الان همکار انجمن نبودم...
تا به حال آننچنان تو حاشیه نبودم و نمی خوام باشم...

و این جمله از حامد و برای پایان این جرو بحث به شما می گم....

لطفا خود دار باشید و بیشتر تامل کنید.

تا بعد...!
 

ali abedian

Banned
پست آقا پدرام که مورده بحثه ما هست:
اگه هنوز مشکل داری یه نمونه کار برای دانلود بزار تا بقیه برای جواب دادن به مشکلت راحت تر باشن منظورم از نمونه کار همون (صفحه سیاه) که میگی بعضی ها میگن.
در ضمن به اطلاعتون برسونم که MMB چیزی به عنوان فلاش پلایر نداره اون تیک Embedded هم فلاش پلایری که روی ویندوز وجود داره را به عنوان فلاش پلایر در برنامه شما ذخیره میکنه(این مطلبو در هفته نامه کلیک نوشته بود)
یا حق..................


نقل قول از سامان:
{{ آقای عابدیان این پست چه ایرادی داشته که شما میگی ؟؟؟ }}



ایراد اوون پست اینه که توویه اوون، اطلاع رسانی غلط به کاربرا شده.. اگه درست بخونی می فهمی منظور چیه! و حتماً باید جهت اصلاح اوون پست، توضیح داده میشد..

1. مالتی مدیا بیلدر به هیچ وجه فلش پلیر اکتیو ایکسیو که روی ویندوز نصب شده به عنوان فلش پلیر اکتیو ایکس در پروژه نهایی ما امبد نمی کنه بلکه فلش پلیر اکتیو ایکسی رو که هنگام {install} کردن برنامه، همراه خودش در پوشه {player} میریزه رو در هنگام امبد کردن ، امبد می کنه.. اگه تو هم تا حالا نمی دونستی بهتره فایلیو که توو چند تا پست قبل تره این مبحث بهش اشاره کردم ببینی و بررسیش کنی..

به همین دلیله که میگم پست آقا پدرام ایراد داشت..




نقل قول از سامان:
{{ خوب این دقیقا درسته ، اگه دقت کرده باشید وقتی که شما نسخه فلش پلیر رو ارتقا میدید ، فلش پلیری که MMB فایلهای Swf رو اجرا می کنه ... ارتقا پیدا می کنه ... به نظر شما این چه معنی میتونه داشته باشه ؟؟ }}




2. مالتی مدیا بیلدر از فلش پلیر اکتیوایکسی که روی ویندوز وجود داره برای پخش فایلهای فلش خودش استفاده می کنه! حالا این فلش پلیر اکتیوایکس نصب شده روی ویندوز ممکنه توسط خوده برنامه ما (با استفاده از فلش پلیر اکتیوایکسی که تووی خودش جاسازی کرده) نصب شده باشه که برای ورژن 4.9.8.13 نسخه 7 هست... و یا اینکه ممکنه کاربر خودش یک فلش پلیر اکتیوایکس دیگه مثلاً نسخه 9 رو توی ویندوز نصب کرده باشه که در این حالت پروژه کامپایل شده بیلدر از فلش پلیر اکتیوایکس 9 برای پخش فایلهای فلش استفاده می کنه..


نقل قول از سامان:
{{‌ یکم منطقی برخورد کنید...}}


باید بگم که منطق به من میگه.. اگه یکی داره اطلاعات غلط رو به خورده دیگران میده، حتماً‌ باید توضیحات لازم رو در زمینه مربوطه به بقیه کاربرا بدم تا به غلط چیزیو یاد نگیرن!



نقل قول از سامان:
{{ و این جمله از حامد و برای پایان این جرو بحث به شما می گم....
لطفا خود دار باشید و بیشتر تامل کنید.
}}


البته اعتراف می کنم که بایستی یه کمی هم خوددار می بودم که از این بابت شرمندم ولی از اونجا که اطلاع رسونیهای غلط آقا پدرام (فقط 2 موردش توو همین مبحث) اعصاب منو بهم ریخته بود، متاسفانه موفق به کنترل اعصابم نشدم.. البته در اوون لحظه یاد حرفهای مدیر کل انجمنها افتادم که بهم می گفت که keygen با crack هیچ فرقی نداره (البته واسه چند ساله پیش بود).. و من هم براش توضیح داده بودم که فرق داره.. آخه آدم که شکله صحیحه یه مطلبی رو نمی دونه نباید اصرار به صحیح بودنش کنه.. فکر به اوون ماجرا بیشتر اعصابمو بهم ریخت!!

حالا درسته من خوددار نبودم ولی باید بگم که شما هم باید یکم بیشتر تامل کنید تووی حرفایی که می زنید و موضعی که می گیرید! لطفا بیشتر تامل کنید!!!!!! پس خواهشاً دیگه ادامه ندید و بذارید من به کارم برسم چون اصلاً دوست ندارم الکی درگیره این مدل بحثهای حاشیه ای بشم..

می بینید تورو خدا.. داشتم روی یه سیکباره ترو نمیز و جمو جور کار می کردم که تمام وقت و انرژی من صرف این پست شد.. می خواستم اون سیک بارو بذارم تو انجمن که شما نمی ذارید..

حالا اا اا اا ..........

درسته که این بحث تمام شده (البته ایشاالله)!! ولی خواهشاً دلیله این مشکلیو که توو این مبحث مطرح کردم پیدا کنید تا یه راه حلی براش در نظر بگیرم! این که میگید من یه نمونه بزارم تا شما تست کنید که معنی چندانی نداره آخه همین پروژه هایو که من توو سیستم خودم کار می کنم خوب جواب میده ولی بعضیهاشون توو سیستم دیگران مشکل داره و سیاه میشه.. البته باز هم می گم، من با سویش مکس 1 تاریخ 10.2006 کار می کردم و مالتی مدیا بیلدر 4.9.7 .. البته همیشه یک نسخه از فلش پلیر 6 و یا 7 خوده مالتی مدیا بیلدر رو همراه سی دی برنامه هام می ذاشتم.. و به خاطر این میگم که شاید اشکال از نسخه فلش نباشه چون: خروجی فلش من نسخه 6 بود و پلیری که می ذاشتم تا کاربر در صورت نیاز نصب کنه، نسخه 7 .. پس از این بابت فکر کنم که ایرادی نمی تونه باشه..(البته فکر می کنم که اشکال این نیست، مطمئن هم نیستم)
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا