چرا ساندویچ پانل (Sandwich Panel) جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی است؟

faryas70

Member
دلایل اینکه پنل های ساندوچی (ساندویچ پانل) جایگزین مناسبی برای مطالح ساختمانی هستند.

  1. وزن بسیار کم انواع عایق حرارتی مورد استفاده در لایه میانی، سبب کاهش بسیار زیاد وزن ساندویج پانل ها می شود. یک دیوار ساخته شده از ساندویچ پانل در مقایسه با موارد مشابه سیمانی یا آجری گاه تا پنجاه برابر سبک تر است. این مسأله به ویژه برای مقابله با زلزله و کاهش هزینه های جانبی بسیار مهم است.
  2. ساختار و وزن بسیار کم ساندویچ پانل ها در مقایسه با مصالح سنتی ساختمانی، موجب مقاومت بسیار زیادی تحت انواع بارهای فشاری و ضربه ای می شود. نیرویی وارده به خوبی در این پانل ها جذب شده و نیروهای ضربه ای خنثی می شود.
  3. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه ساندویج پانل ها برخلاف دیوارهای معمول بتنی در برابر رطوبت هوا و شرایط آب دچار آسیب های ناشی از خوردگی نمی شوند. این مسأله باعث حداقل شدن هزینه تعمیر و نگهداری می گردد.
  4. مزیت حائز اهمیت دیگر ساندویج پانل ها در مقایسه با مصالح سنتی ساختمانی اجرا و نصب سریع آنها است ضمن اینکه امکان دمونتاژ و استفاده مجدد هم دارد و نیز قابلیت توسعه و تغییر در ابعاد و اندازه های فضاهای ساخته شده را با سرعت زیاد و کمترین ضایعات فراهم می سازد.
  5. ساندویج پانل ها در مقایسه با مصالح سنتی ساختمانی اتلاف انرژی بسیار کمتری دارند و در بلند مدت موجب کاهش هزینه های تامین سرمایش و گرمایش می شوند.
  6. سرعت اجرای پانل قابل مقایسه با ساخت وسازهای سنتی نیست. با سه نفر این امکان فراهم است که روزانه تا حتی ۴۰۰ متر اجرا شود. به طورکلی سرعت اجرا ۵۰ برابر بالاتر از دیوار های سنتی است.
  7. عمده ترین مزیت ساندویچ پنل در مقایسه با مصالح سنتی، فوم داخل ساندویج پانل است که عایق گرما، سرما و رطوبت است.

قیمت ساندویچ پانل آریا بارون توس چقدر است؟​

با توجه به ویژگی‌های نام برده شده از پانل می‌توان گفت هزینه ساندویچ پنل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارخانه آریا بارون توس با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و همچنین برخورداری از نیروی فنی کار آزموده در حال حاضر بهترین و با کیفیت‌ترین پنل‌های ساندویچی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و تعرفه ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

چرا ساندویچ پانل آریا بارون؟​

کارخانه آریا بارون توس پوشش پنل ساندویچی استاندارد تولید می کند و با داشتن نمایندگی فروش انواع ساندویچ پنل در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و … به قیمت روز پانل های ساختمانی را به شما عزیزان فعال در صنعت ساخت و ساز می رساند.
برای انتخاب پانل آریا بارون به موارد زیر توجه کنید.
  1. قیمت مناسب پانل آریا
  2. رنگ بندی متنوع
  3. سرعت بالا در نصب
  4. وزن بسیار سبک
  5. استفاده از دستگاه‌های نوین و تمام اتوماتیک

مزیت‌های استفاده از ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس​


استفاده از این محصول نوین مزیت‌‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.
  1. کاهش میزان صدای بیرونی در داخل محیط
  2. عایق مناسب در گرما و سرما
  3. نصب آسان و سریع
  4. قابلیت استفاده چندین باره
  5. کاهش هزینه‌ها و قیمت مناسب
  6. مقاوم در برابر حریق
  7. مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  8. حمل و نقل بسیار آسان
  9. قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی
  10. متنوع در طرح و رنگ
  11. طول عمر بالا و ماندگاری بسیار بالای سازه
  12. سبکی و وزن بسیار پایین
  13. کاربرد در تمامی شرایط آب و هوای
  14. پایین بودن هزینه نگهداری
  15. امکان برچیدن و جابجایی سازه
  16. امکان اصلاح و تعمیر یک بخش از بدنه سازه
  17. قابلیت شستشو، ضد زنگ و جذب آب کم
  18. ظرفیت باربری پایدار در برابر زلزله و نیروهای جانبی
  19. افزایش عمر مفید سازه
یکی دیگر از اهدافی که در دانش مهندسی سازه دنبال می‌شود سبک سازی و سریع سازی سازه‌ها است. ساندویچ پنل‌ها وزن و حجم کمتری نسبت به سایر مصالح دارند. این پانل‌ها از قبل در کارخانه ساخته و پرداخته می‌شوند. فقط لازم است شما این قطعات را در محل خود جایگذاری و نصب کنید. به این ترتیب سرعت ساخت و ساز به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد. ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از عایق در برابر نفوذ صوت، آب، سرما و گرما مقاوم است. حمل و نقل و نصب این قطعات به مراتب راحت‌تر از مصالح سنتی است و نیروی کار کمتری درگیر فرایند اجرای آن‌ها می‌شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا