چرا ترازنت(خدمات شبکه) انتخاب مناسبی است؟

taraznet

Member
1-مشتری‌های ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث می‌شود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.
2-با مشتری‌هایمان قرارداد حقوقی می‌بندیم و به این ترتیب تعهداتمان کاملاً شفاف بیان می‌شود تا مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام می‌دهیم.
3-با شما توافقنامه SLA:Service Level Agreement امضا می‌کنیم که در واقع تضمینی است تا سطح کیفیت خدماتمان از حدودی که تعهد کرده‌ایم پایین‌تر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه می‌شویم.
4-اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان می‌گذاریم.
5-مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت می‌شود. تیکتینگ کمک می‌کند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارش‌ها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.

تراز سامانه تضمین می‌کند که تمامی خدمات در بالاترین کیفیت باشد، این شرکت همچنین تمام خدمات خود را با قیمتی رقباتی ارائه می‌نماید. برای اطلاع از قیمت خدمات می‌توانید با شماره‌های ترازنت تماس حاصل نمایید. ما منتظر تماستان هستیم!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا