چرا باید از درب اتوماتیک استفاده کرد ؟

achilan222

New Member
مزایای درب‌های اتوماتیک
هنگامیکه مشتریان برای اولین بار به محل کار شما می‌آیند، در قدم اول با درب‌های شما روبرو می‌شوند. باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک بسیار بر روی مشتریان شما اثرگذار است، و باعث می‌شوند تا آنها به آسانی داخل یا خارج شوند. آنها در برابر محل کار شما هراس کمتر، راحتی بیشتر و کارآمدی مناسب را به خوبی حس می‌کنند. هنگامیکه یک درب اتوماتیک حرفه‌ای (مانند درب‌های دُری) در محل کار شما نصب شده باشد، مزایایی را برای شما به همراه دارند، از قبیل:

کاهش ترافیک

درب‌های اتوماتیک جریان ترافیک را به خوبی در محل کارتان کاهش می‌دهد، سرعت حرکت بازدیدکنندگان با درب‌های دستی برای چرخاندن دستگیره و باز کردن درب کاهش می‌یابد و سبب کُند شدن ورود و خروج آنها می‌شود. در حالیکه درب‌های اتوماتیک برای آنها براحتی باز می‌شوند.

بهره‌وری انرژی مناسبی را به محل کارتان می‌دهد

درب اتوماتیک با پایان یافتن زمان کاری شما، خاموش و قفل می‌شود. دیگر انرژی مصرف نمی‌کنند. آنها در برابر عبور هوا نیز مقاوم هستند و اجازه انتقال هوای نامناسب را به ساختمان نمی‌دهند، همین مورد سبب می‌شود تا قبض‌های پرداخت انرژی شما برای سیستم‌های گرمایش و سرمایش بسیار کاهش پیدا کنند.

قانون آمریکائیان دارای معلولیت

ADA بر طبق افراد دارای معلولیت و یا ویلچر نیاز به کسب و کارهایی دارند که به راحتی بتوانند رفت و آمد داشته باشند. درب‌های اتوماتیک این امکان را فراهم کرده‌اند تا تنها با لمس یک دکمه در کنار درب‌ها، درب به گونه‌ای برای آنها باز شود که برای عبور ویلچر یا دوچرخه‌های بچه‌های کوچک کافی باشد.

دست‌های آزاد

این کار باعث می‌شود تا مشتریان و کارکنان که دست‌های آنها درگیر بسته‌ها و یا جعبه‌ها است، براحتی وارد و خارج شوند. هر فرد بالغ و کوچکی قادر است براحتی از بین درب‌ها عبور کند، والدین برای باز کردن درب نیازی ندارند تا دست کودکان خود را رها کنند و به سادگی وارد فروشگاه یا از فروشگاه خارج خواهند شد. در کل، استفاده از درب‌های اتوماتیک برای همگان راحت است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا