پیشنهاد : راضی شدن جواب گیرنده از روی تایپیک سول مشخص بشه رنگش سبز بشه

وقتی میری سوال می زاری آخرش هیچ کس جواب درست نمی ده اونوقت کسی هم که جوابو بلده نگاه می کنه می بینه چندنفر جواب دادن و ... چی می شه :خب معلومه دیگه نمی یاد جواب بده
یکی هم که دنبال یاد گرفتن جواب سوال هست وقتش تلف می شه پس باید دکمه ای باشه که سوال کننده بزاره
از همون سر تایپیک معلوم باشه که چی شده


یه انتقادی همدارم به محتواهای انجمن ها اونم اینه که خلاصه ترشون می شد کرد مطالب زائد رو حذف کردن خوبه تایپیک های سوالی که به جواب رسیده نگه داشتن زائد رو حذف کردن تکراری حذف کردن
یه فایده هم واسه دکمه تشکر بزارید
 

the_king

مدیرکل انجمن
وقتی میری سوال می زاری آخرش هیچ کس جواب درست نمی ده اونوقت کسی هم که جوابو بلده نگاه می کنه می بینه چندنفر جواب دادن و ... چی می شه :خب معلومه دیگه نمی یاد جواب بده
یکی هم که دنبال یاد گرفتن جواب سوال هست وقتش تلف می شه پس باید دکمه ای باشه که سوال کننده بزاره
از همون سر تایپیک معلوم باشه که چی شده

یه انتقادی همدارم به محتواهای انجمن ها اونم اینه که خلاصه ترشون می شد کرد مطالب زائد رو حذف کردن خوبه تایپیک های سوالی که به جواب رسیده نگه داشتن زائد رو حذف کردن تکراری حذف کردن
یه فایده هم واسه دکمه تشکر بزارید
بعضی از سایت های یک سیستم تخصصی سوال / پاسخ دارند، یکسری کاربر متخصص دارند که همیشه آماده پاسخ دادن هستند و یکسری ناظر دارند که مدام آرشیو سوالات / پاسخ ها رو ارزیابی
و پاکسازی می کنند. بالاخره این کاربران انگیزه لازم دارند، یا بابت اینکار از سوال کننده ها هزینه دریافت می کنند یا تبلیغات درست حسابی دارند یا سازمان و نهادی ازشون پشتیبانی می کنه.

البته در فروم همه تاپیک ها سوال / پاسخ نیستند، پیاده کردن روال سایت هایی مثل experts-exchange.com که اساسا برای سوال / پاسخ طراحی شده اند در مجید آنلاین و فروم های مشابه عملی نیست.
کسی که باید مناسب بودن پاسخ سوال رو تایید کنه سوال کننده است، ممکنه پاسخ هایی داده بشوند که کاملا صحیح اند، اما سوال کننده رو قانع نکنند. یا اصلا ممکنه سوال کننده برای تایید پاسخ
تمایلی نشون نده. در ضمن در سیستم های سوال / پاسخ نیاز های ضروری فقط پاسخ دهنده متخصص نیست، اگه سوال کننده قبل از پرسش جستجو نکنه، یا اصلا جستجوی صحیح رو بلد نباشه
آرشیو پاسخ های قبلی کمک چندانی نمی کنه.

پاکسازی تاپیک ها از نظر مدیریتی وقت گیره، اما مشکل اصلی وقت گیر بودنش نیست، خودتان را جای کاربران پاسخ دهنده قرار دهید، کاربری که به سوال پاسخ میده
برای پست اش اهمیت زیادی قائل هست حتی اگه به نظر سوال کننده مفید نباشه. طبیعیه که از اینکه پست اش به هر بهانه ای در روال پاکسازی حذف بشه
ناراحت خواهد شد، ممکنه با همین برخورد دیگه تمایلی برای پاسخ دادن نداشته باشه. این مساله بیشتر به ضرر سوال کننده ها تموم میشه تا به نفع شون.
 
من تازه می خواستم بگم بخش آموزش های انجمن ها رو به صورتی بزارید که هر کس توش ثبت نام کرد به ایمیلش بفرستندش ولی هر کاری توبرنامه نویسی ممکنه دیگه یه دکمه چیه شما اول باشید نه خارجی ها باید راضی هم نباشید درستش کنید هر شش ماه هم یهنگاهی بندازید به تایپیکها و حذفشون کنید نمی دونم دیگه من که وب بلد نیستم با خودتونه من فقط پیشنهاد دادم
نمی خواد جواب بدید کار داریم آخه میاد تو ایمیل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا