پیامکهای اطلاع رسانی ایرانسل رایگان است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: تمامي پيامك‌هاي اطلاع‌رساني در شبكه ايرانسل رايگان است و هزينه‌اي براي اين پيامك‌ها از حساب مشترك كسر نمي‌شود.


كريم‌بيگي در گفت‌وگو با فارس با بيان اين مطلب افزود: تمامي پيامك‌‌هاي شبكه ايرانسل كه جنبه اطلاع‌رساني دارند و در پيشنهاد و يا توضيح سرويسي به مشتركين ارسال مي‌شود، رايگان است و از اين بابت هيچ هزينه‌اي از مشتركين اخذ نمي‌شود.
مدير روابط عمومي ايرانسل در خصوص ويترين محصولات ايرانسل، خاطرنشان كرد: پيامك‌هايي كه در تبليغ محصولات عرضه شده در ويترين ايرانسل براي مشتركين ارسال مي‌شوند نيز جزء پيامك‌هاي اطلاع رساني و رايگان است اما هزينه پيامكي كه مشترك براي تقاضاي خريد محصولات ويترين مي‌فرستد طبق تعرفه‌اي كه انتخاب كرده است از حساب مشترك كسر مي‌شود.
كريم‌بيگي همچنين در خصوص تمديد آهنگ‌هاي پيشواز اين اپراتور، تاكيد كرد: در خصوص تمديد اين سرويس اطلاع‌رساني كامل انجام مي‌شود واين سرويس به گونه‌اي درنظر گرفته شده است كه در تمديد و يا عدم تمديد آن حقي از مشترك ضايع نمي‌شود.
مدير روابط عمومي ايرانسل ادامه داد: پيش فرض زمان اين آهنگ‌ها سي روزه بوده كه سه روز مانده به اتمام مهلت پايه محصول، پيامكي كه تاريخ و ساعت پايان محصول را يادآوري مي‌كند به مشترك ارسال مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: اين پيامك همچنين حاوي اطلاعاتي در خصوص نحوه تمديد و يا عدم تمديد سرويس است كه به مشترك اطلاع مي‌دهد كه از چندين روش مانند مراجعه به سايت ايرانسل، وارد كردن كدهاي دستوري و ارسال پيامك به شماره ذكر شده درهمان پيامك مي‌تواند سرويس درخواستي را منتفي و يا با سرويس ديگري جايگزين كند درغير اين صورت سرويس به طور پيش‌فرض تمديد خواهد شد.
كريم‌بيگي در پاسخ به اين سؤال كه چرا اين سرويس به گونه‌اي پيش‌بيني نشده كه در صورت تقاضاي مجدد فعال شود نه عدم درخواست براي انصراف از سرويس؟ گفت: اين اپراتور براي عدم نياز به مراجعه حضوري و آسايش بيشتر مشتركين چندين روش را براي انصراف از اين سرويس در نظر گرفته است و اين در حالي است كه هنوز هم براي درخواست و منتفي كردن بعضي سرويس‌هاي تلفني نياز به مراجعه حضوري مشترك به دفاتر خدمات تلفن است.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا