پکیج آموزش جامع نصب و کانفیگ کنترل پنل zpanel

moslemfn

Member
پکیج آموزش جامع نصب و کانفیگ کنترل پنل zpanel | آموزش فارسی امنیت ، بهینه سازی ، مدیریت سرور و هاست با کنترل پنل رایگان zpanel.


به نام خدا

عرض سلامو خسته نباشید مفتخریم به مناسبت تولد یک سالگی وب سایت دانش بنیان آموزش ۹۸ دات کام ( آموزش 98 - فیلم آموزش وردپرس - فیلم آموزش طراحی سایت ) پکیج آموزش جامع نصب و کانفیگ کنترل پنل zpanel رو با ۵۰ درصد تخفیف به تمام دوست داران مباحث کانفیگ و راه اندازی سرور های لینوکسی تقدیم کنیم . لازم به توضیح میدونم که این دوره آموزشی با پشتیبانی ارائه میشه و بعد از دریافت این دوره اگر دوستان در این زمینه مشکلاتی داشتن در صورتی که مشکلشون تجاری نباشه بدون محدودیت به ایشان پشتیبانی رایگان داده خواهد شد اما لازم به ذکر می باشد که ساعت هایی که پشتیبانی انجام می شود در ابتدای فعال کردن آموزش گفته شده که باز در آخر همین مطلب برای شما ذکر خواهد شد . دقت شود در مسائل خاصی که نیازمند زمان زیادی برای پشتیبانی خواهد بود به صورت توافقی مبلغ نا چیز جهت پشتیبانی دریافت خواهد شد در مورد پشتیبانی تجاری نیز دریافت مبلغ به صورت توافقی خواهد بود . نوبت گفتن یه سری حرف به تمام دوستان عزیز و کاربران محترم وب سایت آموزش ۹۸ رسید : ( من ! منه تنها ! منه خالی ! عضوی کوچک از دنیای بی کرانم ایران ! مسلم فلاح نیت امید وارم تونسته باشم قدمی هر چند کوچک در جهت پیشرفت علم توی کشور عزیزم و خاکم برداشته باشم و تونسته باشم قدمی در جهت شکست تحریم ها برداشته باشم دوستان عزیز تحریم هیچ وقت کارساز نبوده ! این دوره ، رو هم برای این تولید کردم که به صورت رایگان بدون پرداخت هزینه های ارزی بتونید از کنترل پنل رایگانی استفاده کنید و در هر زمینه ای که به وب سایت مربوط میشه و فعالیت دارید بتونید کسب روزی حلالی کنید ! و به صورت رایگان وب سایت خودتون رو مدیریت کنید . نزدیک به ۹۰ روز تولید این پکیج آموزشی طول کشید امید وارم زحمتی که بابت این اثر کشیده شده با ارزش باشه و ازش تقدیر بشه امید وارم در جهت افزایش علم داخل کشور شما هم فعالیت جدی خودتون رو آغاز کنید تا افرادی با سنین کم در آینده برای نان حلالی محتاج افراد غربی و بیگانه نباشن همه با هم دست به دست هم بدیم برای شکستن تحریم ها این ها باور های من بود پیام من به دوستان عزیزی که ممکن قصد توهین و تحقیر به باور های من رو داشتن باشن اینه که ( هیچ وقت فکرمو در گیر دوستانی که در خواب غفلت هستن و خود خواه نمی کنم پس به خودشون زحمت توهین و تحقیر ندن چون به نتیجه ای که دوست دارن دست پیدا نخواهند کرد ! ) در پایان به تمام دوستان و همراهان عزیزم عرض می کنم ممنون میشم با نظرات گرم خودتون این بنده حقیر رو مفتخر کنید ارادت داریم : مدیر کل وب سایت دانش بنیان آموزش ۹۸ مسلم فلاح نیت.


Training-Package-installation-and-configuration-zpanel.png






مهم ترین مواردی که در این دوره یاد خواهید گرفت و در هیچ سایتی در کل دنیا ! به آنها اشاره نشده که استفاده از این کنترل پنل محبوب و اوپن سورس در حال توسعه رو بهتر می کنه ! که توسط کمپانی سازنده آبدیت میشه و حتی نوید این رو میدم که به زودی این کنترل پنل کاملا فارسی قابل ارائه خواهد بود چون در حال حاظر غریب به ۶۷ درصد از فارسی سازی این کنترل پنل توسط تیم سازنده انجام شده که می تونید از اینجا ببینید : بررسی فارسی سازی کنترل پنل رایگان مدیریت هاستینگ zpanel.
– رفع مشکل عدم لاگین به پنل مدیریت بعد از تغییر پسورد mysql در zpanel برای اولین بار در دنیا
– رفع مشکل عدم لاگین به webmail بعد از تغییر پسورد mysql در zpanel برای اولین بار در دنیا
– رفع مشکل عدم لاگین و استفاده از ftp بعد از تغییر پسورد mysql در zpanel برای اولین بار در دنیا
– نصب همزان دو فایل منیجر روی خود کنترل پنل zpanel برای اولین بار در دنیا
– رفع مشکل عدم فشرده سازی فایل زیپ در کنترل پنل zpanel برای اولین بار در دنیا
– رفع مشکل عدم باز کردن فایل های فشرده زیپ در کنترل پنل zpanel برای اولین بار در دنیا
– نصب آنتی شلر قدرتمند برای جلوگیری از آپلود فایل های مخرب و هک شدن سرور برای اولین بار در دنیا
– فعال کردن کش سرور برای افزایش سرعت سایت های روی سرور در کنترل پنل zpanel برای اولین بار در دنیا به صورت ویدیو آموزشی
– حل مشکل عدم اتصال پارک دومین به دامین اصلی که قصد پارک دامین رو روی دامین اصلی داشتیم برای اولین بار در دنیا
و…

مواردی که در دوره آموزشی فوق یاد خواهید گرفت به شرح تصاویر زیر می باشد :









تصویر از محیط ورژن جدید کنترل پنل رایگان zpanel




newzpanel.png




تصاویر دیگر…




zpanel.png

zpanel-interface.jpg


برای خرید می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید







در پایان برای اعتماد سازی دوستان از صحت اطلاعات وارد شده قسمت هایی از دوره آموزشی به صورت رایگان در وب سایت قرار داده شده که میتوانند دانلود و مشاهده نمایند و بعد از اعتماد سازی اقدام به خرید محصول کنند.



لازم به ذکر می باشد این محصول از فردا ساعت 7 صبح شنبه دو اسفند 1393 قابل خرید خواهد بود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا