پيش فرض دو ویندوز روی دو هارد روی یک رایانه

دوستان من می خوام دو ویندز روی دو هارد جدا روی یک رایانه داشته باشه که اگر زمانی نیاز شد یکی از هارد ها رو بردارم و برای اون یکی هارد و ویندوزش مشکلی پیش نیاد

هم اکنون یک هارد دارم و روی درایو C هست. آیا می تونم یک هارد تازه بخرم و و روی درگاه ساتای مادربرد نصبش کنم و روی یکی از درایو های هارد تازه یک ویندوز نصب کنم. بعد هر زمان نیاز بود هارد نخستین (c) رو از ساتا بیرون بکشم و با ویندوز هارد تازه کار کنم؟

راهش چیه؟

با سپاس
 
من الان دو ویندوز روی 2 هارد دارم
هر وقت میخوای ویندوز عوض کنی یا هاردی که ویدوز فعلی روشه برداری باید از طریق ستاپ تعین کنی که اول کدوم هارد برای بالا اومدن ویندوز انتخاب شه
احتیاجی به دراوردن یکی برای فعال شدن دیگری نیست

با سپاس

ولی دوست گرامی من نیاز دارم که هارد رو از رایانه جد کنم

ببنید من الان این ویندزو رو روی درایو (سی) دارم. حالا امروز می رم و یک هارد خریداری می کنم و اینو به درگاه ساتا وصل می کنم. و چند درایو تازه به رایانه افزوده می شه. و من روی یکی از این درایو ها یک ویندوز تازه نصب می کنم که این ویندوز تازه احتمالا میاد توی بخش آغازین و منوی آغازین رایانه که اونجا من از میان یکی از این دو ویندزو یکی رو گزینش می کنم.

حالا من اگر نیاز باشه اون هارد نخستین (درایو سی) رو از روی رایانه بردارم آیا ویندوزی که روی دریاو فرضی هارد تازه (مثلا درایو j) هست بالا میاد؟ اگر بالا نمیاد باید چه کار کنم؟

با سپاس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا