پياده سازي و الگوريت فيلتر Noise در فتوشاپ

00110

New Member
با سلام

لطفا هر كس درباره پياده سازي و الگوريت فيلتر Noise در فتوشاپ اطلاعاتي داره دريغ نكنه
خيلي مهمه ...

ممنون
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
منظورت رو دقیق بگو لطفا الگوریت یعنی چی؟!!!

اگه منظورت آموزش یا نحوه کار با این فیلتره که باید بگی واسه چه کاری می خوای تا اگه کسی می دونه واست توضیح بده
 

00110

New Member
!

به نام هميشه جاويد

ببخشيد اشتباه شد الگوريتم هست ...

نه من نميخواهم كه اينو تو فتوشاپ اموزش بديد من ميخواهم بدونم كه به صورت تخصوصي چه طور اين فيلتر در فتوشاپ روي تصوير اعمال ميشه و الگوريتم اون چه طور است ...
ممنون
 

00110

New Member
?

مورد توجه مديران :
ببخشيد كه دوباره پست دادم چون احتياج دارم ...

تو اين سايت كسي نميتونه به سوال من جواب بده ؟
 

S.H.R.M.K

Well-Known Member
001100 جان الگوریتم خاصی که نداره، بسته به هر کاری میتونی از این فیلتر با مقدار های متفاوت استفاده کنی.
در ضمن سوالتم یکم گنگ هست و منظورتو نمیروسونه.یا حداقل من نمیفهمم!
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
حمید راست میگه سوالت گنگه

این فیلتر همونطور که از اسمش معلومه واسه ایجاد نویز یا یه چیزی تو مایه های پارازیت!!! یا ایجاد نقطه روی تصویر استفاده میشه

مثلا میشه ازش واسه ایجاد ستاره استفاده کرد. یعنی مثلا اگه شما یه سیاره طراحی کرده باشین و بخواین آسمون اطرافش رو پر از ستاره بکنین باید از این فیلتر و با یه سری تنظیمات خاص استفاده کنین

نمی دونم منظورت همین بود یا نه!؟
 

Fa

Well-Known Member
فکر کنم از نظر برنامه نویسیش میگه
31.gif
 

00110

New Member
!

سلام

فكر كنم Britney_Aghsar جان فهميده من چي ميخوام ...
اول اينكه از توجهتون بد از اينكه من خودمو كشتم ممنون و بعدشم سوال من كاملن روشنه اگه كمي از الگوريتم و ... اطلاع داشته باشيد ...
ببينيد مثلا من تو فتوشاپ ميگم كه داخل اين دايره رو رنگ كن اين ظاهر امر هست اكه از ديده الگوريتم و چگونگي پياده سازي به اين نگاه كنيم فتوشاپ مياد و نقاطي رو مه رنگاشون فرق ميكنه رو جدا ميكنه يعني محيطه دايره رو پيدا ميكنه و همه پيكسل ها داخلي رو رنگ ميكنه ...

اين يه مثال ساده كه اميدوارم منظور منو رسونده باشه ...
حالا من ميخوام بدونم كه الگوريتم اين فيلتر نويز چه طوري هست ؟؟؟

ممنونم
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
فکر کنم منظورتو فهمیده باشم

ببین این فیلتر هم چون داره توی یه برنامه با تبعیت از قانون پیکسلی عمل می کنه پس باید تمام رنگا و فیلترا و اکشنا و ... همگی از پیکسلها تبعیت کنن

همونطورم که خودت گفتی اینم باید الگوریتمی شبیه رنگ آمیزی یک محیط مشخص رو داره با این تفاوت که میاد با توجه به مقادیری که ما واسه این فیلتر از نظر شعاع ذره های نویز و تراکم اونها توی محیط و ... در نظر می گیریم عمل می کنه و با استفاده از عملیات رندم (Random) یک محیط مشخص رو پر از پیکسلهایی با رنگ در نظر گرفته شده می کنه

نمی دونم تونستم منظورمو بهت برسونم یا نه
 

00110

New Member
متشكرم ...

با نام ارامش مطلق ...

من مطالب خيلي تخصصيتر نياز دارم تا مشكلم حل بشه در هر صورت اگه اساتيد ديگه اطلاعاتي دارند ممنون ميشم كمك كنند ...
از همه كسايي كه كمك كردند مخصوصا sara_is_nice_girl متشكرم ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا