پروسه طراحی دکوراسیون داخلی در یک نگاه

  • بازدید و برداشت از محل
  • انتخاب طراحی هر دیوار
  • ترسیم اولیه
  • مدلیبگ کردن پروژه
یک نکته مهم!
%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C.gif

فرایندی که تا اینجا بیان شد; در مورد جداره های ساختمان است. در مورد سقف شما باید وضعیت موجود در سقف را ببینید و تیرهایی که در سقف عبور کرده را مورد بررسی قرار دهید و طرح سقف را به صورت دستی ترسیم کنید; سپس آن را به صورت اتوکدی ترسیم می کنید و برای سه بعدی سازی آماده سازی می کنید.پس چیزهایی که برای مدلیلنگ نیاز است یکی پلانی است که برداشت کردید و سپس طراحی برای تک تک دیوار ها و بعد طراحی سقف است.

04.jpg


دلیل نیاز به دقت در مراحل طراحی داخلی قبل از مدلینگ
دلیل دیدن عکس های زیاد،صرفا به این دلیل است که شما به نوعی تجره کسب کنید; یا به عبارتی از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنید;تا در نهایت کاری با کیفیت انجام دهید .بنابراین اگر عکس دیده نشود و تجربه کافی نداشته باشید; طرحی بدون کیفیت می شود و مورد پسند کارفرما قرار نمی گیرد و زحمات شما به هدر می رود.

6.gif

از طرفی از آنجا که مرحله مدلینگ کردن یا همان تری دی که با نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی انجام می گیرد; پروسه زمان بری است، بهتر است یک کار بدون نقص انجام شده باشد تا نیاز به دوباره کاری نباشد.
kabent1.gif

ختم کلام!

این آموزش طراحی دکوراسیون داخلی که برای شما عزیزان مهیا شده; شروع خوبی برای کسانی که واقعا تجربه ی کافی در زمینه طراحی داخلی منزل ایرانی ندارند.
02.jpg

قطعا یک زمان می رسد که شما آنقدر تجربه کسب کردید که خود دکترین معماری و دکوراسیون داخلی بدست می آورند. آنجا دیگر نیازی نیست به دنبال دیدن عکس و غیره باشید.شما با دیدن پروژه برداشتی به راحتی مکان یابی کرده و بهترین مکان ها برای تجهیزات را تشخیص می دهید. می دانید که چگونه و کجا باید تلویزیون قرار دهید و یا فرم ال سی دی چطوری باید باشد و یا جا و مکان کفش کن کجا باشد و ابعاد و اندازه ی کفش کن چه طوری باشد.. سایر موارد
16-3.jpg


برای مطالعه ادامه مطلب روی طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا