درست میگی و برای کارهای تک فریم عالی جواب میده، ولی من در این فکر هستم که کمترین وابستگی به نرم افزار های دیگه مثل فتوشاپ رو ایجاد کنم، اگر زمانی خواستم کا رو انیمیشن کنم دیگه به مشکل و دوباره کاری نخورمسلام. به دردسرش نمی ارزه.من به باز خواستم شبیه سازی برگ تو هوا کنم خیلی صحنه سنگین میشه.
به نظرم شما از فتوشاپ استفاده بکن.
ارچ من جان ( اسم شما هم نمیدونم )
کافیه از چند Deflector و یک Wind استفاده کنید و بعد اون رو به یک Particle سیستم بدید و شکل Particle هارو Plane با 4 ورتکس بگذارید .
بعد بهشون یک Multi SubObject Material بدید . و چند تکستچر گلبرگ اضافه کنید مثل زرد ، قرمز و ...
بعد هم Simulate کنید ، خیلی سبک هم هست . و کیفیت مطلوبی هم داره .
موفق باشید
توسط mParticle ها یا همون پارتیکل های MassFX که در Extension و 3ds max 2014 هست میتونید برخورد پارتیکل ها به همدیگه و این قبیل کار هارو شبیه سازی کنید.
خب من تونستم بسازم ، به نتیجه مطلوب رسیدم ،براتون توضیح میدم .