پرواز گل برگ ها در هوا

archman3d

Member
سلام
در به در دنبال یک آموزش ویدیوی میگردم که با استفاده از پارتیکل ها گلبرگ ها رو در هوا پخش کنم، در یک کار معماری میخواهم ازش استفاده کنم
دوستان کسی این مدل آموزش رو سراغ نداره که دقیقا همین موضوع رو کار کنه؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. به دردسرش نمی ارزه.من به باز خواستم شبیه سازی برگ تو هوا کنم خیلی صحنه سنگین میشه.
به نظرم شما از فتوشاپ استفاده بکن.
 

archman3d

Member
سلام. به دردسرش نمی ارزه.من به باز خواستم شبیه سازی برگ تو هوا کنم خیلی صحنه سنگین میشه.
به نظرم شما از فتوشاپ استفاده بکن.
درست میگی و برای کارهای تک فریم عالی جواب میده، ولی من در این فکر هستم که کمترین وابستگی به نرم افزار های دیگه مثل فتوشاپ رو ایجاد کنم، اگر زمانی خواستم کا رو انیمیشن کنم دیگه به مشکل و دوباره کاری نخورم

ممنون میشم اگه در این زمینه به من کمک کنید
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
ارچ من جان ( اسم شما هم نمیدونم )

کافیه از چند Deflector و یک Wind استفاده کنید و بعد اون رو به یک Particle سیستم بدید و شکل Particle هارو Plane با 4 ورتکس بگذارید .
بعد بهشون یک Multi SubObject Material بدید . و چند تکستچر گلبرگ اضافه کنید مثل زرد ، قرمز و ...

بعد هم Simulate کنید ، خیلی سبک هم هست . و کیفیت مطلوبی هم داره .
موفق باشید
 

3dmad

Well-Known Member
ارچ من جان ( اسم شما هم نمیدونم )

کافیه از چند Deflector و یک Wind استفاده کنید و بعد اون رو به یک Particle سیستم بدید و شکل Particle هارو Plane با 4 ورتکس بگذارید .
بعد بهشون یک Multi SubObject Material بدید . و چند تکستچر گلبرگ اضافه کنید مثل زرد ، قرمز و ...

بعد هم Simulate کنید ، خیلی سبک هم هست . و کیفیت مطلوبی هم داره .
موفق باشید

سلام آقای لینکین فور اور

آقا من منتظر بودم یکی به این دوست عزیز یه جوابی بده من بیام تو ادامش یه سوال بپرسم

راهی هست برای ساخت همین پارتیکل ها وقتی از اقسام اسپری ها یا هرچی استفاده میکنیم اون هاییکه پخش میشن داینامیک باشن یعنی به هم بخورن و تاثیربذارن رو هم و وختی هم میفتن زمین رو هم تلنبار شن؟

یه جاهایی دیدم با پلاگین toolbox این کارها رو انجام میدن ولی هرچی گشتم پیدا نکردم، و مث اینکه تو مکس 2014 هم به خود مکس اضافه شده ولی من آموزششی براش پیدا نکردم

ممنون میشم یه هل کوچولو بدی :)
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
والا خودمم تو فکرشم اما هنوز تست نکردم .
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
توسط mParticle ها یا همون پارتیکل های MassFX که در Extension و 3ds max 2014 هست میتونید برخورد پارتیکل ها به همدیگه و این قبیل کار هارو شبیه سازی کنید.
 

3dmad

Well-Known Member
توسط mParticle ها یا همون پارتیکل های MassFX که در Extension و 3ds max 2014 هست میتونید برخورد پارتیکل ها به همدیگه و این قبیل کار هارو شبیه سازی کنید.

ممنون دوست عزیز

شما آموزشی براش سراغ داری؟ یا یخده بیشتر میشه راهنمایی میکنی
ممنـــــــــــــــونم
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
آموزش که سراغ ندارم اما حتما وجود داره.
اگر شما با ساخت پارتیکل ها آشنایی کامل داشته باشید تفاوت چندانی بین اونها و mParticle ها نیست، در Particle View گزینه هایی که جلوی اونها * هست مربوط به mParticle میشه و میتونید ازشون استفاده کنید، برای شروع میتونید یک mParticles Flow* ایجاد کنید که خودش یک روند بسیار ساده رو ایجاد کرده و میتونید نتیجه رو ببینید و ویرایشش کنید. اگر درکل ساخت پارتیکل رو بلد نیستید اول باید با مقدمات ساخت پارتیکل شروع کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا