پاتیل شیر صنعتی و دامداری + گارانتی

solmazsk

Member
پاتیل پخت شیر برای جوشاندن شیر تازه دوشیده شده به کار می روند.شیری که به تازگی دوشیده می شود سرشار از باکتری می باشد و با جوشاندن آن را میکروب زدایی کرده و از فاسد شدن آن جلوگیری می کنیم. این دستگاه یکی از تجهیزات اصلی لبنیاتی ها و دامداری ها می باشد و وظیفه ی آن حرارت دهی و بالا بردن دمای شیر و رساندن آن به نقطه ی جوش می باشد تا بدین وسیله میکروب و آلودگی های داخل شیر از بین برود و از فساد جلوگیری شود و سپس از شیر جوشیده شده برای درست کردن ماست، دوغ ، پنیر و… استفاده می شود.
fac8b5346066e0b05c2604ade53ab803.jpg

ضخامت بدنه2 میل
جنس بدنهاستیل
شیر تخلیهدارد
نوع پایهثابت
عایق نسوزدارد
همزندارد
لیتراژ مخزن100 لیتر تا دو تن

شیرسردکن لبنیاتی

شیر-سرد-کن-150-لیتری-فروشگاهی-لبنیاتی.jpg
شیر سرد کن دامداری
مخزنی تمام استیل است که برای نگه داری انواع شیر و مواد لبنی مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف از ظرفیت 100 الی 500 لیتری برای لبنیاتی ها تولید و عرضصه می شود. شیر سرد کن تمام استیل قابلیت نگه داری شیر را تا 4 روز دارد.در تولید شیر سرد کن دامداری از مخزن تمام استیل ضد زنگ استنلس استفاده شدخ همچنین جوش کاری این محصول با جوش آرگون انجام می شود.
شیر سرد کن های دامداری با استفاده از برق سه فاز یا تک فاز کار می کنند. همچنین این محصول دارای همزن پارویی از جنس استیل می باشد. این همزن باعث می شود که شیر به هیچ انواع ته نشین نشود. همچنین برای استفاده راحت از این محصول یک شیر تخلیه برای هر مخزن در این محصول تعبیه شده است. شیر سرد کن دامداری در ابعاد 800 ، 1 تن و دو مخزن تولید می شود.
منبع:
قیمت پاتیل پخت شیر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش- صنایع امین برودت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا