يك پروژه برنامه نويسي (نياز به برنامه نويس)

Mahyar Es.

New Member
به يك برنامه نويس حرفه اي جهت يك انجام يك پروژه برنامه نويسي نيازمند است .
توضيح مختصر راجه به برنامه :
يك فرهنگ لغت هوشمند درمحيط .NET با طراحي منحصر به فرد . به همراه يك قفل نرم افزاري (فعال شدن برنامه از طريق كد گيري از اينترنت )

دوستاني كه تمايل به اجراي پروژه فوق را دارند .لطفا با ذكر نام - شماره تماس و سوابق كاري خود را به همراه مبلغ پيشنهادي براي اجراي پروژه به ايميل : [email protected] ارسال فرماييد .
 

mohsensemsarpour

کاربر فعال
با سلام
ببینید از این نظر که حتما باید در محیط دات نت طراحی بشه خوب یه مقدار کار رو سخت کرده چون من بیشتر با دلفی و ویژال بیسیک کار کردم . در هر صورت می تونم این کار رو انجام بدم . با دلفی یا وی بی زودتر و با دات نت یه مقدار دیرتر چون باید خودم رو آپدیت کنم و کدها رو با سرعت به صورت مقایسه ای یاد بگیرم و بعد از اون ها استفاده کنم . ولی در مورد دلفی نه قبلا هم برنامه های بانک اطلاعاتی نوشتم . در ضمن برای اینکه بتونیم یه قفل اینترنتی قرار بدیم باید از یک برنامه جانبی قفل گذار استفاده کنیم که برای شرکت شتاب هست و خیلی یه چیزی حدود 400 تا 500 هزار تومان پولشه . در نهایت باید حجم کار مشخص شه تا بتونم هزینه رو مشخص کنم . اگر خواستید با دلفی بدون قفل برای شما انجام بدم می تونم این کار رو با سرعت براتون انجام بدم . به هر حال اسم من محسن سمسارپور هست . در حال حاضر با جهاد دانشگاهی روی پروژه آموزش الکترونیکی (از راه دور) کار می کنم و چند نمونه کار مولتی مدیا و برنامه های دیتا بیس (بانک اطلاعاتی) نه چندان بزرگ انجام داده ام . تلفن بنده : 09329126597 .
 

***UNIQUE***

Active Member
سلام
شما توضیحات کاملتر راجع به برنامه رو اینجا بذارید تا بشه راجع بهش صحبت کرد
موفق باشید :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا