وسترن دیجیتال نسل جدیدی از پرفروش ترین هارد دیسک های اکسترنال جهان را معرفی کرد

panelyek

Member
[h=2]وسترن دیجیتال نسل جدیدی از پرفروش ترین هارد دیسک های اکسترنال جهان را معرفی کرد[/h]
کمپانی Western Digita، یکی از سازندگان سرشناس رسانه های ذخیره سازی، امروز نسل هفتم و باز طراحی شده درایوهای قابل حمل مشهور سری My Passport Ultra خود را برای PC و Mac معرفی کرد.

wdb.jpg

درایوهای قابل حمل سری My Passport اکنون در نسل هفتم خود و حداکثر در ظرفیت 3 ترابایت و 4 رنگ مختلف در دسترس هستند. وسترن دیجیتال همچنین نوار پلاستیکی جانبی را به نام WD Grip و در رنگهای مختلفی معرفی کرده که افزون بر افزایش مقاومت درایوها ؛ با استفاده از آن می توان درایوها را شخصی سازی و زیباتر کرد.
wda.jpg

امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات اهمیت فوق العاده ای یافته و دسترسی به یک درایو قابل حمل 2.5 اینچی کوچک اما با ظرفیت بالا به منظور پشتیبانی گیری آسان، یک امکان بسیار خوب خواهد بود. با بکارگیری نرم افزار پشتیبان گیری تعبیه شده درایوهای وسترن دیجیتال، می توان آسان تر از همیشه بر روی سیستم های ویندوزی پشتیبان تهیه کرد که کاربران را از پیچیدگی های فنی رهایی می بخشد. افزون بر پشتیبان گیری آسان، رمزنگاری داده ها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
درایوهای قابل حمل جدید My Passport Ultra و My Passport برای Mac، در ظرفیت های 1، 2 و 3 ترابایت در دسترس هستند اما کاربران PC درایوهای 500 گیگابایتی را نیز در مقابل خود خواهند داشت. این درایوهای قابل حامل دارای قابلیت رمزنگاری سخت افزاری 256 بیتی AES هستند و از طریق درگاه USB 3.0 (سازگار با USB 2.0) به کامپیوتر و دیگر دستگاه ها وصل می شوند.
مجموعه نوار پلاستیکی WD Grip از ماه ژوئن با قیمت 10 یورو در دسترس خواهد بود که خریدارن آن؛ یک کابل USB 3.0 با طول 18 اینچ را نیز در جعبه خواهند یافت.
منبع:hexus
 

جدیدترین ارسال ها

بالا