ورژن قبلی بهتر بود؟ (بیا تو)

ورژن قبلی خوب بود یا جدید؟

  • قالب سایت قبلی + تغییرات ورژن فعلی

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    6

ABOLFAZL-PS

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
سلام به همه.
خیلی از مشکلات ورژن جدید تو پست "مشکلات ورژن جدید فروم" مطرح شد. (البته هر چی باشه زحمت کشیدن واسه ورژن جدید که دستشون درد نکنه)
ولی من اینجا میخوام یه نظرسنجی بزارم تا کسایی که مثل من از ورژن قبلی راضی بودن، هم نظرشونو بگن و هم تو نظرسنجی شرکت کنن.
خودم اگه حقیقتشو بخواید قبل از این تغییر مرتب به انجمن سر میزدم و پست ها رو میخوندم و جواب میدام و ... . اما از موقعی که قالب سایت و ورژن اون تغییر کرد، دیگه میلی ندارم که بیام و پست ها رو بخونم و کلاً فعالیت کنم.
خواهشاً شما هم نظراتتون رو بگید.
با تشکر از همه :rose:
 

ABOLFAZL-PS

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
نیازی به ایجاد تاپیک جدید نبود دوست عزیز؛ در همون " مشکلات ورژن جدید فروم " پیگیری و ارائه تظر بدید بهتر است.
بله درسته. ولی من بیشتر برای نظرسنجی بود که این تاپیک رو درست کردم. اینجوری بهتر میشه فهمید که کاربرا راضی هستن یا نه. تا اینکه بیان و یکی یکی پست بزنن.
 

alionline1366

Active Member
دوست عزیز این تاپیک و این نظر سنجی هیچ تغییری ایجاد نمیکنه ورژن سیستم باید عوض میشد و به هیچ وجه به ورژن قبلی بر نخواهیم گشت و در مورد قالب هم قالب قبلی با این ورژن جدید سازگار نیست پس باید صبر کنید تا قالب جدید طراحی و اجرا شه این قالب فعلی هم قالب پیش فرض سیستم هست و قالب اصلی نیست. :rose:
 

ABOLFAZL-PS

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
خب بهتر نبود هم قالب و هم ورژن جدید رو همزمان عوض میکردین؟ الان اینجوری آمار ثبت نام کنندگان و حتی بازدید کنندگان خیلی اومده پایین. و حتی کاربرایی رو میشناسم که با این تغییر دیگه سر نمیزنن به سایت. بهتر بود دوتاش با هم عوض میشد.
 

alionline1366

Active Member
بهتر بود دوست عزیز ولی قالب جدید زمان بر هست و اگر میخواستیم اینکار رو انجام بدیم طول میکشید و نیاز یوده که سیستم آپگرید شه در کل کاربرا باید صبوری کنند تا مشکلات رفع شه انشالله با قالب جدید کل کاربرا راضی خواهند شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا