هکر ها هم میمیرند

manammammad

Member
کسانی که زمانی مثل من و دوست قدیمی خودم بهروز بهنامی ُ دستی توی هک داشتند و از گذرگاههای عمیق و پر خطری مثل تروجان ها گذشته باشند ُ با عبارانی مانند THREAT و پروسس های مخفی که ویروسها و تروجان ها ایجاد میکنند ُ آشنایی کامل دارند. از ویروسهایی مانند PW SENDER تا کرمهایی مانند BLASTER همه و همه با ساختن پراسس هایی در ویندوز شما به کار و فعالیت خود ادامه میدهند.
برخی افراد ُ پس از اینکه فایلهای آلوده به ویروس را از هکر ها گرفتند ُ با استفاده از نرم افزار هایی پراسس ها و فایلهای مخفی را که توسط ویروس هک ایجاد شده رو شناسایی کرده و از بین میبرند. اما به نظر شما ُ به نظر همه آماتور ها در این زمینه حتی ُ بهتر نیست که قبل از اینکه در پشت صحنه اتفاقاتی بیافته ُ ما از وقوع اونا با خبر بشیم و اجرا شدن یا اجرا نشدن رو مدیریت کنیم و اجازه فعالیت و ثبت تغییرات تروجانها رو ندیم؟ همه تروجانها توسط انتی ویروسها حتی NOD32 خودمون قابل شناسایی نیستند اما اکثر اونا حتی تروجانهای جدیدی که هنوز روح شرکت های انتی ویروس از وجود اونا بی خبره یک وجه مشترک دارند و اونم اینه که فایلهای ناشناس خودشون رو مخفیانه در سیستم ما جاسازی میکنند و همین خوراک این نرم افزار محبوب من میشه. لذت امنیت بیشتر رو با این نرم افزار حرفه ای مدیریت "نصب پشت صحنه" ساخت شرکت نورتون تجربه کنید
http://rapidshare.com/files/75307239/NAbI10SLemon.zip
اینم روش هشدار و مدیریت این نرم افزار پر قدرت که من خودم به شخصه خیلی زیاد قدرشو میدونم و هر کی بخواد به این نرم افزار چپ نگاه کنه منم بهش چپ نیگا میکنم.
bfnyig.jpg


برای دانلود به راهنما توجه فرمایید لطفا.خواهش میکنم دقت کنید تا در مورد دانلود مشکلی نداشته باشید
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........

 

navidba

Well-Known Member
اگه این دسکتاپ کامپیوترت هست...برو کامپیوترت رو fdisk کن ...در ضمن این انتی ویروس می تونه اکسپلویت های صفحه ی html رو شناسایی کنه.....؟؟؟؟
 

manammammad

Member
اگه این دسکتاپ کامپیوترت هست...برو کامپیوترت رو fdisk کن ...در ضمن این انتی ویروس می تونه اکسپلویت های صفحه ی html رو شناسایی کنه.....؟؟؟؟
عزیزم.این آنتی ویروس نیست.کارش چک کردن پراسس هاست.ویروسها هم با پراسس ها سر و کار دارند.پس این با چک کردن و مراقبت از پراسس ها میتونه غیر فعالشون کنه.افتاد؟؟؟؟؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا