همبستگی‌ تمامی‌ کاربران برای تغییرات بزرگ در انجمن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Peyman-Pop

Active Member
کاربران عزیز حتما همه شما وضع نابسامان انجمن رو در این چند روز اخیر دیدید. این موضوع باعث شده هر کاربری از هر موضوعی‌ که رنج میبره اونرو در قالب انتقاد با لحن تند و یا آروم مطرح کنه که این موضوع از لحاظ انتقاد برای انجمن سازندست اما اگر مسیر اونرو نخوایم به بیراهه ببریم. اما متاسفانه بعضی‌ از عزیزان با مطرح کردن و اجبار راه کارهای مضر به شیوه ای اشتباه به دنبال رفع این مشکلات هستند که نه تنها این اعمال مشکلی‌ رو حل نمی‌کنه بلکه انجمن رو دو چندان دچار مشکل میکنه .

همونطور که میدونید انتقادات و یا گله های مطرح شده متفاوت هستند و هر کدوم از اونها به یکی‌ از مشکلات انجمن میپردازه که این موضوع باعث شد که بجای حل این مشکل توسط ما این مشکل رو همه ما چه کاربر و چه مدیر با کمک همدیگه برای همیشه حل کنیم.

این تاپیک رو اینجا زدم تا هرکسی‌ تابحال هر مشکلی‌ در انجمن ، در مدیر ، در کاربر ، در سایت و یا در هرچیز دیگه ای که دیده و خواهان برطرف شدن مشکلات در اون زمینه هست بیاد اینجا و انتقاد و نظر خودش رو بدون توجه و یا حمایت از نظر شخص دیگه ای خودش به تنهایی‌ مطرح کنه تا بلکه با کمک هم تمامی‌ مشکلات انجمن رو برای همیشه حل کنیم .

من تغییرات مهمی‌ رو مد نظر دارم تا در انجمن با کمک هم بدیم و دوست دارم حالا که قراره تغیراتی‌ انجام بشه شما هم در انجام این تغییرات سهمی‌ بزرگ داشته باشید تا با کمک هم جو صمیمی‌ و دوستانه مجید آنلاین رو برای همیشه در این سایت برقرار کنیم .


از تغییرات اساسی‌ که بزودی اونهارو با کمک مجید انجام خواهیم داد:


1. سلب مدیریت مدیران کمکار و یا غیر فعال انجمن

2. نظر خواهی‌ در مورد مدیران فعلی‌ انجمن ها

3. حذف و ایجاد چند انجمن مورد نیاز ( در صورت امکان )

4. انتخاب چندین مدیر جدید برای انجمن ها به پیشنهاد شما و انتخاب مدیران اصلی

5. حذف و اضافه کردن تعدادی از قوانین انجمن .

6. تغییر سیستم حذف تاپیک های خلاف قوانین به شیوه جدید.

7. و در آخر بالا بردن سطح علمی‌ و آموزشی‌ سایت که این قسمت همکاری تمامی‌ کاربران خوب و دلسوز انجمن رو نیازمنده.


قسمت نظر خواهی‌ و انتخاب مدیران جدید رو در تاپیک های جداگانه و به شیوه ای اصولی‌ انجام خواهیم داد بنابراین در این مورد در اینجا بحث نمی‌کنیم .

حالا که ما دست به تغییرات بزرگی‌ زدیم از تمامی‌ شما عزیزان هم می‌خوام که قبل از شروع این تغییرات بیایم و با انتقاد های دوستانه از همدیگه قبل از هر تغيیری خودمون رو کمی‌ تغییر بدیم و تمامی‌ اشکالات خودمون رو بخاطر این سایت و بچه های گل اون برطرف کنیم.

اگر واقعا به دنبال حل مشکلات انجمن هستیم باید قبل از همه مشکلات خودمون رو با کمک هم و در کنار هم حل کنیم تا بتونیم با جوی دوستانه قدم به مجید آنلاین اصلاح شده بذاریم.

از همه شما عزیزان تقاضا دارم در اینجا دلسوزانه و بدور از هر کدورتی‌ اشکالات خودمون و انجمن رو بهمديگه متذکر بشیم تا همونطور که همه ما میخوایم بتونیم تمامی‌ مشکلات رو با کمک و همكاری هم برای همیشه حل کنیم.


منتظر نظرات و حرف های همه عزیزان هستیم .



پیمان
 

mahyar_nel

Active Member
درود بر پيمان جان عزيز
دوست من مشكل بزرگ انجمن ها اين است كه مديران انجمن ها فقط در سطح علميشون بالاتر است و شايد بيش از 50 درصد انان هيچ چيزي از مديريت نمي دونن
اول بايد افرادي رو پيدا كرد كه مي دونن مديريت چيست و بايد در چه موقعي چه كارهايي رو انجام داد . و بدون هيچگونه قصد سويي به كار خود بپردازن.
باتشكر مهيار
 

gba

Member
به نظر من كه مديراني كه الان هستند خيلي هم خوب هستند ولي به نظر من يك مشكل وجود دارد:
اگه دوباره بخواهيم يك مدير با انتخابات انتخاب كنيم يك مشكل ديگست چون بعضي ها طرف دار مدير انتخاب شده و بعضي ها هم نيستند و دوباره همان آش و همان كاسه!!!!
 

spsgorgan

Active Member
پيمان جان حرفهاي شما بسيار متين و قابل تامل هست . عرضم به حضور شما اگه مديران سايت اين 7 كاري رو كه فرمودند انجام بدند انگار كه به نظر كليه دوستان احترام گذاشتند . در هر صورت از چند وقت ديگه دانشگاه ها و مدرسه ها باز ميشه و قاعدتا حجم اطلاعات واردي كه فوروم كم ميشه . در اون صورت مديريت تالار خيلي آسونتر ميشه . اما ما ميخوايم كسي باشه كه در هر شرايطي بتونه اينجا به نحوه احسنت مديريت كنه . من هم با حرف شما مبني بر درست كردن رفتار دوستان به شخصه و بالابردن سطح فرهنگ كاملا موافقم .

حالا دوستاني كه با نظر آقا پيمان موافق هستند لطفا نظرشونو بدن .

كامياب باشيد
 

amir_s

Active Member
در مورد مديران :
مدير كمكار كه كم داريم ولي بعضي انجمن ها مثل فلش و اكشن اسكريپت مديران كمي دارن مثلا همين انجمن فلش و اكشن اسكريپت دو تا مدير داره كه يكيش كه اقا بهروز باشه چند ماهيه كه اينجا نمياد
بهتره اون حذف بشه و كس ديگه اي جانشينش بشه
 

H-assan

Well-Known Member
انشا الله به کمک همه به هدف های سایت می رسیم
به نظر من مدیران عالی هستن بجز بعضی ها که از سر مشغله وقت نمی کنند وصل شن

موفق باشید آسان
 

black-die

Active Member
اين انجمنها شايد هيچوقت اون انجمنهاي قديمي نشن ولي خوب اينكار شما از هيچي كه بهتره ... شايد وضع اينجا يكم بهتر شه
اميدوارم موفق باشين.
 

iman.prs

Active Member
اگه اون موارد اجرا شه درست ميشه!...همين ديگه!....در ضمن gba جان...قانون انتخابات اينه كه همه رايشون رو ميدن...بعد كسي كه بيشترين راي رو اورده انتخاب ميشه درست؟!..بقيه ي افراد كه شخص انتخاب شده رو انتخاب نكردن <اقليت> هم به نظر اونايي كه انتخابش كردن <اكثريت> احترام ميذارن....اين قانون رو همه جا قبول دارن!...پس ديگه با راي گيري جاي اعتراضي نيست...
 

Salar

Active Member
اینجا قرار بود بچه ها با هم دوست بشن نه که قهر کنن...مهرداد خوب پیمان اون تاپیک رو قفل کرد چون این تاپیک رو زد برای همه....خدایش تو این چند روز همه اومدن یه تاپیک زدن...تو همین تاپیک بیا خودت رو خالی کن .... ;) با رفتن کاری درست نمیشه...

من تا حالا با کسی تو این انجمن مشکلی نداشتم...نمیدونم چرا ولی نداشتم...امیدوارم همه تو این تاپیک به این "دشمنی" خاتمه بدن و دیگه از این تاپیکها هم نداشته باشیم!!!
 

aminem

Member
عجب وضعيتيه!!!!!!! من ميدونيد بعد چند وقت اومدم به اميد اينكه رفقاي قديمي رو ببينم يهگپي بزنيم !!!!!!
اين چه وضعيه؟! واقعا براي اين سايت و بچه‌هاش زشته!!!
 

iRWEBDES

Active Member
salar گفت:
اینجا قرار بود بچه ها با هم دوست بشن نه که قهر کنن...مهرداد خوب پیمان اون تاپیک رو قفل کرد چون این تاپیک رو زد برای همه....خدایش تو این چند روز همه اومدن یه تاپیک زدن...تو همین تاپیک بیا خودت رو خالی کن .... ;) با رفتن کاری درست نمیشه...

من تا حالا با کسی تو این انجمن مشکلی نداشتم...نمیدونم چرا ولی نداشتم...امیدوارم همه تو این تاپیک به این "دشمنی" خاتمه بدن و دیگه از این تاپیکها هم نداشته باشیم!!!

من در اين تاپيك خواهم نوشت و وقتي اين تاپيك هم مثل بقيه تاپيكها به اعماق سايت رفت من هم به اعماق سايت ميروم ...
هر كس هر صحبتي با من داره تو همين تاپك بزنه و مطمپن باشه من ميخونم و پاسخ خواهم داد

آقاي سالار من خيلي اينجا بي احترامي ها و حرفها رو تحمل كردم ؛ فكر ميكنيد چرا ؟
من تمامي كاربران اينجا رو دوست داشتم و دارم و هيچوقت از كسي كه ميگفت كه من فقط اينجا پست اضافه دارم يا كسي مثل اين آقاي آبتين كه 2 روزه اومده تو سايت كه ميگه شما ميخواستي اغتشاش كني ...
ناراحت نميشم ...

آقا سلار در ضمن شما گفتي :
من تا حالا با کسی تو این انجمن مشکلی نداشتم...نمیدونم چرا ولی نداشتم...امیدوارم همه تو این تاپیک به این "دشمنی" خاتمه بدن و دیگه از این تاپیکها هم نداشته باشیم !!!

من هم با كسي دشمني و مشكل نداشتم و ندارم !
مشكل من در ابتدا يكي از مديران بود كه اينجا رو با شهر نو اشتباه گرفته بود و صبح تا شب مخ ميزد ... ( اسمش رو نميگم ) كه خدا رو شكر از مديريت سلب شد ...
بعد يكي از كاربران بود كه الآن هم باهاش رفيقم و ازش معذرت ميخوام ( آقاي تختي )
همين ...
اگر من با كسي مشكل داشتم بياد بگه ...
من معذرت ميخوام ...
خاك پاي همتون هم هستم ...

موفق باشيد .
خداحافظ
 

everex

Member
راستش منم ميگم شايد بعضي مديرا درست كار خوشنونو انجام ندن اما ما نبايد همه چيز رو بگذاريم تقصير اونها در بعضي موارد هم يوزر ها مشكل داشتن و ضعف فقط از مديران نيست ما هم اگه ميخوايم اينجا خوب بشه بيايم و از خودمون شروع كنيم ..... حالا اگه من اشتباهي كردم از همه معذرت ميخوام ....در مورد نظر سنجي هم موافقم اما قبلش هم فكر كنم بد نباشه بك تاپيك هم قرار بديد ببينيد بچه ها از كدوم مديرا راضي نيستن البته با دليلش....اينم نظر من حقير
 

Salar

Active Member
iRWEBDES گفت:
آقاي سالار

...

موفق باشيد .
خداحافظ

این مشکلات بعد از اینکه مدیرای جدید انتخاب شدن شروع شد ، درست...ولی هیچ کسی هم نیومد کاری کنه که اوضاع بهتر بشه...هر کسی هم از راه اومد یه شر و وری میگفت و میرفت...
مهرداد جان درسته که تو این انجمن بهت توحین شده...ولی خودمونیما پیش خودت فکر کن واقعآ ارزششو داره خونتو سیاه کنی...واسه 2 - 3 تا چولمن!!!

میدونی با رفتنت چی رو بهشون نشون میدی...که جلوشون کم آوردی!!! :!:

این انجمن برای اون کسایی که بهت توحین کرد نیست!! برای مجید هست...پس بهتر اونا رو ignore کنی و به کاربر بودنت ادامه بدی :wink:
 

Ghamnevis

Well-Known Member
سلام آقا پيمان!

خوشحالم كه لااقل شما به فكر افتاديد و اين تاپيك رو زديد. پيشنهاد سكوت يك هفته اي از طرف من بود يا به اصطلاح همون اعتصاب!

من به شخصه با هيچ كدوم از مديرا درگيري شخصي ندارم كه بخوام بكوبمش يا عليه او جو سازي كنم! من فقط براي انجمن ها تاسف ميخوردم كه چرا ديگه مثل سابق پربار نيست! اين عيبي داره كه ما براي اينكه توجه شما رو جلب كنيم يك هفته سكوت كنيم و خواهان رسيدگي بشيم؟

منم تا حدودي با پوريا موافقم! حرف ما حرف تازه اي نيست اما كارمون تازه بود! فعلا كه ظاهرا داريم نتيجه ميگيريم‌! خداييش قبلا بچه ها خيلي بيشتر خواهان اين تغييرات بودن اما به صورت پراكنده! خوب ما هم اين پراكندگي رو يه جا متمركز كرديم تا از پراكندگي و هرز رفتن خيلي از تاپيك ها جلوگيري بشه! به نظر شما كارمون اشتباه بوده ؟

نميدونم ! اما من خودم به شخصه چند بار اين موضوع رو گفتم مثل خيلي از قديمي هاي سايت ولي خوب...

به نظر من دليل اصلي اينكه شما اين تاپيك رو زديد اينه كه ديديد بچه ها واقعا خسته شدند و خواهان تغييرات هستند و خوشحالم از اينكه خودتون هم به اين نتيجه رسيديد كه انجمن ها ديگه بار علمي سابق رو نداره!

به نظر من در مورد مديران سطح علمي نبايد ملاك اصلي باشه! بلكه قدرت اداره كردن بايد مطرح باشه و ...

به هر حال اگر باعث تكدر خاطر شما شديم من از طرف دوستانم از شما عذر ميخوام.

سايان
 

Pooriya_Online

Active Member
يه سوال از پپيمان و مديراي ديگه دارم...

چرا وقتي ما خواهش كرديم و به التماس افتاديم كه اين وضعيت نكبتبار و يه جوري حل و فصلش كنيد نكردين و حالا خودتون ميخواين اينكارو بكنيد؟

پاسخ بدين چون واسه من و اكثر كاربران جاي سوال كه حرمت كاربرارو براي 4تا...شكستين ولي حالا خودتون ميخواين اوزارو روبهراه كنيد
 

gba

Member
آقاي iman-prs: من مي دونم كه فرهنگ دموكراسي همينه ولي هنوز نه به داره نه به باره بعضي از اعضا شروع به رفتن و نامه اعتراض آميز و من رفتم و ديگه بر نمي گردم و از اين جور حرف ها :roll: !!! معلوم نيست يا شما آقا مجيد را قبول نداريد كه مدير ها را انتخاب مي كند يا كاسه داغ تر از آش شديد. به نظر من روند كلي سايت خيلي هم خوب بوده است فقط اگر بعضي ها بگذارند.... :|
 

Ghamnevis

Well-Known Member
GBA جان
ما آقا مجيد رو قبول داريم! ولي اصلا چه ربطي داره! مگه آدما عوض نميشن‌!!؟؟

در ضمن بحث تغييرات بحث تازه اي نيست اما اين تاپيك يك باب تازه اي تو اين زمينه باز كرده كه 100 ٪ به خاطر بچه ها و اعتاضاتشون بوده ! همين و بس.
در ضمن فراموش نكنيد كه محبوبيت مجيد آنلاين 99٪ به خاطر انجمن هاش هستش و اين انجمن ها به بركت حضور همين دوستان قديمي و يا كاربراي فعال هستش كه محبوب و تا اين حد معروف شده! پس بايد حق رو تا حدود زيادي به اين كاربرا داد.
من بازم ميگم با هيچ مديري مشكل خاصي ندارم! اما به اين نكته معتقدم كه بهتره وقتي عده زيادي از كاربرا از عملكرد يكي از مديرا تاراضي هستند اون مدير عوض بشه حتي اگر براي خودش در كارش خدا باشه !

نميدونم درسته اين حرف رو بزنم يا نه ؟ اما اين تاپيك به خاطر همين اعتراض ها و تهديدها ايجاد شده كه به نظرم كار خيلي درست و به جايي بوده.

به اميد جو صميمي قبل...
سايان
 

blacklife1

Member
من هم اميدوارم كه ايت تايپك نتيجه بده و يه تغيير و تحولي در انجمنها و مديريت ايجاد بشه
البته منم مثل بقيه با كسي مشكل ندارم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا