هزاران سایت دانمارکی‌ توسط هکر های مسلمان هک شدند

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Parham

Well-Known Member
اعتراض به کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) اینترنت را نیز در بر گرفتههاتهه است. بر طبق آمار منتشر شده توسط سایت Zone-H در چند روز اخیر 600 حمله به سایت ها دانمارکی رخ داده گرفته است که هدف همه آنها اعتراض به کاریکاتور پیامبر اسلام می باشد.
این اعتراضات تنها به هکینگ کشیده نشده است بلکه سایت هایی هم فقط برای اعتراض به این عمل تاسیس شده اند مانند سایت NoDenmark که به زبان عربی فعالیت خود را آغاز کرده است.
Zone-H می نویسد هکرهایی که حدود چندین سال فعالیتی نداشته اند در این مدت دوباره و تنها برای حمایت اسلام دست به فعالیت هکینگ زده اند مانند هکری با اسم مستعار DarkblooD که یک سال فعالیتی نداشته است و اینبار با نوشتن یک نامه به وزیر امور خارجه دانمارک وی را مواجه با جنگ سایبر برون مرزی دانسته و می گوید دوباره می بینیم که جرایم رایانه ای به حمایت از ملت ها و اعتقادات ها رسیده است.
شما می توانید لیستی که هر روز در مورد هکینگ سایت های دانمارکی بروزرسانی می شود را در آدرس Zone-H مشاهده کنید.
سایت امنیتی F-secure در مورد شگفتی عمکرد مسلمانها در هک کردن سایت های دانمارکی ساکت نماند و عکس هایی از سایت های هک شده و توضیحاتی را بر روی سایت خود قرار داد، مشاهده و در مطالب این سایت می بینیم که گروهی با نام مستعار "دلتا هکینگ تیم" به غیر از اعتراض به کاریکاتور در مورد حق ایران از استفاده انرژی هستی نیز دفاع کرده است.
ردیابی حمله ها نشان می دهد که حملات از کشورهای عربی خلیج فارس، عربستان، هند، پاکستان، ایران و کشورهای مسلمان آفریقایی انجام شده است و در این لیست حتی حملات زیادی از کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز دیده می شود.
ناگفته نماند که ویروس های جدیدی هم در این زمان منتشر شده اند و حتی نسخه های آپدیت شده ویروس های معروفی نیز در اینترنت آغاز به فعالیت کرده اند این نتایج نشان می دهد که مسلمانان در جنگ سایبر هم آماده مبارزه با غرب هستند.
اما همه هکرها موافق با سیاست دولت ایران در مورد انرژی هستی نبوده اند. بگونه ای که در روز شنبه سایت نطر سنجی صدا و سیما توسط یک هکر ایرانی یا حداقل فارسی زبان هک شد و در صفحه جایگزین شده به شدت از دولت ایران بصورت توهین آمیز انتقاد شده بود.
هک شدن سایت های دولتی در روز 22 بهمن واقعاً تاسف برانگیز است. هنوز سایت های دولتی ما به سادگی هک می شوند بطوریکه ما از کارآمد ترین متخصصین امنیت برخورداریم که هنوز دولت تصمیم به استفاده از این نیرو نگرفته است.

مشاهده : لیست سایت های هک شده دانمارکی‌ در سایت Zone-H | تصاویر و اطلاعات تکمیلی در سایت امنیتی‌ F-Secure
منبع خبر : دنیای ای تی ( نقل از امنیت وب )
 

YTERROR

Active Member
مگه چند تا سایت دانمارکی هست که اینا چند هزارتا هک کردند
 

Opera 8.0

Member
مگه چند تا سایت دانمارکی هست که اینا چند هزارتا هک کردند

مثلا همین ایران خودمون با اینکه جزو عقب مونده ترین کشورها هستش
البته تو زمینه It
بنظر شما چند تا سایت داره؟
 

Sunboy454

Active Member
پرهام جان بهتره این تاپیک رو ببندی ( اگه منتقل کنی خوبه )؛
 

album

Member
Sunboy454 گفت:
پرهام جان بهتره این تاپیک رو ببندی ( اگه منتقل کنی خوبه )؛
منظورش به کجاست ؟!
199.gif
200.gif
 

Parham

Well-Known Member
تاپیک را قفل می‌کنم اما تاپیک همینجا میزارم چون این خبری هستش که جالب هستش و سایت های رسمی‌ هم این خبر را اعلام کردن و اگر از دید اطلاع رسانی‌ این قضیه نگاه کنید جالب هستش ...
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا