هدست ویپ یالینک

A100D

New Member
هدست VoIP Yalink که یک هدست VoIP است، این هدست برای سرویس تلفن VoIP (VoIP) یا Voice over Inteet Protocol کار می کند باید دانست VoIP فناوری است که از اینترنت برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی و ارتباطات و مکالمات تلفنی استفاده می کند. محدود برخلاف خطوط تلفن سنتی، VoIP این امکان را برای کسانی که نرم‌افزار مناسب دارند بدون استفاده از روش‌های سنتی ارتباط برقرار می‌کنند. شما عزیزان می توانید جهت تهیه محصولات هدست و دیگر محصولات تجهیزات شبکه به سایت ایمن ارتباط مراجعه فرمایید.



معرفی هدست ویپ یالینک​



هدست یالینک ویپ که یکی از محصولات محبوب شرکت یالینک می باشد برای کاربرانی طراحی شده است که روزانه به تماس های زیادی پاسخ می دهند و با استفاده از هدست شبکه کاربران می توانند به راحتی بدون در دست گرفتن گوشی و ایجاد مزاحمت تماس های خود را انجام دهند. دست و گردن در تمام ساعات روز پاسخ می دهند و خستگی ناپذیر کار می کنند. بسیاری از هدست‌ها با تلفن Vape سازگار هستند، اما یافتن آمپلی‌فایر مناسب یا کابل اتصال مستقیم، کلید کارکرد صحیح هدست Vape با PBX است.



استفاده از هدست به جای تلفن رومیزی VIP برای کاربرانی که هر روز مشغول پاسخگویی به تماس‌های زیادی هستند یا در مراکز خدمات تلفنی کار می‌کنند، بسیاری از ویژگی‌ها مانند تمرکز بالای کارمندان هنگام صحبت با مشتریان، هندزفری برای استفاده از رایانه، رسیدگی به اسناد، یادداشت نویسی و غیره که برای کارمندان بسیار حائز اهمیت است و همچنین سایر ویژگی های استفاده از هدست بی سیم، کارمندان در حین مکالمه تا فاصله 100 متری آزادتر حرکت می کنند که کارمندان به آسایش اشاره می کنند که حتی تماس می گیرند. وقتی پشت میزشان نیستند



امکان مدیریت تعداد زیادی تماس با سخت افزار قابل اعتماد وجود دارد و اگر از هدست Vip Yalink به عنوان راه حلی برای تماس های بالای مجموعه خود استفاده کنید، می توانید مجموعه ای قوی از تماس ها را کنترل و مدیریت کنید. در مشاغلی که ارتباط با مشتریان رکن اصلی چرخه مالی آنهاست، کیفیت و پایداری حرف اول را می زند، بنابراین یک هدست یا تلفن رومیزی خوب ابزاری غیر مستقیم و کاربردی برای رسیدن به هدف شما خواهد بود.



شرکت Yealink، ارائه دهنده جهانی راه حل های ارتباطی و همکاری سازمانی، هدست Yealink را که به طور ویژه برای متخصصان ارتباطات اداری و مراکز تماس طراحی شده است، عرضه کرده است که کیفیت صدای بسیار بالا، راحتی را برای کاربران در تمام ساعات شبانه روز و منحصر به فرد دارد. مشخصات. گفته شده است که در حال حاضر با استفاده از هدست به جای تلفن شبکه، کاربران برای راحتی در طول روز و کاهش نویز و صداهای مزاحم بسیار مشتاق هستند تا از هدست استفاده کنند. هدست یالینک امروزه یکی از محبوب ترین، باکیفیت ترین و بهترین هدست های بازار است که با قیمت مناسب عرضه می شود.



انواع هدست ویپ یالینک​



هدست ویپ یالینک با رفع مشکل ارتباط با مشتریان و تماس‌گیرندگان، راحتی را برای کاربران به ارمغان آورده است و کاربران دیگر به دلیل استفاده طولانی مدت از گوشی دچار درد گردن، گوش و دست نمی‌شوند و کاربران را برای استفاده آسان مشتاق کرده است. با هدست تک گوش و دو گوش بزرگ و راحت تماس تلفنی برقرار می کرد و خستگی نبودن کارمندان تاثیری در کارایی و کارایی آنها نداشت و راندمان کاری گروه افزایش می یافت.



اگر شما یا کارمندانتان هر روز از هدست استفاده می کنید و می خواهید راحتی را به عنوان یک نقطه فروش بزرگ در نظر بگیرید. حتی اگر بهترین هدفون های دنیا کاملا راحت نباشند یا با ارگونومی مشکلی نداشته باشند، باز هم ممکن است اشتباه کنند. هدست های روگوشی یا روگوشی با روکش پارچه ای مقاوم می توانند دوام تجهیزات و راحتی کاربران را تضمین کنند.



نیاز به کیفیت صدا در هر محیط ارتباطی برای روان سازی فعالیت های روزانه بسیار مهم است. هیچ کس نمی خواهد با تجهیزاتی که معمولاً معیوب و بی کیفیت هستند کار کند. هدستی که کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد، چه پشت میز خود بنشینید و چه در چند قدمی آن، می تواند تجربه تماس بهتر و تعامل موفق تری با مشتری ایجاد کند. مسلماً با خواندن مشخصات سخت است که بفهمیم یک مجموعه از کیفیت هدفون واقعاً چیست. عوامل مختلفی در کیفیت صدای نهایی هدست شما نقش دارند.



شرکت یالینک در تلاش است تا هدست های یالینک را برای پاسخگویی به نیاز بازار ارائه دهد. Yalink به خاطر هدست های مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد خود که مستقیماً به تلفن رومیزی Yalink یا از طریق USB به رایانه متصل می شوند، شناخته شده است. نسل جدید هدست های بی سیم یالینک با ارائه کیفیت غیرقابل انکار با قیمتی بی نظیر، روند قیمت جهانی را مختل می کند. هدست ویپ یالینک انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، بنابراین با توجه به انتظاراتی که از هدست ویپ دارید، می توانید با بررسی ویژگی های آن ها مناسب ترین هدست را انتخاب کنید و از تجربه استفاده از هدست لذت ببرید. ویپ در ادامه به بررسی مدل های جدید هدست یالینک می پردازیم.



هدست مونو یالینک YHS34 Lite: هدست مونو Yalink YHS34 Lite یکی از انواع هدست های Vape است که برای مکالمات تلفنی طراحی شده است که از چرم و مواد سبک وزنی ساخته شده است که در صورت استفاده طولانی مدت در روز شما را آزار نمی دهد. و روی سر خود احساس سنگینی نخواهید کرد. بالشتک این هدست در صورت استفاده طولانی مدت و آسیب دیدگی قابل تعویض می باشد. یکی از ویژگی های خوب این مدل حذف نویز پس زمینه از مکالمه است که به شما این امکان را می دهد تا تمرکز کامل روی مکالمه داشته باشید و حواس شما پرت نشود.



هدست Yalink UH34 Lite MONO: هدست Yalink UH34 Lite MONO یک هدست حرفه ای با سیم USB Yalink با صدای واضح است. وزن سبک این هدست استفاده از آن را حتی برای یک روز کاری کامل آسان می کند و برای تماس و موسیقی ساخته شده است، مجهز به بلندگوی با نسبت سیگنال به نویز بالا و طراحی حفره ای مستقل است. حذف نویز مکالمات را غنی تر و واضح تر می کند. سازگاری کامل با تلفن های IP Yealink کیفیت صدای بهینه شده ای را به شما می دهد.



هدست دوگانه Yalink YHS34 Lite: این هدست تجربه صوتی منحصر به فردی را ارائه می دهد. این هدست که برای تماس و موسیقی ساخته شده است، مجهز به بلندگوی با نسبت سیگنال به نویز بالا و طراحی حفره مستقل است و قابلیت حذف نویز باعث می شود مکالمات غنی تر و واضح تر شود. این هدست به وسیله سوکت به دستگاه مورد نظر متصل می شود و با ترکیبی از راحتی استثنایی، چرخه عمر بادوام، کیفیت عالی و صدای شفاف جایگاه خوبی در بازار دارد.



هدست یالینک YHS36 MONO: هدست یالینک YHS36 MONO دارای بالشتک تک گوش نرم و مواد فوق سبک، با ظرفیت وزن بسیار سبک و پدهای گوش چرمی مبتنی بر پروتئین تقلید زیستی است که باعث آرامش سر و گوش کاربرانی می شود که باید پاسخ دهند. تماس های روزانه زیاد و طراحی ارگونومیک هدست آن را برای تماس های کنفرانس طولانی و استفاده روزانه به اندازه کافی راحت می کند.



هدست دوگانه Yalink UH34 Lite: برای افراد پرمشغله طراحی شده است، هدست دوگانه Yalink UH34 Lite یک تجربه صوتی با کیفیت بالا و یک میکروفون پیشرفته حذف نویز فوق العاده زیبا و سبک وزن با قابلیت plug and play و همچنین بالشتک های فوم و پدهای قابل تعویض را ارائه می دهد. . آنها می خواهند به تماس های تلفنی رسیدگی کنند.



هدست دوگانه Yalink YHS36: هدست دوگانه Yalink YHS36 با هدبند قابل تنظیم، پدهای گوش قابل تعویض و دو سبک تک و دو آپشن طراحی شده است تا راحتی کاربران در طول روز را تضمین کند و از دیگر ویژگی های این هدست می توان به فناوری Secure DECT اشاره کرد. اتصال بی سیم، کیفیت صدای عالی: AEC، AGC، DSP، NS، اکولایزر پویا، فناوری محافظت از شنوایی فعال، فناوری آکوستیک میکروفون دوگانه، سازگاری کامل با طیف گسترده ای از تلفن های IP Yealink، دو پورت MicroUSB برای اتصال رایانه و تلفن رومیزی به یکسان دکمه زمان و کنترل و عملکردهای فرمان.



هدست دوتایی Yalink UH36: بسیار سبک و زیبا طراحی شده، وزن آن بسیار سبک است و میکروفون آن تا 330 درجه قابلیت چرخش دارد. فناوری حذف نویز به کار رفته در این هدست کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تجربه بی‌نظیر صدای دو گوش بدون نویز برای تماس‌ها و موسیقی با فناوری صوتی باند پهن HD و حذف غیرفعال نویز تنظیم شده است که مکالمات غنی‌تر و واضح‌تری را فراهم می‌کند و نویز پس‌زمینه را حذف می‌کند.



هدست Yalink UH36 MONO: هدست Yalink UH36 MONO برای کاربرانی طراحی شده است که روزانه به تماس های زیادی پاسخ می دهند. بالشتک های گوش این هدست بزرگ بوده و نوار تی آن دارای پد می باشد. Yealink UH36-MONO بسیار سبک و زیبا طراحی شده است، وزن آن بسیار سبک است و میکروفون آن تا 330 درجه قابل چرخش است. فناوری حذف نویز به کار رفته در این هدفون نیز کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا