AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.همونطور که در جریان هستین یه پروژه ای داشتم که به دلایلی مشکلاتی رو برام بوجود آورد.آخرش هم اینجوری جمع شد.چون دیگه قرار نیست روش کار کنم آپلود میکنم.
توضیحاتی بدم.
کارفرما این کار شرکت توسعه پردیس هست.
طراحی با گروه طراحی شرکت بوده و دخالت من صفر بوده
حجم پروژه خیلی خیلی بالاست.
فقط مختصر بگم شاید
چندمیلیون پلی گون دازم.
274 تا پروکسی متفاوت
510 مگ تکسچر
1.5 گیگ حجم فولدر پروکسی شده.
تمامی شیدرها کم و بیش رفلکت دارن.یعنی به اصطلاح خام نداریم.
سیستم وقتی تو رندر میره 15 گیگ رمم پر میشه.
پروسه سبک سازی جالب هست.اگه اجازه بدین توضیح بدم شاید به درد بچه ها بخوره.
سیستم من 16 گیگ رم داره.intel 2600 k هم هست.پس ضعیف نیست
موقع رندر شب میپرید بیرون.!
کلی کل کل کردم درست نشد.بررسی کردم کارم ررو دیدم اینجوری هست
برای فقط درخت ها 10 تیپ درخت همشون کامل با رفلکت و ...
تمامی نورهای موضعی از نوع فتومتریک لایت با سایه وی ری
کلی جسم سنگین ریز و میز
رفلکت برای تمامی آبجکت ها حتی چیزهایی که گوشه کنار هست.
اومدم چیکار کردم
کردم 3 تیپ درخت. با شیدر یکسان.یعنی از تعداد 20 تا تکسچر به 2 تا ختم شد.
درخت هایی که انتخاب کردم از ولوم 58 اورموشن هست. دیتیل زیاد داره.من تمامی ریز شاخه ها رو برداشتم.
بعد از سبک سازی پروکسی کردم.
برای شیدر درخت می دونین چی باعث کندی زیاد میشه ؟ حتما میگین رفلکت! اما نه چیزی که سنگین میکنه Opacity هست که برای برش بزگ استفاده میشه.
اوپاسیتی رو حذف کردم.این خودش 60 درصد سرعت رندر رو بالا برد
خیلی از شیدرهایی که ضروری نبود رفلکتش رو حذف کردم.
تمامی نورهای فتومتریک رو پاک کردم.جاش نور Vray IIES گذاشتم.
یهو دیدم رندر 37 ساعته شد 8 دقیقه.فهمیدم که فایل خراب بود.
البته یه فایل new باز کردم.آبجکت هارو دوباره مرج کردم.
لینک WIP
توضیحاتی بدم.
کارفرما این کار شرکت توسعه پردیس هست.
طراحی با گروه طراحی شرکت بوده و دخالت من صفر بوده
حجم پروژه خیلی خیلی بالاست.
فقط مختصر بگم شاید
چندمیلیون پلی گون دازم.
274 تا پروکسی متفاوت
510 مگ تکسچر
1.5 گیگ حجم فولدر پروکسی شده.
تمامی شیدرها کم و بیش رفلکت دارن.یعنی به اصطلاح خام نداریم.
سیستم وقتی تو رندر میره 15 گیگ رمم پر میشه.
پروسه سبک سازی جالب هست.اگه اجازه بدین توضیح بدم شاید به درد بچه ها بخوره.
سیستم من 16 گیگ رم داره.intel 2600 k هم هست.پس ضعیف نیست
موقع رندر شب میپرید بیرون.!
کلی کل کل کردم درست نشد.بررسی کردم کارم ررو دیدم اینجوری هست
برای فقط درخت ها 10 تیپ درخت همشون کامل با رفلکت و ...
تمامی نورهای موضعی از نوع فتومتریک لایت با سایه وی ری
کلی جسم سنگین ریز و میز
رفلکت برای تمامی آبجکت ها حتی چیزهایی که گوشه کنار هست.
اومدم چیکار کردم
کردم 3 تیپ درخت. با شیدر یکسان.یعنی از تعداد 20 تا تکسچر به 2 تا ختم شد.
درخت هایی که انتخاب کردم از ولوم 58 اورموشن هست. دیتیل زیاد داره.من تمامی ریز شاخه ها رو برداشتم.
بعد از سبک سازی پروکسی کردم.
برای شیدر درخت می دونین چی باعث کندی زیاد میشه ؟ حتما میگین رفلکت! اما نه چیزی که سنگین میکنه Opacity هست که برای برش بزگ استفاده میشه.
اوپاسیتی رو حذف کردم.این خودش 60 درصد سرعت رندر رو بالا برد
خیلی از شیدرهایی که ضروری نبود رفلکتش رو حذف کردم.
تمامی نورهای فتومتریک رو پاک کردم.جاش نور Vray IIES گذاشتم.
یهو دیدم رندر 37 ساعته شد 8 دقیقه.فهمیدم که فایل خراب بود.
البته یه فایل new باز کردم.آبجکت هارو دوباره مرج کردم.
لینک WIP
پیوست ها
-
night0005.jpg1.5 مگایابت · بازدیدها: 15
-
e0015.jpg444.6 کیلوبایت · بازدیدها: 8
-
e0016.jpg787.7 کیلوبایت · بازدیدها: 16
-
e0000.jpg744.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13
-
e0001.jpg526.2 کیلوبایت · بازدیدها: 9
-
e0014.jpg996.2 کیلوبایت · بازدیدها: 17
-
e0013.jpg1.2 مگایابت · بازدیدها: 13
-
e0010.jpg855.3 کیلوبایت · بازدیدها: 10
-
e0006.jpg805.8 کیلوبایت · بازدیدها: 9
-
e0004.jpg859.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
آخرین ویرایش: