بی بی کد هتل

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.همونطور که در جریان هستین یه پروژه ای داشتم که به دلایلی مشکلاتی رو برام بوجود آورد.آخرش هم اینجوری جمع شد.چون دیگه قرار نیست روش کار کنم آپلود میکنم.
توضیحاتی بدم.

کارفرما این کار شرکت توسعه پردیس هست.
طراحی با گروه طراحی شرکت بوده و دخالت من صفر بوده

حجم پروژه خیلی خیلی بالاست.
فقط مختصر بگم شاید
چندمیلیون پلی گون دازم.
274 تا پروکسی متفاوت
510 مگ تکسچر
1.5 گیگ حجم فولدر پروکسی شده.
تمامی شیدرها کم و بیش رفلکت دارن.یعنی به اصطلاح خام نداریم.
سیستم وقتی تو رندر میره 15 گیگ رمم پر میشه.
:tavajoh:
پروسه سبک سازی جالب هست.اگه اجازه بدین توضیح بدم شاید به درد بچه ها بخوره.

سیستم من 16 گیگ رم داره.intel 2600 k هم هست.پس ضعیف نیست
موقع رندر شب میپرید بیرون.!
کلی کل کل کردم درست نشد.بررسی کردم کارم ررو دیدم اینجوری هست
برای فقط درخت ها 10 تیپ درخت همشون کامل با رفلکت و ...
تمامی نورهای موضعی از نوع فتومتریک لایت با سایه وی ری
کلی جسم سنگین ریز و میز
رفلکت برای تمامی آبجکت ها حتی چیزهایی که گوشه کنار هست.

اومدم چیکار کردم
کردم 3 تیپ درخت. با شیدر یکسان.یعنی از تعداد 20 تا تکسچر به 2 تا ختم شد.
درخت هایی که انتخاب کردم از ولوم 58 اورموشن هست. دیتیل زیاد داره.من تمامی ریز شاخه ها رو برداشتم.
بعد از سبک سازی پروکسی کردم.
برای شیدر درخت می دونین چی باعث کندی زیاد میشه ؟ حتما میگین رفلکت! اما نه چیزی که سنگین میکنه Opacity هست که برای برش بزگ استفاده میشه.
اوپاسیتی رو حذف کردم.این خودش 60 درصد سرعت رندر رو بالا برد
خیلی از شیدرهایی که ضروری نبود رفلکتش رو حذف کردم.
تمامی نورهای فتومتریک رو پاک کردم.جاش نور Vray IIES گذاشتم.
یهو دیدم رندر 37 ساعته شد 8 دقیقه.فهمیدم که فایل خراب بود.
البته یه فایل new باز کردم.آبجکت هارو دوباره مرج کردم.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

لینک WIP






 

پیوست ها

  • night0005.jpg
    night0005.jpg
    1.5 مگایابت · بازدیدها: 15
  • e0015.jpg
    e0015.jpg
    444.6 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • e0016.jpg
    e0016.jpg
    787.7 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • e0000.jpg
    e0000.jpg
    744.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13
  • e0001.jpg
    e0001.jpg
    526.2 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • e0014.jpg
    e0014.jpg
    996.2 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • e0013.jpg
    e0013.jpg
    1.2 مگایابت · بازدیدها: 13
  • e0010.jpg
    e0010.jpg
    855.3 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • e0006.jpg
    e0006.jpg
    805.8 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • e0004.jpg
    e0004.jpg
    859.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

پیوست ها

  • e0036.jpg
    e0036.jpg
    241.2 کیلوبایت · بازدیدها: 22
  • e0033.jpg
    e0033.jpg
    426.8 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • e0022.jpg
    e0022.jpg
    1 مگایابت · بازدیدها: 31
  • e0021.jpg
    e0021.jpg
    877.7 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • e0018.jpg
    e0018.jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 27
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
مابقی رندرها.
 

پیوست ها

  • e0038.jpg
    e0038.jpg
    1.8 مگایابت · بازدیدها: 20
  • Final-Day0032.jpg
    Final-Day0032.jpg
    251.8 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • N20035.jpg
    N20035.jpg
    1.4 مگایابت · بازدیدها: 120
  • render0016.jpg
    render0016.jpg
    584.8 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • render0036.jpg
    render0036.jpg
    161.2 کیلوبایت · بازدیدها: 16

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
مابقی رندرها
 

پیوست ها

  • Final-Day0032.jpg
    Final-Day0032.jpg
    251.8 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • night0006.jpg
    night0006.jpg
    336.8 کیلوبایت · بازدیدها: 34
  • night0004.jpg
    night0004.jpg
    291.1 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • night0003.jpg
    night0003.jpg
    607.7 کیلوبایت · بازدیدها: 21
  • night0002.jpg
    night0002.jpg
    1,018.9 کیلوبایت · بازدیدها: 20

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
آخرین رندرها
 

پیوست ها

  • e0000-1.jpg
    e0000-1.jpg
    62.2 کیلوبایت · بازدیدها: 146
  • e0015-1.jpg
    e0015-1.jpg
    71.6 کیلوبایت · بازدیدها: 155
  • e0038-1.jpg
    e0038-1.jpg
    92.8 کیلوبایت · بازدیدها: 157
  • night0005-1.jpg
    night0005-1.jpg
    66.9 کیلوبایت · بازدیدها: 157

E-power

کاربر متخصص
سلام عارف خیلی خیلی سنگینه پشت کار خوبی داری اگه من بودم تمومش نمیکردم :lol:
.
رندرهاتم بیشتریاش خوبه اما با این حجم کار عالیه :rose:
 

(Hamid)

Well-Known Member
خوب شده عارف جان:rose:
تو WIP دنبال میکردم این کارتو

خسته نباشی و موفق باشی
 

madmaster_3d

Well-Known Member
اگر مدل ها رو خودت ساخته باشی خیلی خیلی عالیــــــــــــــــــــــــــــه اگر هم نه قشنگه بالاخره کلی وقت روش گزاشتی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مجدد.آره تمامی مدلهای ساختمون رو ساختم.آجکت ها آماده ها که معلومه آماده هست.
درخت ماشین قایق
ولی وجدانی سر اینکار بحث مدیریت پروژه رو یاد گرفتم.
طوری شده بود رندرهام به 37 ساعت رسیده.مجبور شدم کل پروژه رو از اول متریال گزاری کنم.
مرسی از نظرات فراوان دوستان! ظاهرا خیلی کار ضعیفی بوده.
 

*farshid*

کاربر VIP
همون اولی که مدل کد وارد مکس میشه باید یه متریال وی ری به همه آبجکت ها داد
حتی وجود یه فریم با متریال غیر وی ری میتونه سرعت رندر رو 10 برابر کاهش بده ...
فکر کنم مشکل کارت همون متریال غیر وی ری بوده ... (همه آبجکت هایی که از کد ایمپورت میشن متریال آرکیتکچرال میگیرن)
 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام آقا عارف. معماری که نمیدونم و چون حجم کار خیلی زیاده نقد کردن هم لازم نیست فقط میگم خسته نباشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
پروسه سبک سازی جالب هست.اگه اجازه بدین توضیح بدم شاید به درد بچه ها بخوره.

سیستم من 16 گیگ رم داره.intel 2600 k هم هست.پس ضعیف نیست
موقع رندر شب میپرید بیرون.!
کلی کل کل کردم درست نشد.بررسی کردم کارم ررو دیدم اینجوری هست
برای فقط درخت ها 10 تیپ درخت همشون کامل با رفلکت و ...
تمامی نورهای موضعی از نوع فتومتریک لایت با سایه وی ری
کلی جسم سنگین ریز و میز
رفلکت برای تمامی آبجکت ها حتی چیزهایی که گوشه کنار هست.

اومدم چیکار کردم
کردم 3 تیپ درخت. با شیدر یکسان.یعنی از تعداد 20 تا تکسچر به 2 تا ختم شد.
درخت هایی که انتخاب کردم از ولوم 58 اورموشن هست. دیتیل زیاد داره.من تمامی ریز شاخه ها رو برداشتم.
بعد از سبک سازی پروکسی کردم.
برای شیدر درخت می دونین چی باعث کندی زیاد میشه ؟ حتما میگین رفلکت! اما نه چیزی که سنگین میکنه Opacity هست که برای برش بزگ استفاده میشه.
اوپاسیتی رو حذف کردم.این خودش 60 درصد سرعت رندر رو بالا برد
خیلی از شیدرهایی که ضروری نبود رفلکتش رو حذف کردم.
تمامی نورهای فتومتریک رو پاک کردم.جاش نور Vray IIES گذاشتم.
یهو دیدم رندر 37 ساعته شد 8 دقیقه.فهمیدم که فایل خراب بود.
البته یه فایل new باز کردم.آبجکت هارو دوباره مرج کردم.
 

hesam_sn

کاربر VIP
پس چرا من از پروکسی استفاده میکنم بازم سیستم کند میشه؟ وقتی پروکسی میارم تعداد پولی ها هم زیاد میشه :-?
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
وقتی از پروکسی استفاده میکنی در حقیقت حجم فایل مکست کم میشه و احتمال کرش کردن به زیر 5 درصد میرسه.
تعداد فیس پروکسی هم قابل تغییر دادن هست.
 

hesam_sn

کاربر VIP
مثلا وقتی رو یه سطح علف رو پخش کردم حدود 2 میلیون پلی زیاد شد و خیلی کند شد
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
البته یه چیزی هم هست.علف اینها اینقدر زیاد میشه Light cashe زیادی سنگین میشه که یکی از راه های سبک کردنش استفاده از حالت dynamic memory هست
 

max vray

کاربر VIP
سلام
و باز هم یک کار پر زحمت از عارف عزیز.
خسته نباشی عارف جان:rose:
برخی جزییات کار خیره کنندست!!!
بعضی از رندرها با کمی حساسیت بیشتر میتونست کارتپستال بشه(بخاطر چشم نوازی)
حجم بالای کار واقعا مشهوده و مدلینگ کار هم خیلی خوب انجام شده.
اما حیف هستش که دوتا رندر با کیفیت عالی از این رندرهات نگیری.
میدونم این پروژه تموم شده و سرت شلوغ.اما بخاطر رزومت میگم.این فضا با این جزییات 2 3 تا رندر عالی کم داره.
موفق و پیروز باشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
مرسی محمد جان.رندرها با کیفیت نیست؟ بعضی هاش 3000 پیکسل هست. تقریبا نویزی توی کار نیست.
 

max vray

کاربر VIP
مرسی محمد جان.رندرها با کیفیت نیست؟ بعضی هاش 3000 پیکسل هست. تقریبا نویزی توی کار نیست.
نه نه نه.:rose:منظورم ابعاد نیست منظورم واقعی شدن رندر هاست.حالا که ایام تعطیل دوتا رندر عالی ازشون بگیری بد نیست.:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا