AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. اول از همه از فرشید معذرت خواهی میکنم. چون قرار شد دیگه بچه ها کارهایی که معمولی هست رو تو گالری نزارن تا سطح گالری بالاتر بره. و من این قانون رو با آگاهی تموم شکوندم.
واقعیت امر اینه.بعضی از کارهایی که تاپ گالری میره تاپ چون از بقیه بهتر هست.واقعیت اینه اگه اینجوری پیش بره اول از همه خودم درجا میزنیم.باید جاه طلبی داشته باشیم. این یعنی ماها باید سطح کارهامون رو بالا ببریم. ( اگه لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره!! )
این از کار.
فایل مکس
یه هتل هست که مدلسازی اون توی اتوکد انجام شده. وارد مکس کردم.
بعد از مدتها دوری از کالر مپینگ exponentil دوباره رفتم سراغش.اما نکته جالبی که باهاش روبرو شدم.
همه ما می دونیم وقتی از کالر مپینگ exponential استفاده میکنیم باعث میشه نور ها تعدیل بشه.درکنارش رنگها هم نابود میشه!
اما اگه از تکنیک گاما 2.2 استفاده بکنیم فقط نورها تعدیل میشه و رنگ ها و کنتراستها کمتر تحت الشعاع قرار میگیرن.
تقریبا هر رندری رو 10 لایه با المنت گرفتم.
VRayRawGlobalIllumination
VRayRawLighting
VRayRawReflection
VRayRawRefraction
VRayRawShadow
VRayReflection
VRayReflectionFilter
VRayRefraction
VRayRefractionFilter
VRayRenderID
VRayUnclampedColor
دارم آموزش میسازم براش.می دونین چجوری هست؟
رندر اصلی اوربرایت شده.اما با استفاده از این المنتها هم میشه رفلکت و اینها رو کنترل کرد هم نور رو تو بعضی جاها بیشتر کمتر کرد.بعضی مواقع مثل این رندر بدون المنت چیز خوبی از آب درنمیاد.
واقعیت امر اینه.بعضی از کارهایی که تاپ گالری میره تاپ چون از بقیه بهتر هست.واقعیت اینه اگه اینجوری پیش بره اول از همه خودم درجا میزنیم.باید جاه طلبی داشته باشیم. این یعنی ماها باید سطح کارهامون رو بالا ببریم. ( اگه لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره!! )
این از کار.
فایل مکس
یه هتل هست که مدلسازی اون توی اتوکد انجام شده. وارد مکس کردم.
بعد از مدتها دوری از کالر مپینگ exponentil دوباره رفتم سراغش.اما نکته جالبی که باهاش روبرو شدم.
همه ما می دونیم وقتی از کالر مپینگ exponential استفاده میکنیم باعث میشه نور ها تعدیل بشه.درکنارش رنگها هم نابود میشه!
اما اگه از تکنیک گاما 2.2 استفاده بکنیم فقط نورها تعدیل میشه و رنگ ها و کنتراستها کمتر تحت الشعاع قرار میگیرن.
تقریبا هر رندری رو 10 لایه با المنت گرفتم.
VRayRawGlobalIllumination
VRayRawLighting
VRayRawReflection
VRayRawRefraction
VRayRawShadow
VRayReflection
VRayReflectionFilter
VRayRefraction
VRayRefractionFilter
VRayRenderID
VRayUnclampedColor
دارم آموزش میسازم براش.می دونین چجوری هست؟
رندر اصلی اوربرایت شده.اما با استفاده از این المنتها هم میشه رفلکت و اینها رو کنترل کرد هم نور رو تو بعضی جاها بیشتر کمتر کرد.بعضی مواقع مثل این رندر بدون المنت چیز خوبی از آب درنمیاد.
پیوست ها
آخرین ویرایش: