هارد درایو بیسیم جدید وسترن دیجیتال معرفی شد

ariamiz95

Banned
شرکت وسترن دیجیتال از جمله کمپانی‌های نام آشنا در زمینه تولید محصولات مرتبط با ذخیره اطلاعات محسوب می‌شود. این شرکت به تازگی یک هارد درایو جدید به نام Passport Wireless Pro معرفی کرده که قابلیت‌های بسیار کاربردی را به کاربران ارائه می‌دهد و در عین حال قیمتی مناسب دارد.
عکاسان مطمئنا همیشه از داشتن فضای پشتیبان اضافه احساس خوبی خواهند داشت، به همین دلیل وسترن دیجیتال هارد درایو جدیدی را معرفی کرده که ذخیره تصاویر در حین حرکت را برای عکاسان آسان می‌کند. این محصول My Passport Wireless Pro نام دارد و یک مدل بروز شده از My Passport Wireless که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد به حساب می‌آید. هارد درایو جدید این کمپانی همانند نسل قبلی‌ خود، مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و وای‌فای برای ذخیره کردن تصاویر است. به محض اینکه تصاویر به درایو منتقل شوند، یک لپ‌تاپ یا تبلت می‌تواند به صورت بی‌سیم به منظور نمایش یا مدیریت این تصاویر به هارد درایور متصل شود.
مدل Pro از طراحی جدیدی بهره می‌برد، اما تغییر اصلی در این مدل مربوط به بخش مدیریت فایل است. در این مدل جدید بخش مدیریت فایل بهبود یافته و به عنوان مثال در مدل اولیه این محصول محتویات کارت حافظه به صورت خودکار به هارد درایو منتقل می‌شد و حالا در مدل جدید امکان مرور محتوای موجود بر روی کارت حافظه به صورت بی‌سیم وجود دارد. همچنین می‌توان فقط فایل‌های مورد نظر را برای همگام‌سازی با هارد درایو انتخاب کرد. اگرچه این قابلیت باعث شده به منظور انتقال محتوا مراحل بیشتری را انجام داد، اما در عین حال به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند گزینه‌های بیشتری را برای مدیریت هر کدام از فایل‌ها در اختیار داشته باشند که این خود یک نکته مثبت است. وسترن دیجیتال همچنین یک اپلیکیشن برای مدیریت این هارد درایو آماده کرده که برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است. بدین طریق می‌توانید با نصب این اپلیکیشن به محتویات هارد درایو مورد بحث دسترسی داشته و فایل‌ها را مدیریت کنید.
این محصول فقط در مدل HDD تولید شده اما با این حال هر مدل از آن فضای بسیار زیادی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار کاربران می‌گذارند. از همین امروز کمپانی وسترن دیجیتال مدل ۲ ترابایتی این هارد درایو را ۲۲۹ دلار و مدل ۳ ترابایتی آن را با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رساند. این شرکت علاوه بر My Passport Wireless Pro یک مدل Pro از سری My Cloud را هم معرفی کرد. قیمت این محصول نیز از ۳۹۹.۹۹ دلار تا ۱۶۴۹.۹۹ دلار و بسته به نوع مدل آن تعیین شده است. بهترین مدل این دستگاه ظرفیتی ۳۲ ترابایتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا