نکات مراقبتی در زمان کاشت بذر فلفل تند

nirvana6565

New Member
گیاهان فضایی بسته به تنوع آنها 12 تا 24 اینچ از هم فاصله دارند. برخلاف گوجه فرنگی ، نیازی به ساقه فلفل ندارید. فقط یک حفره کوچک حفر کنید و شروع را در همان سطحی که قبلاً در آن رشد می کردند وارد خاک کنید. آب را به خوبی آبیاری کنید و با یک ترکیب 10-10-10 کود دهید ، کود را در خاک کار کنید.

فلفل دلمه ای را در چه ماهی می کارید؟
فلفل دلمه ای را 12 هفته قبل از آخرین یخبندان بهاری در داخل خانه شروع کنید. تشک های حرارتی سرعت جوانه زنی را افزایش می دهند ، که در دمای زیر 80 درجه فارنهایت بسیار کند است. بعد از اینکه خاک به 60 درجه رسید و تمام خطر یخ زدگی منتقل شد ، آن را در بیرون بکارید.
بهترین روش برای پرورش فلفل تند چیست؟
فلفل تند خود را از دانه پرورش دهید
در خاک سست و زهکشی خوب اصلاح شده با کود یا خاک باغچه مانند خاک باغچه Miracle-Gro® Organic Choice® Garden. برای جلوگیری از شوک پیوند ، استفاده از غذای گیاهی اولیه مانند Miracle-Gro® Quick Start® Planting & Transplant Starting Solution را در نظر بگیرید.
فلفل تند چقدر از هم فاصله دارید؟
آنها را در فاصله 18 تا 24 اینچی در مکانی آفتابی و با زهکشی خوب بکارید. گیاهان فلفل به حداقل 6-8 ساعت نور خورشید در روز احتیاج دارند. هنگام کاشت ، کمپوست یا سایر مواد آلی را در خاک مخلوط کنید. آبیاری را بلافاصله پس از کاشت ، سپس به طور منظم در طول فصل انجام دهید.
برای خرید بذر فلفل تند اینجا کلیک کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا