نکات بهینه سازی برای تازه کاران – بخش دوم

Cyletech

Member
درود بر شما،

منبع: حاشیه وب

این مقاله ادامه بخش قبلی نکات بهینه سازی برای تازه کاران است و همانطور که قول دادم می خواهم نکات بیشتری را ذکر کنم تا بتوانیم با کمک هم سایت و بلاگ های مهم و بزرگی ایجاد کنیم.
توجه: این اولین بلاگی (به لطف خدا در آینده سایت) است که قصد دارد تا مدت ها به ارسال مقاله بهینه سازی موتور جستجو ادامه دهد زیرا می خواهیم بزرگ باشیم! و از شما مجدد می خواهیم ما را با ارسال نظر ها و معرفی و لینک به بلاگ حاشیه وب یاری کنید.
  1. موتور جستجو بسیار زیاد است. شما اگر روی گوگل - بینگ - یاهو تمرکز کنید کافی است.
  2. صفحات را برای کاربران طراحی کنید و برای آنها محتوا بسازید نه موتور های جستجو و خزنده هایشان.
  3. از تگ title برای لینک هاتون و از تگ alt برای عکسایتان استفاده کنید. از تگ title اگر استفاده شود خزنده ها بهتر می توانند لینک را بفهمند و آن را به خاطر بسپارند فقط به یاد داشته باشید متنی که برایش انتخاب می کنید عنوان همان صفحه باشد نه چیز دیگری! از تگ alt هم اگر در تصاویر استفاده کنید باعث می شود خزنده عکس هایتان را نیز ایندکس کنند و از بخش تصاویر موتور های جستجو نیز بازدید خواهید داشت. فقط به خاطر این را نیز داشته باشید که پسوند مناسب وب و عنوانی همانند موضوع عکس داشته باشد.
  4. مانند بلاگ سیدراجر در زیر عکس هایتان عنوان عکس یا عنوان مطلب را قرار دهید. اینکار باعث می شود 1. بیشتر کلمات تکرار شوند و عمق آنها تأثیر در کسب رتبه دارد 2. ایندکس شدن سریعتر و بهتر عکس ها
  5. اصلا کار مهم مثل ثبت آدرس در موتور های جستجو را به دست دستگاه یا شخص خاصی (بجز آنهایی که کارشان را بلد هستند و شما به آنها اعتماد دارید) نسپارید و خودتان انجام دهید. زیرا ممکن است از اسکریپتی که اون سایت یا شخص استفاده می کند برای ثبت کردن شما را به لیست سیاه یا banned موتور جستجو بیافزاید و این یعنی پایان کار بلاگ و سایت شما!
  6. به یاد داشته باشید هر روز یا هر هفته یا هر ماه نیاز نیست که آدرس یا سایت مپ یا همان نقشه سایت خود را در موتور های جستجو ثبت کنید. یکبار درست انجام داده باشه کافی است. هر صفحه از سایت شما نیاز به ثبت شدن ندارد! پس دقت کنید فقط یکبار صفحه یا همان آدرس اصلی مثل http://www.site.com را ثبت کنید.
شاید بخش سومی هم برایتان نوشتم شاید هم نه. اما نگران نباشید. مقالات دیگری خواهم نوشت. مقاله بعدی راه های کسب ترافیک را کامل و خوب توضیح خواهم داد
icon_smile.gif
 

جدیدترین ارسال ها

بالا