نکاتی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب

enasb

New Member

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید بدانید!​

در روزهای اخیر با توجه به رشد روزافزون شرکت ها و سازمان ها، سیستم حضور و غیاب به عنوان یکی از موثرترین و کاربردی ترین ابزارها برای افزایش بهره وری و کنترل تلقی می شود. دستگاه ورود و خروج برای عملکرد کارکنان استفاده می شود. بی شک یکی از موثرترین عوامل برای ارتقای کیفیت و کارایی سازمان افزایش کارایی کارکنان است و با استفاده از دستگاه حضور و غیاب می توان به راحتی از عهده این کار بر آمد.

اما خرید دستگاه حضور و غیاب یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید در سازمان ها گرفته شود و باید به موارد زیادی توجه کنیم. در این مقاله به بررسی نکاتی می پردازیم که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب در تهران باید به آنها توجه کنیم.

نیازهای سازمان:​

ابتدا باید نیازهای سازمان خود را تعریف کنید. منظورم این است که شما از دستگاه حضور و غیاب برای چه استفاده می کنید؟ آیا نیاز به تعیین حضور و غیاب کارکنان در ساعات کاری دارید؟ آیا نیاز به نظارت بر ورود و خروج کارکنان در محل کار دارید؟ آیا به گزارش دقیق عملکرد کارکنان نیاز دارید؟ این سوالات می تواند به شما کمک کند تا بهترین دستگاه حضور و غیاب را برای سازمان خود انتخاب کنید.

فناوری دستگاه:​

شما باید مطمئن شوید که دستگاه حضور و غیاب که انتخاب می کنید با فناوری مدرن و قابل اعتماد کار می کند. برای مثال، بسیاری از دستگاه‌های حضور و غیاب امروزی از فناوری اثر انگشت یا کارت‌های RFID استفاده می‌کنند، که عبارتند از پرکاربردترین فناوری ها در این زمینه به دلیل دقت و سرعت بالا.

ویژگی های دستگاه:​

در خرید دستگاه حضور و غیاب باید به ویژگی ها و قابلیت های آن توجه کرد. برخی از امکاناتی که باید مطمئن شوید دستگاه حضور و غیاب دارد؛شامل امکانات گزارش دهی، ارتباط با سیستم های دیگر، پشتیبانی از چندین زبان و امکان اتصال به اینترنت است.

نرم افزار مدیریت:​

به همراه دستگاه حضور و غیاب یک نرم افزار مدیریت نیز ارائه شده است. شما باید مطمئن شوید که نرم افزار مدیریت حضور و غیاب ساده و آسان برای استفاده است و از ویژگی های مورد نیاز شما پشتیبانی می کند. همچنین، باید مطمئن شوید که نرم افزار مدیریت اطلاعات کارکنان را محرمانه و ایمن نگه می دارد.

قیمت:​

هزینه خرید و نگهداری دستگاه حضور و غیاب یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. باید قیمت دستگاه را با قابلیت ها و امکانات آن مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:​

در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به این نکته نیز توجه کنید که شرکت فروشنده چه پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. به عنوان مثال آیا شرکتی که دستگاه حضور و غیاب را می فروشد خدمات نصب و راه اندازی ارائه می دهد؟ آیا از گارانتی و تعمیرات دستگاه پشتیبانی می کند؟

سازگاری با سیستم موجود:​

اگر قصد دارید از دستگاه حضور و غیاب در سیستم موجود در سازمان یا شرکت خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر با سیستم موجود سازگار است و می توانید به راحتی آن را به سیستم موجود متصل کنید.

مدیریت محدوده ها:​

برخی از دستگاه های حضور و غیاب توانایی مدیریت محدوده ها را دارند. یعنی می توانید برای هر کارمند محدوده حضور و غیاب خاصی را تعریف کنید. این ویژگی برای سازمان هایی که در بخش های مختلف و با کاربران مختلف فعالیت می کنند بسیار مفید است.

در آخر پیشنهاد ما این است که قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب با چند شرکت فروش مختلف تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به محصول، قیمت، امکانات و دریافت خدمات پس از فروش را از آنها بخواهید. در این صورت، می‌توانید تصمیم خرید بهتری بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را از کارشناسان فروشگاه اینترنتی اینصب بپرسید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا