نکاتی در مورد سئوی مقدماتی (A few tips for basic SEO)

-cofekrebartar

New Member
آموزش سئو- مقدماتی
اگر شما در حال حاضر این متن را مطالعه می کنید، بدین معنی است که یا وب سایت دارید و یا با بارگذاری وب سایت مواجه هستید. در واقع سئو یکی از مهم ترین مواردی است که در طراحی سایت و نیز پس از آن در بارگذاری سایت با آن مواجه خواهید بود.
در مورد سئو و جهت رعایت نکات سئو نکات زیادی وجود دارد، اما اگر در ابتدای کار هستید ما مهم ترین و ساده ترین نکاتی را که در همان ابتدا می توانید انجام دهید و یا در وب سایت تان اصلاح کنید را به شما آموزش می دهیم:

استفاده از فلش ممنوع
با توجه به اینکه عصر بازاریابی محتوا خیلی وقت است که شروع شده و محتوا اهمیت زیادی یافته، و چون موتورهای جستجو نمی توانند محتواهای فلش را شناسایی کنند و یا این محتواها در نتایج جستجوی این موتورهای جستجو نمایش داده نمی شوند، بنا براین از شما می خواهیم از فلش استفاده نکنید

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی در سئو
برای وب سایت تان 3 یا 4 کلمه کلیدی انتخاب کنید که یکی از آن ها کلمه کلیدی عام باشد (منظور از کلمه کلیدی عام کلمه ای است که بسیار توسط دیگران جستجو می شود) و بقیه کلمات کلیدی راحتی باشند (یعنی پر جستجو نباشند، اما می دانید که مخاطبان تان در جستجوی خود از آن استفاده می کنند).
بدین منظور می توانید از ابزارهایی مانند wordtracker یا overture برای مشخص کردن بهترین کلمات کلیدی تان استفاده کنید.
البته می توانید از خود ابزار گوگل ادوردز هم در زمینه کلمات کلیدی استفاده کنید که در لینک زیر می توانید آن را مشاهده کنید:
ابزار گوگل ادوردز برای مشاوره کلمات کلیدی

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی در تگ تایتل یا عنوان
تگ تایتل و استفاده از کلمات کلیدی در آن، بی شک یکی از مهم ترین مواردی است که در سئو تاثیر می گذارد. مطمئن شوید که مهم ترین کلمات کلیدی تان در تگ عنوان استفاده شده اند.

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی در url یا آدرس صفحات
استفاده از عنوان در url و جدا کردن کلمات از هم با استفاده از خط تیره، موجب می شود که کلمات کلیدی هم در url استفاده شده باشند، و این یکی از موارد مهم دیگر در بهبود سئو است.

برای مطالعه ادامه مقاله روی عبارت "آموزش سئو مقدماتی" کلیک کنید.
طراحی سایت فکربرتر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا