"نوكيا- زيمنس 1800 كارمند خود را اخراج مي‌كند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

شركت Nokia Siemens Networks كه از بزرگترين شركت‌هاي مخابراتي دنيا محسوب مي‌شود، در نظر دارد 1820 كارمند خود را در فنلاند و آلمان اخراج مي‌كند تا بر اساس طرح اخير خود، بتواند 2 ميليارد يورو(6/2 ميليارد دلار) در هزينه‌ها صرفه‌جويي كند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رويترز، اين خبر يك روز پس از آن منتشر شد كه شركت مخابراتي Nortel كانادا اعلام كرده بود كه به خاطر جلوگيري از خسارات ناشي از بحران اقتصادي، 1300 كارمند خود را اخراج خواهد كرد.
شركت Nokia Siemens طي بيانيه‌اي اعلام كرد: "براي ادامه حضور در بازارهاي جهاني مخابرات مجبوريم بخشي از كارمندان را بيرون كرده و در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيم".
شركت Nokia Siemens در نظر دارد 750 كارمند خود را در فنلاند و 500 كارمند خود را در از شعبه خود در شهر مونيخ آلمان اخراج كند.
اين شركت در نظر دارد شعبه خود در شهر دوراچ(Durach) آلمان را كه 500 كارمند دارد، به فروش برساند. علاوه بر اين، Nokia Siemens تصميم دارد 50 كارمند در مصر و 20 كارمند خود را در آمريكا نيز بيرون كند. شركت مخابراتي Nokia Siemens Networks با همكاري شركت فنلاندي نوكيا و شركت آلماني Siemens در آوريل 2007 تاسيس شد كه هر كدام از آن‌ها 50 درصد سهام اين شركت را در اختيار دارند.
اين شركت بزرگ طي آخرين تصميمات خود در نظر دارد 9 هزار كارمند خود را در مجموع اخراج كند تا در سال 2009 به ميزان 10 درصد بر درآمدهاي عملياتي خود بيافزايد. شركت بزرگ Nokia Siemens Networks تا پايان ماه سپتامبر سال جاري ميلادي 60 هزار و 200 كارمند داشته است.
درآمد عملياتي شركت مخابراتي Nokia Siemens Networks در سه ماهه سوم 2008 ميلادي نسبت به مدت مشابه از سال قبل 1/5 درصد كاهش يافت.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا