نهایت مدیریت ایمیج ها

manammammad

Member
ابتدا برای کسانی که نمیدونن ایمیج چی هست توضیح میدم.
در زمانی که ما تازه دستامون با کامپیوتر آشنا شده بود (زمان تیر ترقه) ، به صورت شبانه روز و بدون وقفه آطلاعاتمون تحت حمله ویروسها قرار میگرفت. هر ویروسی میومد با یه لبخند تلخ یا تمسخر آمیز ، به ریش نداشتمون میخندید و اطلاعات و بازی ها و نرم افزارهای ما رو یه انگولک میکرد و اسم شریف خودش رو هم روشون مینوشت و به سلامت.گهگاهی که کیفش هم میکشید دوباره یه سر میزد ببینه که نکنه امضای شریف و مبارکشون از روی نرم افزارهای ما پاک شده که اونوقت بود که گوشمون رو میگرفت و حسابی میکشید. این بود دورانی که ما همش تو سری میخوردیم از طرف ویروسها.اونقت که خبرای آنچنانی از انتی ویروسها نبود که.یه TOOLKIT دکتر سولومون بود و یه MSAV و VSAFE سیستم عامل داس و از آپدیت آنتی ویروس و اینجور جنگولک بازی های سیاسی دخالت در آپدیت امروز خبری نبود.
=====>(امنیت در برابر ویروس)
زمان ما هم مثل این زمان امروز نبود که مرثیه سرا های امام حسین بیان با یه اشک گوشه چشمشون و یه خنده گوشه لبشون توی مراسم های عاشورا هایده یا مهستی بخونن که.یه چیزایی بود به اسم کمیته که خیابونا و کوچه های داغ جنوب رو میگشتن تا اگه از تو خونه ای نعوذ بالله صدای ترانه و لهو و لعب میاد بابای طرف رو جلوی چشمش بیارن. این که هیچ .توی خونه هم که امنیت نداشتیم که.بابامون به محض اینکه از سر کار برمیگشت قبل از اینکه ماشینش رو از تو کوچه بیاره توی خونه بدو میومد ببینه ما پشت کامپیوتر چیکار میکنیم و شو هایده یا مهستی رو از دوستای نابابمون نگرفته باشیم نیگا کنیم و اگر به نتیجه ای نمیرسید بازهم دست بردار نبود و داداش کوچیکه رو مجبور میکرد در نبود ما بشینه پشت کامپیوترمون و بگرده ببینه چیزی برای شکایت به بابا و خودشیرینی بیشتر پیش بابا گیرش میاد تا پته ما رو بریزه رو آب یا نه..... دردسر هایی داشتیما
=====>(امنیت از دسترسی دیگران)
از طرف دیگه.حالا که ما رو از دیدن معین و منصور و هایده منع کرده بودن ، چاره ای نبود جز بازی . اونم بازی های اون زمان که برای خودشون نمک خاصی داشتن و عشقی میکردیم.بازی هلیکوپتری LHX بازی های اکشن DOOM95 . و بعدشم که بازی های سی دی دار اومدن و لذت بازی رو دو چندان کردن.اما بابامون که بهمون پول نمیداد سی دی بازی بگیریم؟؟؟!!! بچه بجای این کارا برو درستو بخون.پول بهت میدم ولی برای خریدن کتاب. سی دی بازی رو هم که دزدکی زیر پیرهنمون قایم میکردیم و از پیش دوستامون میاوردیم هم بعد از نصبش دوباره با هزار قاچاقچی بازی میبردیم پس میدادیم و میرسیدیم خونه میدیدیم بابا هم اومده و با اون قیافه همیشه اخمو یه گمرک برامون درست میکرد که بیا رد شو برو تو خونه.بعدشم که از هفت خوان بابا میگذشتیم و میرسیدیم پای کامپیوتر و بازی رو اجرا میکردیم با پیغام جنایتکارانه "لطفا سی دی بازی رو در سی دی رام قرار بدید" مواجه میشدیم و کل دزد بازی اون روزمون خراب میشد.
=====>(نگهداری نسخه اصلی نرم افزار یا بازی به صورت یک سی دی اما روی هارد دیسک)
این سه تا قصه که براتون تعریف کردم و هر سه تاش جزو خاطرات دوران کودکی من بود رو با یک نرم افزار میشه جواب داد. یک نرم افزار که هم از اطلاعاتتون با گرفتن ایمیج ، به صورت سی دی شبیه سازی شده رمز دار ، نگهداری میکنه حالا چه در برابر دیگرون و چه در برابر ویروسها وهمچنین با شبیه سازی اطلاعاتتون که به صورت سی دی در آورده میتونه ویندوز رو گول بزنه که یه سی دی یا یه دی وی دی در درون درایوتون هست حتی اگه سی دی رام و یا دی وی دی رام نداشته باشید. مثلا شما میتونید یه دی وی دی رام رو از دوستتون برای یه نصف روز قرض بگیرید و با این نرم افزار از دی وی دی یه ایمیج بگیرید بزارید روی هاردتون و برید اون دی وی دی رام رو پس بدید و دی وی دی رو از روی هاردتون تماشا کنید.ممکنه یه کم گیج شده باشید پس بصورت لیست ، کارهای این نرم افزار رو نام میبرم.
۱ - گرفتن ایمیج از روی اطلاعات رو هاردتون و یا از روی سی دی و یا دی وی دی اونم با کلیک راست روی اونا.یعنی پس از نصبش گزینه هایی رو به کلیک راست روی فلدر ها و یا فایل ها و یا سی دی رامتون و یا دی وی دی رامتون اضافه میکنه تا سریع اقدام به ایمیج گیری کنید.
۲ - ساختن درایوهای مجازی در مای کامپیوترتون به هر اسمی که دلتون بخواد.مثلا من سه تا درایو مجازی ساختم به اسامی X و Y و Z مطابق تصویر زیر.(نامهای درایو مجازی رو هنگام نصب نرم افزار ازتون میپرسه)
qwzfqp.jpg
دقت داشته باشید کلیه تصاویری که من در اینجاها قرار میدم رو میتونید برای دیدن با کیفیت تر و واضح ترشون ، اونا رو روی هاردتون ذخیره کنید و بعد ببینیدشون .من برای اینکه شکل و فرم صفحه زیاد به هم نریزه به صورت فشرده نمایششون دادم.
۳ - نرم افزارهای زیادی به جز این نرم افزار هستند مانند NERO و CLONE و .... اما برتری این نرم افزار نصبت به دیگرون در رمز گذاری بر روی ایمیج ها هست. نرم افزارهایی که الان نام بردم هم مثل این نرم افزار هم رایت میکنند و هم ایمیج رو برای استفاده داخل ویندوز میتونند بر روی درایوهای مجازی قرار بدن تا ویندوز به نام یک سی دی اونا رو بشناسه و اجرا کنه. اما در هنگامی که ایمیج رو بر روی درایو مجازی قرار میدهید از شما هیچ رمزی نمیخواهند.اما این نرم افزار من ، در هنگام ایمیج گیری از شما پسوردی میخواهد که هم هنگام رایت اون ایمیج و هم در هنگام قرار دادن اون ایمیج روی درایو مجازی از شما اون پسورد رو میپرسه و همین خیال شما رو در نبودتون پشت کامپیوتر و حضور داداش کوچولو راحت میکنه چون نمیتونه بفهمه توی ایمیجها چه خبره.
vqsj9z.jpg
نسخه کامل این نرم افزار بسیار دوست داشتنی و راحت و پر کاربرد و از نظر من عشقولانه رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید.برای دانلود به راهنما توجه فرمایید لطفا
لینک دانلود
http://rapidshare.com/files/91408726/Virtual_CD_9.zip راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........
 

جدیدترین ارسال ها

بالا