نقد وبررسی تبلت ارزان قیمت ایسر b1-711

blue.s5

Member
97028291024738511218.jpg



تبلت های 7 اینچی به علت خوش دست بودن، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.711 Acer Iconia B1 نیز با قیمتی بسیار مناسب وارد این بازار خاص شده است. گرچه بسیاری از مشخصه های سخت افزاری این تبلت به پای محصولات رده بالا و گران قیمتی چون iPad mini و Nexus نمی‌رسد، با این حال با دستگاهی بسیار کاربردی و ارزان قیمت طرف هستیم که نیازهای وبگردی و چندرسانه‌ای شما را برطرف می‌سازد.

سخت افزار
کمپانی ایسر تبلت ایکوناb1-711را به یک پردازنده ی چهار هسته ای MT8389Wتجهیز نموده است که دارای 1.2GHZ است.
همچنین ایکونیا تب B1-711 دارای 1GB حافظه اصلی و 16GB حافظه داخلی SSDمی باشد.
باتری
ایسر برای تبلت ICONIA b1-711از یک باتری لیتیومی استفاده کرده است .
طراحی وساخت
تبلت ایسر ICONIA B1-711 یک تبلت خوش دست ودارای اندازه مناسب و بدنه ای پلاستیکی است و دور تا دور آن توسط یک قاب نقره ای احاطه شده است.در نمای جلویی تبلت به جز پنل لمسی با حاشیه های مشکی رنگ نسبتا قطور چیز دیگری دیده نمی شود فقط وب کم جلویی که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.در پشت تبلت هم به جز لوگوی ایسر در وسط و لنزدوربین در بالا گوشه سمت راست و اسپیکر هم در گوشه پایینی سمت راست چیز دیگری به چشم نمی خورد.
وزن ایکونیا تب B1-711ایسر 360 گرم است.
در لبه بالایی حفره مخصوص شارژر و در لبه سمت راست پورت m icro USB ودکمه تنظیم صدا واقع شده است.
صفحه نمایش
ICONA TAB B1-711دارای صفحه نمایش خازنی لمسی از نوع TFT است که قابلیت دریافت چندین لمس هم زمان را دارد.رزولوشن صفحه نمایش600*1024 پیکسل است که اگرچه رزولوشن نسبتا پایینی است اما کیفیت صفحه نمایش رضایت بخش و رنگها بسیار واقعی هستند و هیچ نکته آزار دهنده ای هنگام کار کردن با این صفحه نمایش وجود ندارد.

نرم افزار
سیستم عامل موجود بر روی این تبلت ایسر اندروید4.2 است که علاقه مندان بسیاری دارد.برای راحتی کاربران میانبر های بسیاری وجود دارد ازجمله نوار دسترسی به گوگل که در بالای صفحه واقع شده است وبسیاری برنامه های اندرویدی دیگر که از کار با آنها لذت خواهید برد.

جمع بندی
تبلت ایسر ICONIA B1-711 با پشتیبانی از تکنولوژی هایی GPS،3G،WIFI و بلوتوث و سایر مشخصات فوق العاده ای که در بالا ذکر شد به عنوان یک تبلت محبوب در میان کاربران شناخته شده است.داشتن قیمت مناسب هم نکته مهمی برای طیف وسیعی از کاربران می باشد از مزایای دیگر این تبلت محسوب می شود.
نقاط قوت
طراحی زیبا واندازه مناسب
قابلیت نصب سیم کارت
پشتیبانی از تکنولوژی 3G
قیمت مناسب
نقاط ضعف
عدم وجود دوربین پشت
عدم وجود پورتHDMI


منبع : تبلت ایسر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا