نظر ميخوام هر چي بيشتر بهتر

alireza82

Well-Known Member
سلام
خدمت همه مجيد آنلايني هاي گل
بچه ها لطفا نظر بديد
من بعد از كلي سرو كله زدن با برنامه هاي مختلف از نيوك و مامبو و زوپس واووووووووووووووووووووووووو
خيلي هاي ديگه از برنامه cpgnuke خوشم اومد و دارم فارسيش ميكنم. برنامه باحاليه و مهمتر اينكه امكانات خوبي هم داره . از جمله اينكه phpbb و Coppermine رو همراه برنامه ميشه نصب كرد و ديگه دردسر تنظيم و اينجور چيزا رو نداره.
در كل منكه ازش خوشم اومد. اما هنوز فارسي سازيش به طور كامل انجام نشده و كار داره. ودارم روش كار ميكنم. سايتم هم راه انداختم لطفا اساتيد خوبم تو مجيدآنلاين بيايد سايت رو ببينيد و اگه مشكلي بنظرتون مياد بهم بگيد تا همه رو تا اونجايي كه ميتونم رفع كنم. قبلا بعضي از برنامه ها رو براي خودم فارسي كرده بودم اما اونا لوكال بود و اگه ايرادي هم داشت كسي نميديد كه برام مهم باشه. اما الان برام مهمه كه كار بي عيب باشه.
اين آدرس سايتمه www.meymeh.net
البته فاروم رو هم ميخوام راه بندازم ميدونيد كه اين كار در حال حاضر پولي برا خودمم نداره اما اگه كسي هست و دوست داره بياد ادمينش ميكنم.
اگه ايده اي هم داشت كه بشه ازش پول درآورد كه چه بهتر :d منم بدم نمياد.
به هر حال فعلا ايراداي كارم و بگيريد كه ميدونم اشكالاتي هم هست
از مدير بخش هم معذرت ميخوام قضيه فروم رو اينجا گفتم نخواستم برم تو بخش نيازمندي ها باز يه پست برا اين بزنم
ممنون همه مجيد آنلايني ها
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
من خودم به شخصه (نظر شخصی خودم ) اینه که نویک به درد نمی خوره چرا چون اولا تنوع نداره و تقریبا تمامی سایت هایی که از نویک استفاده می کنند شبیه به هم هستند نه از نظر گرافیکی بلکه از نظر امکانات و هیچ نو آوری در آن وجود ندارد من خوشحال می شم نظر دیگران رو هم بدونم اما در کل کار شما هم جالب بود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا