نظرخواهی در مورد کیفیت اجرای این پروژه

آیدین

Member
درود بر دوستان

چند ماه پیش تو انجمن‌های برنامه نویسی و طراحی صفحات وب یه تاپیک زدم و خواستم رفقا به اقتضای موضوع انجمن درباره‌ی کیفیت اجرای یه پروژه‌ی کوچیک نظرشون رو بدن. اون موقع این پروژه واقعن کوچیک بود (خیلی کوچیک) و من هم تازه کار که چه عرض کنم، هنوز وارد کار هم نشده بودم. بعضی از دوستان لطف داشتن گفتن کار ارزش داره به فارسی برگردونده بشه، من هم تعارف‌شون رو جدی گرفتم و پروژه رو به فارسی برگردوندم. (اینقدر میگم پروژه-پروژه زیاد گیر ندین :cool:)

۱.با توجه به زمینه‌ی کارتون نظرتون درباره‌ی این سیستم مدیریت سایت چیه؟ (برنامه نویسی، کدنویسی، گرافیک و طراحی)
۲.به عنوان یک آدم غیر متخصص چطور به نظرتون میاد؟
۳.ارزش مالی کل همچین کاری چقدره؟ (فرض کنید یکی ازتون بخواد براش همچین برنامه‌ای بنویسید و امکان انتشارش رو هم به خودش بدبد) ارزش تنها فروش یک نمونه از این برنامه به یک نفر جدید چقدره؟
۴.ارزش تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای کدباز فارسی تمام عیار داره؟ (با امکان طراحی قالب و برگردوندن به زبانهای دیگه)
۵.فکر میکنید اگه امکان یک شبکه‌ی اجتماعی رو هم بهش اضافه کنم (مثل یاهو۳۶۰) امکان جذب کاربر داره یا الکی دارم قضیه رو زیادی بزرگ میکنم؟
سایت
کنترل پنل
username: admin
password: pass

طراحی و برنامه‌نویسی و گرافیک ناچیزش کار خودمه. برنامه نویسی‌ش با php هست و mysql. شی‌گرا، نزدیک ۷۰-۸۰ تا کلاس و تابع شده. طراحی‌ش بر پایه‌ی css و div هست.
از دو برنامه‌ی جاوای کدباز برای قسمتهای ادیتور جاوا (tinymce) و نمایش عکس بدون انتقال از صفحه (photoslice) استفاده شده بعلاوه‌ی پلیر فلش برای پادکست که خریداری شده و در آینده عوض خواهد شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا