نظرتون راجع به Blogskin.ir چیه ؟

turboshock

Member
سلام من برای طراحی قالب سایتم که بر پایه سیستم وردپرس است

خیلی گشتم تا یک طراح خوش سلیقه و معتبر پیدا کنم ، که با سایت

آقای علی رحیمی به آدرس :

http://blogskin.ir

آشنا شدم ، ایشون قالبهای زیبایی برای سیستمهای وبلاگ دهی

طراحی کرده .

میخواستم ببینم ایشون شخص معتبری هستند ، کارشون چطوره ؟

پشتیبانیش خوبه ؟ کار طراحی سایت و گرافیکش چطوره ؟

کسی تا حالا باهاش کار کرده ؟

توی این انجمن عضویت داره ؟

با انصاف هست ؟

سایت طراحی مشابه سراغ ندارید ؟

با تشکر
 

ehsan_6630

New Member
سلام و احترام خدمت تمامی دوستان و بروبچ مجید آنلاین راستش گفتم بیام یه سری بزنم به سایت خیلی وقت بود که نبودم و خوشحالم که در خدمت شما دوستان هستم مجدد.

راستش اول که مطلب رو خوندم و پست دوستمون رو دیدم کمی دلم گرفت از بابت سئوالی که کرده بودن و خب به رسم وظیفه و ادب من توضیح کاملی میدم تا هم شبهات برطرف بشه و راهنمایی بشن دوستمون:

از اینجا شروع می کنم که جناب آقای رحیمی از دوستان گرامی بنده هستن و ارادت و احترامی که به ایشون دارم روز به روز زیادتر هم میشه و در بین دوستان طراحی که میشناسم من خودم بهش لقب (پنجه طلایی) دادم و واقعا از نظر ذوق و سلیقه کار ایشون رو من بیشتر میپسندم......

از لحاظ اطمینان هم خدمتتون عرض کنم که ایشون مدیریت بلاگ اسکین و بلاگ هلپ هستن و در بین مخاطبان محبوبیت هم دارن و این محبوبیت به نظر من تنها ناشی از خوش قولی صداقت و پشتکار ایشون و جلب اعتماد مخاطبین در گرو خدمت رسانی صادقانه و به موقع می باشد و این اطمینان هم به شما دوست گرامی میدهم که مشکلی براتون پیش نمیاد.

همچنین رابطه کاری ما به حدی رسیده که بنده حقیر به عنوان مدیر برنامه و پروژه ایشون هستم و تا کنون چندین پروژه بزرگ نظیر سایت های فروشگاهی و خبری و تفریحی رو به پایان رسوندیم و مدیریت و برنامه ریزی کردیم و در حال حاضر نیز در حال انجام چندین پروژه طراحی گرافیکی با موضوعات مختلف می باشیم.

اگر در تهران هم باشید همانند پارسال در نمایشگاه رسانه های دیجیتال امسال هم شرکت خواهیم داشت و این ها همه ناشی از صداقت ما در کار هست.

با تشکر و احترام
محمد احسان عقابی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا