نصب سریع پارتیشن شیشه ای دوجداره با گارانتی 5 ساله

sadegh2170

New Member
پارتیشن شیشه ای ابزاری برای جداسازی و تقسیم فضا در محیط های اداری و مسکونی است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای باعث می شود که حریم خصوصی افراد بدون ایجاد مانع در دید افراد حفظ شود و تا حدودی از عبور صدا و نور به تمامی فضاهای داخلی جلوگیری می کند. پارتیشن های اکسیدال انواع مختلفی دارند و یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن شیشه ای دو جداره است که می توان از آن به عنوان پارتیشن قاب دار یا بدون فریم استفاده کرد.پروفیل های مورد استفاده در پارتیشن های دوجداره آلومینیومی می باشد که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و در این نوع پارتیشن ها از دو شیشه سکوریت 6 میلی متری استفاده شده که بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی شکنند. همچنین امکان استفاده از شیشه لمینت طبق نظر مشتری برای افزایش چند برابری استحکام پارتیشن وجود دارد. و امکان نصب پرده های کرکره ای بین دو لایه شیشه برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد وجود دارد.پارتیشن شیشه ای دوجداره صدای تولید شده را کاهش می دهد، همچنین می تواند عایق خوبی در برابر گرما باشد و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، به همین دلیل از این نوع پارتیشن اداری عمدتا در فضاهای شلوغ استفاده می شود. مانند اتاق مسئولین فروش و یا اتاق هایی که به امنیت و سکوت بیشتر نیاز است مانند اتاق مدیران و اتاق های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد .

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره رو کار

نصب پارتیشن شیشه ای دو جداره به دو صورت روکار و توکار امکان پذیر است. در مدل پروفیل پارتیشن ها در کف و سقف نصب می شوند و نمایان می شوند. پروفیل های این سیستم فقط در سطح زمین قابل اجرا بوده و دارای استحکام فوق العاده بالایی هستند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره تو کار

پروفیل های این سیستم ، در واقع یک بخش با پوشش های مختلف برای مصرف های مختلف استفاده می شود. در یکی از قسمت ها با برداشتن روکش وسط پروفیل و استفاده از یراق آلات درب شیشه ای ریل، جزئیات اجرای پارتیشن های دوجداره با درب های ریلی گلس اجرا می شود و در مرحله دیگر با استفاده از روکش پروفیل Ox جزئیات مربوط به آن اجرا می شود. قابلیت اجرای این نوع پروفیل ها به صورت رو کار و همچنین دفنی(تو کار) امکان ایجاد هماهنگی بیشتر با محیط و طرح را ایجاد می نماید. فیکس کردن شیشه‌ها توسط گیره‌های پلاستیکی انجام می‌شود تا عناصر مختلف سیستم را به یکدگیر متصل کنند. ریل خطی یا زاویه دار، توسط پروفیل‌های آلومنیومی تضمین می‌شوند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره

دید را محدود کنید

امکان نصب پرده کرکره ای یا کرکره برقی بین پنجره ها برای ایجاد امنیت بیشتر و محدودیت دید.

امکان نصب انواع شیشه از جمله شیشه های رنگی یا رنگ شده در پشت، شیشه های هوشمند، مات یا ساتن و شیشه های رفلکس یا آینه ای برای محدود کردن دید.

تنوع

امکان نصب انواع درب از قبیل شیشه (تاب، چوب و ...)

طیف های مختلف رنگ های آنادایز شده در پروفیل های آلومینیومی پارتیشن های شیشه ای به شما این امکان را می دهد که به راحتی رنگ پروفیل خود را انتخاب کنید و پروفایل خود را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

عایق صدا

پارتیشن دو جداره حدود 70 تا 80 درصد از ورود آلودگی صوتی به فضای داخلی جلوگیری می کند و نمی تواند ورود آلودگی صوتی را 100 درصد کنترل کند.

همچنین امکان استفاده از درب های دوجداره روی پارتیشن ها وجود دارد که باعث افزایش درصد عایق بودن آنها می شود.

مقاومت و استحکام

پارتیشن های دو جداره به لطف استفاده از دو لایه شیشه سکوریت بسیار مقاوم بوده و در مواجهه با برخورد اجسام و ضربات شدید شکسته نمی شوند و به همین دلیل از این نوع پارتیشن در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود.

شفافیت و انتقال نور در محیط

پارتیشن های شیشه ای اغلب شفاف هستند و به همین دلیل با عبور نور از آنها به بزرگتر و بازتر نشان دادن فضا کمک می کنند.

برای مشاهده پارتیشن فلزی باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین قیمت پارتیشن فلزی | اجرای سریع+60 ماه گارانتی



تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره عموما در فضاهای اداری استفاده می شود. این مدل ها دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای تک جداره دارای فریم، شیشه و آب بند مخصوص می باشد. این سیستم می تواند آلودگی صوتی را حدود 50 تا 60 درصد کاهش دهد، اما ظرفیت دیوار شیشه ای دو جداره در این حالت بیشتر است و از ورود آلودگی صوتی حدود 70 تا 80 درصد جلوگیری می کند. درب های پارتیشن دو جداره تک جداره هستند بنابراین نمی توانند ورود آلودگی صوتی را 100 درصد کنترل کنند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فضای کمتری را نسبت به نوع دو جداره اشغال می کند. عموماً پارتیشن های دوجداره برای نصب نیاز به فضایی در حدود 7-8 سانتی متر دارند، بنابراین اگر فضای ما نسبتاً کم باشد یا تعداد اتاق های شیشه ای زیاد باشد، فضای زیادی را از دست خواهیم داد. از طرفی پارتیشن های تک جداره فضایی بین ۲ تا ۳ سانتی متر را اشغال می کنند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب ترند.

در پارتیشن های دوجداره امکان نصب کرکره برای محدود نمودن دید وجود دارد اما پارتیشن های تک جداره این امکان را ندارند.

قیمت پارتیشن دوجداره به دلیل استفاده بیشتر از مصالح بیشتر از پارتیشن تک جداره می باشد.

پارتیشن های دوجداره به دلیل ضخامت بیشتر، مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارند.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای دوجداره و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا