نحوه دریافت هزینه پیامک در ماه اخیر به دلیل قطعی‌های مکرر

mohsen.rajabi

Active Member
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نحوه دریافت هزینه پیامک این دوره اخیر به دلیل قطعی 20 روزه تا 10 تیر و قطعی مجدد آن از 15 تیر تاکنون را اعلام کرد و با تاکید بر اینکه سرویس‌های ارزش افزوده مشمول هزینه‌های آبونمان نمی‌شوند گفت: هیچ تغییری در دریافت هزینه‌ها وجود ندارد.

داود زارعیان در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب گفت: هزینه آبونمان در تلفن‌های ثابت و موبایل تنها برای اتصال به شبکه در صورت قطع به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها دریافت می‌شود. وی افزود: هزینه‌های آبونمان شامل سرویس‌های ارزش افزوده مانند SMS، MMS و GPRS نمی‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مخابرات ادامه داد: مشترکان تنها باید هزینه پیامک‌هایی که ارسال کرده‌اند را پرداخت کنند. داود زارعیان توضیحاتی را نیز در خصوص ارسال چندین باره هر پیامک در زمان برقراری مجدد SMS در فاصله زمانی 10 تا 15 تیر ماه ارائه کرد و گفت: به دلیل قطعی 20 روزه سیستم‌ها می‌بایست کامنت‌های جدیدی برای نرم‌افزار تعریف می‌شد از این رو در برخی از مناطق اختلالاتی در سیستم‌های SMS ایجاد و منجر به این شد که برخی از پیامک‌ها چندین بار به مشترک ارسال شود.
وی اضافه کرد: این مشکل برای مشترکان اشکالی را ایجاد نمی‌کند و از مشترکان هزینه یک SMS دریافت خواهد شد. بر اساس این گزارش با توجه به قطعی سیستم SMS شائبه‌ای در زمینه دریافت هزینه آبونمان پیامک ایجاد شده بود.

کد:
http://www.itna.ir/archives/news/012799.php
 
چه چرت و پرتی گفته !
بعضی از پیامک هارو اومده 10-14 بار ارسال کرده !
حالا بذا قبض ها بیاد !
 

Mr.Steres

Active Member
رو قبض هم میاد همراه با جریمه به دلیل قطعی sms که باید ما پرداخت کنیم ! زورشون زیاده می کنن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا