نحوه خرید میلگرد استیل

monfared62

New Member
میلگرد استیل، نوعی فلز نورد شده است که برای افزایش مقاومت بتن ضروری بوده و مهمترین مشخصه آن ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر سایش می‌باشد. این ابزار، از جمله عناصر پرکاربرد در حوزه ساخت و ساز بوده! و امروزه از انواع مختلف میلگردهای استیل، در ساخت فونداسیون، ساخت محصولات بتنی و غیره استفاده می‌شود. جهت خرید این محصول، می‌توانید با کارشناسان فروش سایت بازرگانی استیل خانی در تماس باشید. همچنین جهت شناخت بهتر این محصول و همچنین مزایای آن، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

dt1yag0np39m.jpg


ماهیت میلگرد

میلگرد، در درجه اول یک مصالح ساختمانی برای تقویت بتن است که مهم‌ترین مشخصه آن مقاومت در برابر بارهای کششی می‌باشد. استفاده از میلگرد، به افزایش مقاومت سازه در برابر ترک و کاهش احتمال انحراف و کج شدن آن منجر می‌شود. به بیانی دیگر، میلگرد، یک مصالح ساختمانی به شکل میله بلند است که به طور فعال برای ساخت سازه‌های بتنی مسلح مانند پایه‌ها (ستون، نوار، دال)، دیوارها، ستون‌ها، سقف‌ها و غیره استفاده می شود. هدف اصلی آن در بتن مسلح، تحمل نیروهای کششی و خمشی است. مواد خام جهت تولید میلگرد، می‌تواند موادی همچون فولادهای کربنی و کم آلیاژ و همچنین فولادهای آلیاژی دارای منگنز، سیلیکون، کروم و تیتانیوم باشد. لازم به ذکر است که طول اغلب میلگردهای تولیدی، 11.7 متر و در موارد نادر 12 متر می‌باشد.



دامنه کاربرد میلگرد استیل

لازم به ذکر است که دامنه کاربرد میلگرد استیل مانند دیگر محصولات آلیاژ پرکاربرد و پر استفاده استیل از جمله لوله استیل ( اینجا )، بستگی به عوامل مختلفی همچون قطر محصول نورد شده، وزن، مقاومت در برابر بارهای مختلف، درجه مقاومت کششی، استحکام تسلیم و غیره دارد. کاربرد اصلی میلگردهای استیل، در ساخت و ساز است. این میلگردها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا، برای ساخت فونداسیون‌ها و سازه‌های بتنی مختلف بسیار ایده آل می‌باشند. همچنین این میلگردها در ساخت پل‌ها و سازه‌های مختلف دریایی کاربرد بسیاری دارند. علاوه بر این، از میلگردهای استیل در زمینه پزشکی، در ساخت اتاق‌های MRI، ترانسفورماتورهای مختلف و غیره استفاده می‌شود.

به طور کلی، از میلگردهای نازک در ساخت مش و محصولات آهنگری استفاده می‌شود. اما از میلگردهای ضخیم‌تر جهت تقویت سازه‌های بدون تنش در ساخت و سازهای کم ارتفاع استفاده می‌شود. همچنین، بادوام ترین و پایدارترین میلگردهای استیل، میلگردهای راه راه هستند که جهت تقویت دیوارهای باربر، پایه ها، کف‌ها و سقف‌ها استفاده می‌شوند.

estnjad0zuiu.jpg




مزایای میلگرد استیل ( اطلاعات بیشتر )

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای میلگرد استیل پرداخته می‌شود:

• مقاومت در برابر خوردگی برتر: میلگرد استیل و ضد زنگ می‌تواند در برابر حمله کلریدهای محیط خشن دریایی اطراف و نمک جاده مقاومت کند. بنابراین می‌توان از این میلگردها در انواع سازه‌های دریایی استفاده کرد.

• ماندگاری فوق العاده: ویژگی مکانیکی برتر به این معنی است که برای مقاومت در برابر حمل و نقل، جابجایی، خم شدن و حتی زلزله، به اندازه کافی بادوام می‌باشد.

• پایداری در دمای بالا و پایین: این میلگردها می‌توانند پایداری شیمیایی خود را نه تنها در یخبندان و محیط‌های سرد بلکه در دماهای بالا با موفقیت حفظ کنند.

ش عمر بالا: میلگردهای استیل به دلیل مقاومت در برابر سایش، از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که یک مزیت غیر قابل انکار است.

• هر چند، میلگرد استیل، هزینه اولیه بالاتری دارد، اما می‌تواند طول عمر سازه را به میزان چشمگیری افزایش داده و از این نظر مقرون به صرفه می‌باشد.

• میلگردهای استیل، متفاوت از سایر میلگردهای مقاوم در برابر خوردگی، به دلیل مقاومت بلند مدت در برابر خوردگی، نیاز به تعمیر و نگهداری کمی در طول عمر خود داشته یا اصلا نیازی به نگهداری ندارند.

• غیر مغناطیسی بودن : در نهایت لازم به ذکر است که میلگردهای استیل به دلیل غیر مغناطیسی بودن، برای کاربردهایی که باید از اختلال در میدان‌های الکترومغناطیسی اجتناب شود( مانند بیمارستان، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و غیره) بسیار عالی می‌باشند.



بهترین مرکز خرید میلگرد استیل

در نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به خرید انواع میلگردهای مختلف از جمله میلگرد استیل، می‌توانید از خدمات مجموعه استیل رونیک بهره‌مند شوید. این مجموعه از جمله مراکز خوش سابقه در عرضه و توزیع بهترین میلگردهای استیل است که به دلیل تعهد به توزیع محصولات با کیفیت و خوش قیمت، توانسته است رضایتمندی بسیاری از مشتریان را جلب نماید. بنابراین به خرید از این مجموعه اعتماد کرده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوالی در زمینه خرید آنلاین میلگرد استیل ، می‌توانید با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا