نحوه ایجاد متریال طبیعی

66066

Member
با سلام و خسته نباشید به دوستان
من برای ایجاد یک متریال (کف سازی سنگی)مشکل دارم ،یعنی متریالم در ویری به صورت طبیعی جلوه نمی کنه و مصنوعی نشون میده ؟
به این صورت عمل میکنم که تکسچر رنگی رو به دیفیوز و تکسچر سیاه و سفید رو به بامپ نسبت میدم وبعد با یو وی درستش میکنم اما اون چیزی که میخوام نمیده
لطفا دوستان کمک کنند:-?
 

Gryphon

Member
من زیاد با متریال ها کا نکردم تنها چیزی که به نظرم میرسه دانلود متریال آماده است البته تنظیمات رندر و نور پردازی هم بسیار تاثیر گذاره.
به نطرم اگه عکسی از کارتون بزارید دوستان بهتر میتونن راهنمایی بکنن:rose::rose:
 

66066

Member
دوستان من یه عکس از کارم میزارم
اما بگم که نور پردازی نداره یعنی فعلا نراشتم و اون قسمت از سنگ فرش وسط غیر طبیعی شده که با اون تکنیکی که قبلا گفتم ،رفتم
راستی یه سوال دیگه هم دارم ،
کسی میدونه چطوری میشه ریزش آب رو در ویری نمایش داد مثلا اون قسمت وسط کار من مه آب نما هست ریزش آب هست؟؟؟؟؟
 

پیوست ها

  • 3d-binesh2.jpg
    3d-binesh2.jpg
    44.7 کیلوبایت · بازدیدها: 26

66066

Member
اون قسمت سبز در کارم باید ریزش آب باشه که متاسفانه نمی دونستم ؟
در ضمن خیلی ممنون از پاسختون
 

ALI_TAKHTI

Active Member
تا وقتی نور توی کارت نیست چطور خئت نظر میدی که متریال ها خوب نیست. من بهت توصیه میکنم اول نور کارت رو بده بعد متریال دهی کن.و متریال کف ایرادش این هست که تایلش کمی بزرگه و تکسچر خوبی هم انتخاب نکردی. تو گوگل هم سرچ کنی کلی پیدا میکنی.
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
کاربر گرامی سوالاتتون رو تو یه پست مطرح کنید و منتظر پاسخ باشید!
 

madmaster_3d

Well-Known Member
این کمکت می کنه
3dkingdom.org/tutorial/3ds-max-Running-water-and-waterfall-effect-using-particle-systems.html
 

جدیدترین ارسال ها

بالا